ik ben flink pissig!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-01 20:07

Kom ik vanmiddag bij m'n auto om naar de manege te gaan, zie ik dat een of andere laml*l er vannacht (?) iets langs heeft gehaald. Over de hele achterklep loopt nu een slingerlijn van lamp tot lamp. Het is niet echt diep, dus waarschijnlijk is het met een stokje ofzo gedaan en niet met een metalen voorwerp, maar hij zit er wel en je ziet 'm.

!@#$%^&*

Waarom hebben sommige eikels daar nou lol in? Beetje andermans eigendommen toetakelen, leuk hè?

Aan mijn nummerbord is wel te zien dat ik geen splinternieuwe auto heb, maar de vorige (en tevens eerste) eigenaar is er altijd superzuinig op geweest en er zat nog nauwelijks een krasje op. Ik heb 'm nog geen vier maanden en er zit nu al - buiten mijn schuld - een flinke beschadiging op. Ik kan dit niet uitstaan en ben nu dus heel kwaad. Boos!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 20:39

Wat een ongelovelijk kl*te streek zeg. Je zou toch iemand die zo doet op willen hangen grrrr Boos! .

Maare ik hoop dat je erna nog lekker hebt gereden. het zag er in ieder geval goed uit Lovers .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 20:41

wat een ...streek.
heb je een mooi autootje gebeurt er dit mee.
bij ons kan je de auto op zaterdag avond ook niet buitenlaten staan want dan weetje zeker dat je de volgende ochtend een spiegel mist.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 20:43

Wat vervelend, hier is het meeste waar je je zorgen om hoeft te maken => kindertjes die met hun fietsstuur tegen de auto komen....

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 20:46

grrrr echt belachelijk Boos!
en het is ook zo makkelijk.. je komt er nooit achter wie hetgedaan heeft Boos!

"Some memories are best forgotten"

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-01 20:52

Het l*llige is dat ik dan wel in Utrecht woon, maar in een heel rustig buurtje, absoluut niet op een uitgaansroute ofzo. Het kan idd ook vanmorgen gedaan zijn door een kind dat ff leuk op mijn auto wilde tekenen. Het is een vrij kinderrijke omgeving. Maar dan nog, je HOORT gewoon niet andermans eigendommen te bekrassen! Boos!

BTW: ik was ook nog eens de enige, mijn buurauto's hadden niets. Gelukkig maar voor de eigenaren, maar ik baalde wel flink dat ze dus net MIJ moesten hebben.

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE">Als liefde het antwoord is, kan de vraag dan nog even herhaald worden? </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-21 20:54 ]</font>

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 20:59

Wat een kinderachtige gedoe zeg. Mijn vader's auto zit ook helemaal vol met krassen, ze hebben zelfs een keer een steen er bovenop gegooid. Het was toen ook nog net nieuw...sommige mensen kunnen het gewoon niet hebben Scheve mond\

Galactica Wadim X Gemini

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 21:06

Snap je niet he, dat mensen niet gewoon met hun fikkies van andermans spullen afblijven..... Bij de mijne zijn de verstralers er stomweg afgeschroefd, 's nachts. Kom je 's morgens bij je auto, denk je "verrek, ik mis toch wat???" Grrrr!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 13:55

irri is dat!!!!!

hebben ze mij ook een keer geflikt!

en als we nu een mooie nieuwe auto hadden....
maar nee, we hebben allebei zo'n mooie oude!!!!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 14:36

Zo zeg ik zou ook flink pissig zijn. maar ook heel verdrietig. Waarom doen ze dat nu he?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 14:46

bij een collega van mij hebben ze 2 dagen geleden ofzo van de achterlamp tot aan de voorlamp aan de zijkant een echt diepe kras er in gemaakt.. bijna 2 duizend piek schade omdat alle kappen er af moeten... Scheve mond\ Frusty

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 15:04

Gatsie wat vervelend. Ik ken dat wel. Bij mij hebben ze een keer mijn nummerplaten gestolen.... echt poedersuiker. Dat grapje heeft al met al (nieuw kentekenbewijs, vervangende platen, nieuwe platen ) ruim fl. 200,- gekost. NIet zoveel als jij kwijt bent voor het overspuiten van je auto, maar je wordt er zo verdrietig van. Het HAD namelijk allemaal niet hoeven gebeuren....

