OMG.. dadelijk op wedstrijd.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

OMG.. dadelijk op wedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 09:35

Wat erg zeg.. Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest. Bloos! Bloos Ik heb nu 2 selecties gereden en sta 1e voor de kring, we hebben er 4 waarvan de 3 beste tellen.
Dadelijk dus weer een selectiewedstrijd...
Het MOET gewoon goed gaan!!! Schijnheilig
Ik heb serieus nog nooit zoveel moeite voor een wedstrijd gedaan. Bloos Gister heel mn hoofdstel uit elkaar gehaald en ingezeept en ingevet.. Zadel helemaal ingezeept en ingevet.. Pony een poetsbeurt van een uur gegeven en zo mooi mogelijke knotten gemaakt...
Het is niet dat ik zenuwachtig ben van angst ofzo zeg maar, maar ik heb er zooo'n zin in!!!! Ik hoop zoo dat het goed gaat!!! OK dan!
Ik moet om 10 voor 1 rijden.. duimen jullie voor me? Haha!
Verslagje komt waarsch. morgen pas, aangezien ik de hele dag op de wedstrijd ben.. Het is de wedstrijd van onze eigen ponyclub dus ik moet de hele dag helpen enzo.
Brr.. duimen jullie voor me?? Ik móet gewoon goed rijden! Haha!


samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 09:50

succes met je wedstrijd OK dan!

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 09:55

zet niet TE veel druk op jezelf want dan kan het wel eens fout gaan door de zenuwen. Je doet je best en meer kun je niet doen, natuurlijk is het hartstikke leuk als je door mag.

Ik wens je heel veel succes en zet hem op he OK dan!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 10:43

Ik zal voor je duimen Haha! Heel veel succes!! Laat ff weten hoe het gegaan is he Knipoog

Nienkuh

Berichten: 98
Geregistreerd: 26-10-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 10:46

Succes!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 10:46

Hee, veel succes !
En maak jezelf ook niet TE gespannen, je zei zelf al dat van de 4 proeven de beste 3 gelden, en je hebt al 2 hele goede proeven gereden, dus eigenlijk heb je zelfs nog een proef "over" mocht het een keer wat minder gaan.
Good luck OK dan! !

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 12:53

Niet zeiken rijden met die knol van je Tong uitsteken
Op dit moment ben je als het goed is je proef aan het rijden.. Dus ik stop maar snel met typpen want dan moet ik beginnen met duimen *LOL* Tong uitsteken
OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!


anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 17:33

Oeeeee spannend! Maar het gaat/ging vast wel goed! Wel even laten weten hoe het gegaan is he Tong uitsteken

~And all our moments, good and bad forever in my head~
~wish we could go back just once and laugh at things we said~

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 17:45

Jammer dat ik het nu pas lees, anders had ik ff geduimd Lachen
maar goed ben benieuwd hoe het is gegaan Lachen
(vast wel goed Tong uitsteken)

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 20:31

en ... hoe is het gegaan??

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 20:51

ja ben ook wel beieuwd Haha!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour


Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 00:05

en??????? ben benieuwd...

