De Witte Wieven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-01 13:19

Van het weekend was ik een weekend weg met een stel vrienden en toen zaten wij bij de Witte Wieven in nunspeet in het groepsgebouw.
Je kan daar ook je paard stallen en zelf overnachten, het ligt dicht bij de veluwe trail. Ik heb wat foto's van de stallen en omgeving gemaakt.
Misschien heeft iemand er wat aan. Het lijkt mij erg geschikt daar, ik ben de prijzen vergeten op te schrijven maar ze hebben wel een site: http://www.wittewieven.nl
Ze hebben er ook tinkers die je kan huren. (ruiterbewijs, cap en laarzen verplicht)
Ik heb van al deze paardenfaciliteiten jammergenoeg geen gebruik gemaakt. Maar het lijkt me Cool

:evaw:



jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 15:02

Leuk park is dat he Lachen
Wij hebben daar vroeger jaren gestaan met de caravan en dan mocht ik altijd helpen daar met de paarden en longeer lessen geven en aan het eind van de zomer dan mochten we met ons allen de paarden naar het land brengen waar ze dan mochten rusten en bij komen van het zomerseizoen!!!!
Ben er nu al een tijdje niet meer geweest maar heb ook gehoort dat het nog steeds erg leuk is!!!!

ikke

Berichten: 37508
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 20:10

Lokatie voor een Bokt-weekend? We zouden dit voorjaar gaan maar helaas, MKZ en zo. Maar daarna heb ik er ook niks meer van gehoord. Doen we er nog wat mee?

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-01 20:45

't zou wel kunnen denk ik, met zijn allen in het kamphuis, op de camping of in trekkershutten en de paarden op stal.
Op de website kun je een telefoonnummer vinden voor meer informatie over het paarden gedeelte.
Een hele mooie omgeving daar!

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aaidaa, ikkedus, nick_en_ik, Unicorn79 en 92 bezoekers