New Forest hengstenkeuring België

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-01 20:52

Gisteren was het in Geel-ten-Aard de Centrale hengstenkeuring van het Belgisch New Forest Ponystamboek! Dit jaar waren er een stukie meer kandidaten dan vorig jaar en de sfeer zat er goed in! Party!! Van de jonge en nog niet eerder goedgekeurde hengsten, werd er eentje goedgekeurd, te weten 'berkhof's benefit' (v.Marits mistique uit NL; vm: Oakley starlight).
De kampioen werd dit jaar de hengst Lucky Longshot (v.luckington sportaide;vm: rushmoor royal). Kantje's fahran (v.priory prickle;vm:duke's forest oberon) was de reservekampioen (hij was vorig jaar de kampioen)!
Er waren enkele lekkere hengsten Kwijl bij!!! Nu nog ff een geschikte voor mijn merrie uitkiezen *LOL*
Ik zal in het weekend wat foto's van de keuring op bokt zetten.

gr.marijke

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 21:29

Hoi, ik rijd nu een duits gefokte merrie, zij is van Nobilis x Tajo. Zij is dit jaar gedekt door Major.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 22:24

nou ik heb compleet geen verstand van new forrest hengsten maar ik vind het wel leuk dat bij mij op stal de hele zomer al in de grote weides een koppel van 5 new forrest jonge hengsten loopt.ik vind ze prachtig om te zien,ze zijn heerijk speels en hebben heel mooie koppies.ik vins ze erg mooi van bouw en hebben eigenlijk precies een goede lengte(ik hoef niet zo nodig een grote Knipoog )
_________________
Where is the road
I must look at the road
I must pray a little longer
Or laugh a little more

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sanderijn op 2001-10-22 22:25 ]</font>

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 23:37

hey marijke, ik heb al een geschikte hengst voor je, BRENDAN!!!!!!!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Een betere fokhengst kan niet!!!!!

gr linda Lachen

PS ik was er ook he!!??

marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-01 15:01

Jaja jij was er natuurlijk ook, maar ik kon jou toch moeilijk noemen als 'een schitterende hengst' Tong uitsteken Brendan behoorde daar wel bij hoor (met z'n mooie vlechtjes natuurlijk!)!!!! Party!!
gr.marijke