Hebben jullie hier ook last van ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ik_Nadine

Berichten: 32
Geregistreerd: 17-11-03

Hebben jullie hier ook last van ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-03 19:29

Hallo

Ik heb een vriendin en die denkt afentoe echt dat ze alles weet....
Ze zegt ook 30x op een dag dat ze haar paard mooier vind dan de mijne en zegt er dan ook nog eens bij wat er allemaal wel niet fout is aan mijn paard....
en dat haar paard dit en dat en bla bla bla beter kan dan de mijne....
terwijl ze met sporen rijd terwijl dat helemaal niet nodig is en dan gaat ze lopen zeggen dan andere mensen die met sporen rijden .... dat dat helemaal niet nodig is enzo.... Verward
ik word er echt niet goed van.... haar paard moet ook al 2 maanden naar de hoefsmid en dan zegt ze dat het nog wel kan enzo maar ik vind het gewoon echt zielig vaak geeft ze m ook gewoon geen eten of komt gewoon een dag niet...
hebben jullie ook last van dat soord mensen ???
ik weet echt nooit wat ik tegen haar moet zeggen maar ik vind het wel vervelend... dat ze zegt wat er slecht is aan mijn pony enzo....
wie heeft er advies voor mij !!!??? ik wil iets tegen haar zeggen dat ze normaal gaat doen

alvast bedankt

nadine

Even geen onderschrift Lachen


jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 19:35

je kan iets zeggen in de trant van: ja, iedereen vind zijn eigen paard het mooist/best. Wat fijn dat we allebei een paard hebben dat zo goed bij ons past.
Over het bemoeien, daar moet je 1 keer heel duidelijk in zijn anders houdt het nooit op. gewoon zeggen: ik maak zelf wel uit wat ik met mijn paard doe. of zeggen: van wie is dit paard?
veel sukses

Z1+1

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 19:35

haha je vriendin klinkt als een typische puber.
verder is met sporen rijden niet zo erg, misschien kun je haar eens aanbevel;en lessen te nemen (misschien samen?0
tis niet erg zielig om een paard niet precies om de 8 weken te laten bekappen, maar soms wordt het wel weer nodig, maar die situatie kan ik zo niet beoordelen.
en als d'r paard gewoon in het land staat hoeft ie niet altijd bijgevoerd te worden, op stal is dat anders maar dat kan ik zo niet beoordelen

Ik_Nadine

Berichten: 32
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-03 19:41

Thnx in ieder geval....
maar ik heb al vaker wat gezecht van ja wanneer moet hij nou naar de hoefsmid enzo... maar ze luister er gewoon niet naar... en het is ook altijd ander mans schuld als haar paard niet nettjes loopt enzo...
de paarden staan dach en nacht op stal , echt heel sneu... maar ik wil het wel voor het paard doen dat ik hem doe maar dan kan ik het de komende keren altijd gaan doen ik ben het echt zat.
ze gaat ook op les enzo.. maar ze weet niemand omdat ze het altijd maar te duur vind enzo... ook al moet ze inge ent worden dan zegt ze gewoon ja ik heb geen geld... ze heeft het paard nu al een jaar en ze doet nu sins een tijdje zo....
heel erg irritant maar toch bedankt ik ga kijken wat ik er van maken kan Scheve mond

Even geen onderschrift Lachen

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 19:43

pff pennymeisjes gedoe Knipoog

verder vind ik paar dingen vaan haar kinderachtig,maar goed iedereen vind zijn of haar eigen paard natuurlijk het mooist Haha!

en zeg haar gewoon eens van jij rijd zelf ook met sporen,dus zeur niet op andere.
en als je je paard zo goed en mooi vind laat hem dan ook eens optijd naar de hoefsmid gaan.
en hoe bedoel je dat ze soms gewoon geen eten geeft?
moeten jullie zelf voeren en mesten?
omdat je schreef dat ze soms een dag niet komt.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Ik_Nadine

Berichten: 32
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-03 19:51

Ja bij ons moet je zelf uitmesten en zelf voeren... maar ze krijgt dus vaak gewoon geen eten en ze word niet uitgemest en niks mee gedaan omdat ze geen tijd en geld heeft enzo Verward

Even geen onderschrift Lachen

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 20:12

O lekkere 'vriendin' is dat dan ? Verward
als ze geen geld en geen tijd heeft waarom heeft ze dan een paard???
maar ik zou zelf ook niet weten wat ik tegen zo iemand moet zeggen....


Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 20:32

TiNa_JoinTy schreef:
O lekkere 'vriendin' is dat dan ? Verward
als ze geen geld en geen tijd heeft waarom heeft ze dan een paard???
maar ik zou zelf ook niet weten wat ik tegen zo iemand moet zeggen....


ben het eens met bovenstaande. Maar je kan natuurlijk een keer aan haar vragen waarom ze een paard heeft genomen (wel brutaal maar ja) Dit is natuurlijk niet eerlijk tegenover het paard.

Of je zegt er niets van en laat het allemaal maar gebeuren, of je zegt er wel wat van. Moeilijke keus. Maar als ze een beetje reeƫl is denkt ze aan het paard en zorgt ze dat ze wel geld en tijd heeft

Succes

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 18 bezoekers