jonge mensjes.......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

jonge mensjes.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 21:06

oei oei.......wat moet ik hier nou mee????
ik heb een stel stalkertjes achter mij aan.
ik zal bij het begin beginnen:
een jaar geleden had ik een verzorgstertje van 14 jaar.ze verzorgde mijn paard best goed maar kon alleen niet echt goed rijden.(en dacht dat ze al heel wat was,kwa uiterlijk en met rijden) Blond het ging 3 weken goed totdat ze wat spullen kapot had gemaakt waarvan ik had gezegd dat ze er van af moest blijven.haar ouders gingen zich ermee bemoeien....naja om een lang verhaal kort te maken we kregen erge ruzie met elkaar en ik heb haar gelukkig nooit meer gezien.(ik zat wel met een kapotte deken,stuk hoofstel en borstel die kwijt waren.vanaf die dag had ik zoiets van.......nooit meer een bijrijder! en zeker geen 1 die zo jong is dat ik ouders op mijn dak krijg als er iets bebeurd tussen de bijrijdster en mij.

nou een paar maandjes geleden kwam ik zonder werk te zitten.dus ik meteen weer advertensies gezet voor een bijrijdster want mijn vriend wou ook nog weleens wat leuks kopen als hij zijn salaris kreeg,inplaats van mijn paard te betalen.ik kreeg weer een baan maar daar verdien in veel minder mee dan de vorige.....helaas..helaas....nou heb ik waarschijnlijk wel weer een bijdster maar deze kan goed rijden en is 20 jaar dus het geval ouders is nog niet aan de orde gekomen en ze hoeft ook niet steeds gebracht te worden want ze heeft een auto.conclussie geen boze ouders die niet in weer in wind hun kind naar de paardjes moeten brengen en daar eigenlijk nogal boos op de eigenaar van de paardjes word omdat ze niet op hun vrije zondag binnen kunnen zitten op de bank. zoals je ziet had ik in die 3 weken al goeie vriendjes gemaakt met mijn exverzorgstertje..... Schijnheilig not!
maargoed ik kreeg net een mailtje van een meisje van 13 jaar.ze zei dat ze L reed en mijn paard wel ff wou verzorgen.ze kwam opeens in mijn MSN en begon met de vrage vuur: ik moest meteen aan die marjolein denken en zei dat het beter was als ze eigen vervoer had want met de bus komen was meer lopen dan in de bus zitten.ze vroeg van is jou paard dan karma? ik zo ja.....want dan ken ik jou paard.......ik dacht ohjee... ja want ik ken marjolein... die heeft jou paard gereden he. ik dacht heb ik dit.ik zit namelijk ziek thuis en kan dit echt niet gebruiken op het moment. ik heb meteen geprobeerd af te kappen maar ze bleef maar volhouden dat ze wel met de bus wou komen en het samen met een vriendin wou doen en dat marjolein goed kon rijden en nu een eigen paard heeft en 2 bijrijsters die meebetalen en bla bla.........ik ging dus in discussie met haar en dat had ik beter niet moeten doen.het bleek dus een goeie vriendin te zijn van mijn ex verzorgstertje marjolein en nam het dus op voor haar en er kwamen woorden uit zoals ik ze nog niet eens gebruik en ik ben al bijna 20.ik heb haar maar meteen uit mijn lijst gewist/geblokkeerd. ik ga nu maar snel weer mijn advertensie op marktplaats wijzigen naar 20+ ofzo.... dit heb ik weer Huilen

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 21:16

Gelukkig heb je nu een leuke bijrijdster, dat scheelt een hoop energie. Een vriendin van mij had nog niet zo lang geleden een advertentie op marktplaats gezet, dat ze een serieuze verzorgster zocht en uiteraard allemaal pennymeisjes, die zichzelf ook serieus vonden, het kan natuurlijk voorkomen dat er wel net een goeie tussen zit, maar die kans is erg klein. Afijn, die meisjes elke keer bellen en die vriendin uiteindelijk scheldend opgehangen, ook zij werd gestalked, toen heb ik de telefoon opgenomen en haar erg riendelijk uitgelegd hoe of wat en uiteindelijk heef ze er niets meer op gehoord. Maar wel een afknapper voor je zeg, dus gauw die advertentie veranderen:-)

Suus25

Berichten: 411
Geregistreerd: 25-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 17:44

En ik zet een advertentie op bokt, krijg een reactie dat melissa (ook op bokt) nog wat zoekt, ze is nu een paar x geweest en ik heb er alle vertrouwen in! dus er zijn ook nog goede reacties te krijgen! gewoon volhouden!

Linde

Berichten: 88
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Bergeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 18:36

Ik herken je verhaal helemaal. Mijn paard was een flinke KWPNer van net 5 jaar. Dus dan wil je ook wel iemand met veel ervaring. Ik had een hele leuke bijrijdster, maar die kreeg een eigen paardje. Dus ik advertentie op marktplaats met duidelijk 16+ erbij... Allemaal meisjes van 12 a 13 op de msn dat ze al jaren reden en altijd op de moeilijkste ponys van de manege mochten en inderdaad elke keer als je online bent dingen vragen over je paard... Best lief hoor... maar zoooooooooooooooooo vermoeiend. Maar gelukkig zit er zo'n mooie blokkeer functie op MSN. Ik leg het ze ook niet meer uit, blokkeer ze gewoon op msn en op hotmail. Opgeruimd staat netjes!

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 19:09

overal helemaal mee eens....

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 20:25

anders ik wel.klopt het trouwens dat als je iemand blokkeerd op msn je dan ook geen mailtjes van die persoon krijgt?? en ik weet dat er genoeg mensen op internet zijn die wel normaal doen en reageren .ik heb uit eindelijk een nieuwe bijrijdster!!!!!! Haha!

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 20:47

Jaaa ik ken die mensen... Ik ben zelf ook nog maar 14 maar je kan wel het verschil zijn met van die meisjes die op een manege zijn begonnen met acht negen jaar ze weten niet wat er allemaal bij komt kijken qua verzorging etc.. Ik ben al vanaf kleins af aan opgegroeid met paarden en weet precies wat erbij komt kijken... Het gene dat ze al beginnen met het zeggen van ik rijd M heb ik zoiets man... Het gaat ten eerste om de verzorging en op de 2e plaats komt het rijden toch? Ik zou namelijk nooit iemand nemen die niet normaal met men paard kon doen en niet van me spullen afkan blijven Haha! maar veel suc6 met je nieuwe bijrijder

Linde

Berichten: 88
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Bergeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 20:51

Ja, mizz_mol je hebt helemaal gelijk. En er zijn ongetwijfeld ook genoeg leuke meiden van rond die leeftijd die wel normaal doen... En er zijn er ook genoeg ouderen die ook heel raar doen hoor. Ik heb zelf gemerkt dat het echt moeilijk is om een redelijk goede, betrouwbare, en leuke bijrijdster te vinden. En als je er dus een hebt moet je daar zuinig op zijn!

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 20:54

dat is zo.ik ben zelf nu ook erg zuinig.ze is nu een paar x wezen rijden en ik doe nu minder moeilijk als ik zie dat het goed gaat. mijn lijst met regels pas ik wat aan stel je voor dat ik haar nu wegjaag.....hihi....maar ik weet dat volwassene ook erg raar kunnen doen maar ik heb dit x dus last van de wat jongere mensen(waar ik het dus over had).