Gezocht;Foto van de Arabische Hengst Vreij's Sedan

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liesbeth
Berichten: 268
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Vlaardingen

Gezocht;Foto van de Arabische Hengst Vreij's Sedan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 14:11

Hoi, ik ben op zoek naar een foto van Vreij's Sedan.
Ik heb een dochter van hem en ook een leuke foto van haar moeder, maar nog niet van haar vader.
Wie kan me helpen?
Groetjes,
liesbeth Eekhout


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 15:05

Kun je niets op google of zo vinden!!?? Of als het een bekende hengst is misschien op www.avsweb.nl veel succes met het zoeken Knipoog

Kent toevallig hier iemand de arabische hengst Candy???

Live,LOve,'ndLaugh

Liesbeth
Berichten: 268
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 15:47

Het probleem met de site van het AVS is dat je helemaal niets kunt opzoeken kwa afstammingen enzo, Jammer, echt een gemiste kans van het AVS.
Vind zowiezo de site maar een beetje magertjes, staat veel te weinig info op voor de leden.
Verder heb ik al op het Internet stad en land afgezocht en eigenlijk heel weinig kunnen vinden, wel wat info over een paar nakomelingen van hem maar in ieder geval geen foto's van deze hengst.
Vandaar ook deze vraag, wie heeft er een foto van Vreij's Sedan?
groetjes,
Liesbeth


Daatje
Berichten: 710
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 11:41

Hij stond altijd op de voerzakken van equiral, wellicht kun je equiral bellen voor de foto! Ik heb nl een keer een dekking van hem gewonnen en deze aan een kennis overgedaan. Zij heeft haar haflinger door hem laten dekken en hier is een prachtige haflo hengst uitgekomen. Als dekhengst stond hij toen in de starnmeer. Ik dacht dat de vrouw van die stal Atie heette, maar weet dit niet zeker. Ze had i.i.g. dravers en een hoop shetjes, ook dekhengstjes. Zij moet te vinden zijn en heeft ook vast en zeker meer info voor je over sedan, die inmiddels is overleden. Succes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 109 bezoekers