bijrijders in het zonnetje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prinses
Berichten: 18
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: badhoevedorp

bijrijders in het zonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 02:46

bijrijders in het zonnetje, er wordt niet zoveel aandacht aan besteed, maar ze doen best veel achter de schermen, ze houden je paarsd fit en ze hebben er nog meer lol in als de eigenaars zo lijk het teminste, ik ervaar dat wel zo,
zo weer vanavond mijn pleasure paard ben ik aan het omturnen naar een all round paard, mijn bijrijdster legt daar en stop neer waar walter bouwmeester jaloers op zou zijn ,ik nog meer namen noemen maar dat doe ik niet wordt een lange lijst, nee het was charitha die het flikte ik wil alleen maar zeggen op de achter grond wordt ook kei hard gewerkt , maar door mensen die nog geen naam hebben, maar wel krijgen als dit zo door gaat, ik kan het wel van de daken schreeuwen mensen wees blij met je bijrijder of bijrijdster ze doen meer als je denkt we moeten dat toch meer gaan waaderen, in ierder geval ik ben heel blij met de bloemen i
die ik kreeg (rozen in november vindt ze maar eens) en nogmaal we moeten ze in het zonnetje zetten want ze verrichten meer trainings werk als wij denken ,charitha bedank we hebben elkaar gevonden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 09:51

En in de tijd dat onze bijrijders de paarden doen, kunnen de eigenaren mooi eens een lesje Nederlands volgen.....
Haha!
Maar je boodschap is duidelijk hoor Tong uitsteken Gefeliciteerd met het vinden van je Charitha; misschien zien we haar binnenkort wel in de ring?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 11:11

Ik niet echt een bijrijdster die ik in het zonnetje kan zetten... behalve dan mijn toekomstige bijrijdster voor Clippeman, die is haar gewicht in goud waard...als het niet meer is. Haha! Ook de bijrijdster die ik bijna 5 jaar voor Escala heb gehad verdient wel een plek in het zonnetje, ze gaat binnenkort weer 1 keer p/w lessen op mijn puk! OK dan! Daar ben ik echt enorm blij mee, dan heb ik fijn een dagje dat Wen clip doet en Petra Escala...en kan ik iets leuks doen met mijn lieve Aussie. Lovers (Een lesje Nederlands kan hij trouwens wel gebruiken... Knipoog ).

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 15:32

Zo wordt ik even letterlijk en figuurlijk in het zonnetje gezet Bloos Wauw ik heb het er helemaal warm van Bloos , moon weet niet zo goed wat ik moet zeggen (en geloof me dat gebeurd echt niet vaak Haha! ) maar inieder geval bedankt (nog een bloemetje Vriendjes zijn? )

Maar idd (hihi) wat een sliding , Quincy deed echt haar best....
jammer dat we geen camera in de buurt hadden of Cheese!

Enne wat betreft nederlandse les Knipoog heb je ook gezien hoelaat ze het heeft geschreven , hihi ze zal toch niet aan het slaapwandelen zijn geweest ........

Ik ben ook erg blij dat we elkaar hebben gevonden , en ik geniet echt van het rijden ,moon bedankt voor je lieve berichtje Ach gut

bugsy

Berichten: 369
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 15:19

Nou Moon jij verdient ook een pluim hoor OK dan!
Ik heb heel veel jaartjes paarden bijgereden
(en er nog voor betaald ook!) maar zelden zo’n enthousiaste baas meegemaakt als jij die inderdaad het werk van een bijrijder inziet.
(wat zat er ze er toch naast, dan krijg je die erbij, hahaha)

Jammer dat ik de sliding net ff miste en alleen maar een hoop gegil hoorde
die moet dus nog ff over (voor de Cheese! ) Haha! Haha!

Liesbeth
Berichten: 268
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 16:31

Ja, ik heb ook zo'n fantastische bijrijdster (Cassie) voor m'n zareehfa'tje.
Is een heel braaf paard, maar zal iemand die er voor het eerst op zit zeker uitproberen, dus Cassie ging af en toe een beetje hard dan wel de verkeerde kant op Haha! .
Maar Cassie bleef volhouden en nu weet ze helemaal hoe Saartje in elkaar steekt! OK dan!
Verder zijn zij en haar moeder gewoon helemaal gek van Saartje, dus ik ben dan ook helemaal tevreden met ze!
Groetjes,
Liesbeth

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 17:49

bugsy schreef:
(wat zat er ze er toch naast, dan krijg je die erbij, hahahaha


Bloos! ja maar laten we het daar maar niet meer over hebben Cool Haha!

En foto`s gaan we echt wel snel maken, ook van jou met Cookelecook Ach gut

Sammy_Jo

Berichten: 1447
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 18:51

charene schreef:
Enne wat betreft nederlandse les Knipoog heb je ook gezien hoelaat ze het heeft geschreven , hihi ze zal toch niet aan het slaapwandelen zijn geweest ........


Vikki had het over Simon als je het goed had gelezen !

Groetjes Sammy Jo

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 00:13

Was ook niet voor vikkie bedoeld , want dat had ik al zo begrepen Knipoog hahahaha ben wel blond maar niet..... het was een reactie op Sonja haar berichtje

Sammy_Jo

Berichten: 1447
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 00:45

O dan heb ik niets gezegt !

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 00:47

en ikke heb niks gezien OK dan! ahahahahhaha

seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 09:59

Ook ik wil mijn bijrijdster Mariska die ik sinds kort heb alvast heel veel plezier, sterkte en succes wensen met mijn lieve scheten van paarden. Ik hoop dat je er heel lang plezier van heb, ik in ieder geval wel van jou op de dagen dat je mijn paarden rijdt. Kan ik me concentreren op "anderen" dingen Tong uitsteken .

Alvast bedankt en veel plezier. OK dan!

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 17:23

seapy schreef:
Kan ik me concentreren op "anderen" dingen Tong uitsteken


Jaaaaaa en wat voor lekkere dingen Kwijl eentje is echt heeeeeel lekker Vingers aflikken

En jij heb ook zeker geboft met mariska en je paardjes ook Lovers

Komt Mariska ook wel eens op bokt Verward anders moeten we er even een bokker van maken