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 10:06

Verdrietig Ik baal!!!
Ik ging losrijden.. En op t begin ging het heel goed! In draf was ze alleen nogal sterk. Op een gegeven moment ging ze aan de kletter en niet te weinig ook.. Maar ik durfde haar nog af te straffen. Ik dacht ik ga lekkerveel galopperen dan is ze vast wat rustiger, dus ik spring aan in galop.. En weer gaat ze aan de kletter. Telkens weer.. Ik werd gewoon best wel bang eigenlijk.. en had echt de neiging om te stoppen. Als ze zo doet dan komt al mn angst van vorige winter weer naar boven. Verdrietig
Ik ben toen met mijn intructrice naar buiten gegaan. In de regen.. in een onwijs modderige buitenbak.. Daar ging het gelukkig een stuk beter en heb ik even wat van haar energie eruit gereden. Daarna daar op de spuitplaats mn laarzen afgespoten en camilla's benen. (gelukkig heeft ze geen witte voetjes dus van de modder was toen niets meer te zien)
Weer binnen gaan rijden en toen ging het gelukkig een stuk beter, nouja, eigenlijk liep ze toen heerlijk.. Maar nog had ze wel iets te veel energie.
Toen mocht ik mn proef rijden.. Had afgesproken met de ringmeester dat hij mij zou aanmelden, en ik gewoon gelijk rechtsaf ging ipv rechtdoor naar de jury. Ik had onwijs geluk!! De jury had net soep gekregen en die wilde hij eerst eventjes opeten als ik dat goed vond. TUURLIJK! Haha! Dan konden Camil en ik eventjes de bak verkennen, die ze HEEL eng vond..
Maar toen we mochten beginnen al een stuk minder gelukkig. Lachen
Ik groete.. En ik keek naar de schrijver (oester van bokt) en die lachte naar me, dus ik lachte terug. Kijk naar de jury en ook die lachte heel lief. Haha! Haha. Aanstappen, en de jury bleef me maar lachend aankijken. Ik kreeg er wel een goed gevoel over. Toen ik langs mn instructrice reed die me voorlas zei ik ook snel even zachtjes "fijne jury volgens mij"
Maar goed, mn proef ging verder heel netjes. Ze was alleen wat kijkerig, dus niet altijd aan de teugel en ook niet altijd goede stelling.
Toen mn ring even pauze had kwam Oester naar me toe en zei dat ik goede punten had, en het er netjes uit zag.. En dat de jury had gezegd dat ik een mooie pony had. Haha! Ook had Esther even tegen hem gezegd dat Camil nog een jonge pony was en soms nogal moeilijk te rijden. Tong uitsteken
Daarna moest ik natuurlijk mn punten wachten.. maarja dat duurde nog even. Ik werd zo nieuwschierig!
Ik zei nog na mn proef dat ik heel tevreden was, of ik nu laatste of 1e werd, dat boeide me niet meer.. zei ik..
Maar toen was de prijsuitreiking.. Ik was 6e met 163.. Iedereen vond t goed, maar ik baalde.. We konden beter, maar helaas.. Ik hoop dat ik de volgende selectie 1 word.. dan laat ik deze mooi vallen.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 10:26

Nou evengoed gefeliciteerd met je punten en je prijs Lachen
En als je volgende keer weer goed rijd kan je deze idd mooi laten vallen Lachen

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 10:52

Ah joh, iig supergoede punten, ik vind moet zeggen dat ik het al superknap vind dat je hoeveel je bereikt hebt met je pony, volgende keer win je vast!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 11:57

Ik mag volgens mij wel door naar de kampioenschappen. Er zijn 2 ringen D-B. 1 van 28 (de mijne) en 1 met ongeveer 20 starts. En volgens mij sta ik nu 4e of 5e, en dr mogen dr dacht ik 7 of 8 door.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 12:24

Heb net gekeken, en ik sta 4e voor de kring nu. Lachen
Dus ik ben definitief door! Haha!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 12:28

Ook al je op je volgende wedstrijd laatste wordt ofzo Tong uitsteken
Maar iig gefeliciteerd Party!!

Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 12:36

Nathalie schreef:
Heb net gekeken, en ik sta 4e voor de kring nu. Lachen
Dus ik ben definitief door! Haha!


ooohh goed zoowwww OK dan!

super gedaan met milla joh! gefeliciteerd en succes op de Brabantse!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 12:39

Jamy schreef:
Ook al je op je volgende wedstrijd laatste wordt ofzo Tong uitsteken
Maar iig gefeliciteerd Party!!


Mja dan niet maar dan laat ik die vallen.. Heb ik alleen wel kans dat ik ingehaald ben. Bloos! Tong uitsteken Maar bij de eerste 4 zit t redelijk op 1 lijn en daarna heeft iedereen best veel punten. Tong uitsteken

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 12:47

Oja nou ik hoop iig voor je dat je door ben, of juist niet als je bang ben voor mij Schijnheilig Tong uitsteken

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 12:48

Eigenlijk ben ik wel bang voor jouw, maar je moet wel komen kijken!! Tong uitsteken Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lanouska, Luzerna, Neon en 8 bezoekers