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 15:27

Oh inderdaad zo irritand, je bent zo machteloos en kunt je woede op niemand kwijt. En ondertussen wordt die streep in jouw ogen alleen maar groter!! Echt balen.

Navragen is beter dan afvragen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-01 15:35

Hij is gelukkig niet zo duidelijk dat ik 'm moet laten overspuiten, maar als je eenmaal weet dat-ie er zit, dan zie je 'm ook steeds zitten. Vanmorgen liep ik er langs en moest me inhouden om niet weer ff met spuug te gaan poetsen om 'm weg te krijgen, terwijl je toch weet dat het niet helpt. Bah.

Bij mijn opa's auto is ook een keer gebeurd wat Bartje vertelde. Die woonde wel op een uitgaansroute, en op zondagochtend kwam hij erachter dat de hele zijkant van voor tot achter was bewerkt met een sleutel of iets dergelijks. Idd ook voor honderden pieken schade.

[Edit] typo [/edit]

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE">Als liefde het antwoord is, kan de vraag dan nog even herhaald worden?</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-22 15:36 ]</font>

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 16:13

Wat een rotstreek!!!
Ik word daar zo moedeloos van, bij mij hebben ze er een keer een autodeur ingeduwt!
Met als gevolg een schitterende put!
'Gelukkig' reed ik een maand daarna de hele voorkant in elkaar dus kon dat putje gewoon in die schade meegnomen worden Haha!

maar dat is geen goed tipje *LOL*

[edit] typfoutje

_________________

Don't follow me, I'm lost too.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sjuimpje op 2001-10-22 16:16 ]</font>

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 16:19

wat een lambal zeg. Ik voel je pijn, echt.

advies: is het misschien mogelijk om die kras weg te cleanen, met een cleaner en dan te poetsen met een gekleurde wax?

Da's het enige wat je kan doen, naast het overspuiten.

Trouwens ik had laatst ook een leuke: alle antennes van de auto's bij mij in de buurt(!) waren eraf geschroefd. Ook die van mij natuurlijk. Kosten 30 pieken en de moeite en irritatie.

succes!!

Prima

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-01 16:21

Yep, zat ik ook al aan te denken, van dat poetsspul. Denk dat m'n ouders nog wel wat hebben staan, volgende week maar eens proberen. Zoals ik al zei, echt duidelijk is-ie niet, maar als je eenmaal weet dat-ie er zit, dan zie je 'm gewoon altijd terwijl een ander misschien vindt dat het wel meevalt. En hij loopt van lamp tot lamp, als het nou nog een klein krasje was...

[Edit] typo [/edit]

BTW: dat van die antennes is ook zwaar *piep* zeg! Volgens mij heb ik niet eens een antenne, dat scheelt weer. Maar ja, dat verklaart natuurlijk wel die beroerde ontvangst...

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE">Als liefde het antwoord is, kan de vraag dan nog even herhaald worden?</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-22 16:24 ]</font>


puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 16:28

Jeetje, echt balen voor je Karin. Ben je zo trots op je autootje, krijg je dit!

Ik liep pas nog ´s avonds met de hond buiten, waren er ook een stel van die jongelui bezig.
Ze reden op fietsen en de jongens die achterop zaten trapten met hun voeten tegen alle autospiegels aan, en hard hoor! Niet te geloven toch? Uiteraard heb ik gedreigd met politie bellen, maar ik werd vierkant uitgelachen. Helaas had ik mijn mobiel niet bij me...

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 16:59

wat voor een auto heb je?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-01 17:15

Een antracietgrijze Toyota Starlet. Cool

Met een slingerkras van het ene achterlicht naar het andere. Boos!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 17:37

en die horen wel een antenne te hebben. Oude type aan de voorkant in het midden, die nieuwere hebben in inschuifbare antenne dacht ik. Zijn trouwens super fijne auto's. Heb er zelf ook 1 gehad. Niet kapot te krijgen die motortjes!!!!! Haha!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Eleadoras, Facebook, Femek2902, fjord_brucht, Hiraeth, IASCrawler, inge_romeo, lina1998, lysir, Mo_86, noviceh, Paardennamen, redbutton, Touchem, Yentaah en 118 bezoekers