Peter R. de Vries en Hakkert

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Peter R. de Vries en Hakkert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 22:55

Waren net op TV. Ja, idd, ons lieflijke kleine dorpje is 2 jaar geleden opgeschrikt door de moord en poging tot moord op Neurologe Hakkert en haar dochter (poging).

Het was een goede aflevering van Peter R. en het was ook opvallend rustig op de weg, toen ik van de rijvereniging afkwam.

Mijn vriendin had Peter nog gezien, toen hij een week of 2 geleden werd uitgezwaaid door meneer Hakkert, bij zijn huis in Den Dungen....

Ik weet het niet, zou hij het nou wel, of zou hij het nou niet gedaan hebben?

Persoonlijk hoop ik maar van niet, want dan is hij echt heeeeel goed, zoals hij het onderzoek om de tuin heeft geleid.

Toos paardloos


Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 22:59

ik heb het een beetje gevolgd net, samen met Notting Hill. Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken, eerlijk gezegd. Maar ik vertrouw et toch niet helemaal.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:01

ik heb het niet gezien, maar vorig jaar is hier de vrouw van de eigenaar van een taxi-bedrijf vermoord, door iemand van hun personeel

en dat op 150 meter afstand Scheve mond
kan het precies vanuti mn raam zien, echt akelig was dat

zeker toen ze nog niet gevonden was en er allemaal helikopters laag overvlogen om de bossen te doorzoeken enzo

was dit trouwens over die vrouw en hun gehandicapte dochter?
dan heb ik er wel ooit iets van gezien/gehoord

of haa ik nu mensen door elkaar?

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:05

Renske, dat heb ik idd gelezen toen. Was dat ivm geld of zo? En het was idd een gehandicapte dochter.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 23:06

Renske20"]
ik heb het niet gezien, maar vorig jaar is hier de vrouw van de eigenaar van een taxi-bedrijf vermoord, door iemand van hun personeel

en dat op 150 meter afstand Scheve mond
kan het precies vanuti mn raam zien, echt akelig was dat
[/quote]

Getver, dat is ook niet echt lekker om van zo dichtbij mee te maken...

[quote="Renske20 schreef:
was dit trouwens over die vrouw en hun gehandicapte dochter?
dan heb ik er wel ooit iets van gezien/gehoord

of haa ik nu mensen door elkaar?


Klopt, dat was idd Hakkert. Hij woont op een (moet je wel ver kunnen gooien) steenworp afstand van ons.

Toos paardloos


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:12

oke dan weet ik weer over welke vrouw+dochter t gaat
die dochter beschuldigde haar avder er toch van dat ie zou hebben geschoten ofzo?
maar ja hoeveel waarde kan je aan een verklaring van haar hechten?

die vrouw van t taxi-bedrijf deed de voordeur(gewoon hier langs de straat is de deur) open in haar ochtendjas voor iemand van t personeel

er kwam n ruzie, hij wilde geld voor zn vrouw/vriendin in indonesie(hij woonde zelf nog bij zn ouders hier vlakbij) heel t huis lag overhoop, vanalles was kapot
uiteindelijk heeft ie haar gewurgd en in zn kofferbak gelegd, een jongetje dat naar school liep zag hem haar in de kofferbak stoppen, en tijdens zn rit met de taxi heeft ie haar ergens gedumpt

hoe ze ooit op t idee zijn gekomen zijn km-standen na te kijken en te controleren waar ie was egweest weet ik niet, maar de roddel ging dat hij iets met haar heeft gehad, en met soort chantage geld probeerde te krijgen, want normaal kwam het personeel nooit bij hun aan de deur, t kantoor is aan t eind vd oprit en daar worden alle dingen altijd geregeld

dus waarom zou ze de deur voor hem opendoen, hij had er immers niets te zoeken
oa daardoor en door wat andere dingen werd er gezegd dat hun iets hebben gehad
(vriendin van mn moeder die bij onze rijvereniging zat heeft nu iets met de weduwnaar, heb er dus nogal wat over gehoord Knipoog )

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:17

ja, die kofferbak en die roodel stonden me ook nog vaag bij

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 00:18

Heb de uitzending ook gevolgd. Raar verhaal hoor. Twijfel ook aan het verhaal van de dochter, gezien het feit dat ze eerst een totaal andere verklaring heeft afgelegd. Maar ik ben er nog niet zeker van dat hij er niets mee te maken heeft. Heb het idee dat hij en zijn vriendin onder 1 hoedje spelen wat betreft zijn alibi. Maar het zo me niet verbazen als iemand anders de moord heeft gepleegd, maar dan wel in opdracht van hem. Maar zeker weten zullen we het voorlopig toch niet, je kan alleen afgaan op de gegevens die je krijgt, en die zijn vaak ook gekleurd, en ik ben er immers niet bij geweest. Maar vrijspraak betekent niet altijd onschuldig, soms ook een gebrek aan bewijs...

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 08:01

Cody schreef:
Heb de uitzending ook gevolgd. Raar verhaal hoor. Twijfel ook aan het verhaal van de dochter, gezien het feit dat ze eerst een totaal andere verklaring heeft afgelegd. Maar ik ben er nog niet zeker van dat hij er niets mee te maken heeft. Heb het idee dat hij en zijn vriendin onder 1 hoedje spelen wat betreft zijn alibi. Maar het zo me niet verbazen als iemand anders de moord heeft gepleegd, maar dan wel in opdracht van hem. Maar zeker weten zullen we het voorlopig toch niet, je kan alleen afgaan op de gegevens die je krijgt, en die zijn vaak ook gekleurd, en ik ben er immers niet bij geweest. Maar vrijspraak betekent niet altijd onschuldig, soms ook een gebrek aan bewijs...


ja, dat gevoel heb ik er dus ook bij. Ik geloof hem gewoon niet zo.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 11:52

Hakkert lijkt me geen betrouwbare man. Maar ik ben het ermee eens dat de verklaring van Femke niet klopt. Vooral nadat Peter liet zien hoeveel je vanuit haar positie had kunnen zien. Een grote zwarte vlek dus, het had iedereen kunnen zijn.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 16:19

Ik heb het ook gezien. Ik weet nou eigenlijk niet of hij nou onschuldig is of niet. Aan de ene kant lijkt het me wel, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik ben wel benieuwd.

    Dance to express, not to impress.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 17:25

Misschien houd dat gehandicapte meisje uit angst voor haar vader haar mond wel tegen de politie en jusititie.
Zo'n kindje verzint niet dat haar moeder is vermoord door haar vader
Ik denk ook dat ze er beide wel het eea mee te maken hebben.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, AhrefsBot, capriz, Corelli, Dagmar80, Esther, Forbiddenpie, Froukje, Jasia, Lanoca, MiVita, MyrtheJ, NoorW, plutolover, YandexBot en 67 bezoekers