Kinderthee?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Kinderthee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 22:51

Ik kreeg vandaag op m'n werk een vraag van een klant, of we ook kinderthee verkopen. Verward
Ik heb hier dus nog nooit van gehoord. Weet iemand wat dat is? En of het nog ergens te koop is?

Nog steeds lief verlegen en onschuldig


Katja
Blogger

Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 10:06

Werk je in een reformzaak? Want daar zag ik gisteren toevallig kinderthee. Heb er nog naar staan te kijken maar het is een kruidenthee met een milde iets zoete smaak.

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 15:33

Ik kan me voorstellen dat het thee is waar geen/minder theine in zit (hoe schrijf je dat, zeg maar de cafeine van thee).

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 15:40

Ik heb het ook weleens zien staan ja, maar niet in een supermarkt ofzo maar in een reformzaak.

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 22:17

Nee, werk bij Appie Heijn. Het schijnt dat we het wel ooit verkocht hebben, maar nu dus niet meer.

Nog steeds lief verlegen en onschuldig

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 23:08

Ja, volgens mij hebben we die nog ergens in de kast staan. Wij vonde die dus echt niet lekker en dan allemaal van die foute smaken...

Ik zal anders eens kijken of ik er een fot van kan maken, of misschien dat ik er een plaatje van kan vinden Lachen

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 23:22

Ik heb ooit kinderthee in de kast gehad. Was volgens mij van Pickwick, met allemaal foute kaboutertjes op de verpakking. En zoet dat het was, echt NIET te harden! Heel smerig. Maar dat is alweer een jaar of 5, 6 geleden.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 10:26

Ik heb die ook wel eens gehad, in dropsmaak, colasmaak en ik geloof ook caramel. Echt TE smerig om waar te zijn!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 13:32

Sonja schreef:
Ik heb die ook wel eens gehad, in dropsmaak, colasmaak en ik geloof ook caramel. Echt TE smerig om waar te zijn!


Eh.. daar kan ik me iets bij voorstellen, warme cola.. Hmmm Haha!

"What we call human nature, is actually human habit.."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 15:44

Karin schreef:
Ik heb ooit kinderthee in de kast gehad. Was volgens mij van Pickwick, met allemaal foute kaboutertjes op de verpakking. En zoet dat het was, echt NIET te harden! Heel smerig. Maar dat is alweer een jaar of 5, 6 geleden.


Zo lang alweer? *Ik word oud...* Maar Kinderthee herinner ik me inderdaad nog, was een probeersel, maar is nooit echt aangeslagen. Snapte er het nut ook niet echt van. Maar er zaten trouwens ook nog boekenleggers bij herinner ik me net Haha!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 14:16

De enige kinderthee die ik ken was gewoon thee met heel veel melk erdoor. Wist niet dat er ooit cola-, caramel-, of dropthee voor kinderen heeft bestaan! Verward

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 15:32

Het was idd van Pickwick met allemaal schattige beestjes op de verpakking. Ik vind het best te drinken! Vind het eigenlijk wel jammer dat het er niet meer is. Maar het si echt al best lang geleden!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 15:34

Dorée schreef:
Het was idd van Pickwick met allemaal schattige beestjes op de verpakking. Ik vind het best te drinken! Vind het eigenlijk wel jammer dat het er niet meer is. Maar het si echt al best lang geleden!


Misschien kan iedereen de thee die ze nog in de kast hebben staan opsturen? Haha! Ik weet niet of het nog bruikbaar is, maar je kan het altijd proberen...

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 21:43

nooit van gehoord!!!! maar vind het wel goed dat het bestaat met minder of zonder theeine!

.

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 00:03

Ik was helemaal vergeten dat mijn zus nog een theezakjes verzameling heeft liggen dus ben ik net maar eventjes aan het zoeken geweest, en ik heb ook maar meteen een paar foto'tjes ervan gemaakt Haha!

De foto's zijn niet van super kwaliteit, maar zo hebben jullie een iedee van hoe ze eruit zien Lachen

De voorkant:
Afbeelding
Afbeelding

De achterkant:
Afbeelding

OP de foto's van de achterkant kun je ook heel goed de smaakjes lezen Knipoog

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 13:43

*herkent*

Ja, die zijn het!

Geen kaboutertjes dus, maar koningen en kastelen. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 14:07

Maar dat is niet de Kinderthee van de Pickwick!

Die plaatjes zagen er zo uit:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Dorée op 23-11-03 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 14:09

Hmm nee, dat zag ik ook al. Dan zijn er waarschijnlijk meerdere soorten kinderthee geweest? Die ik bedoel, zat in een rood doosje. Formaat 'Pickwick', net zoals van al die fruitsmaakjes.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 14:26

Karin schreef:
*Geen kaboutertjes dus, maar koningen en kastelen. Haha!


waar het hart vol van is....... Knipoog
heb het ook nog ergens in de kast staan en vond die drop thee eigenlijk best lekker


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers