Reserveren bij Divoza... lekker geregeld weer..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Reserveren bij Divoza... lekker geregeld weer..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 10:09

Nou wordt ie weer eens helemaal mooi bij DivoBah!

Ik hoorde al van iedereen dat ze altijd zo lekkere service daar hebben ( not )

Nou mijn verhaaltje kan er ook wel bij.
Ze hadden thermoboots in de aanbieding in combinatie met een thermobroek.
Ik was daar 2 week geleden maar ze hadden geen thermoboots meer in mijn maat.
Dus ik vroeg of ze voor mij misschien konden reserveren als ze er weer waren.
Ik moest dan wel even 2 maten reserveren omdat ik i.v.m steunzolen niet precies wist welke maat ik moest hebben.
Kon allemaal geregeld worden, kreeg wel een briefje thuis als ze er waren. OK dan!

Nou dat briefje kreeg ik ook, het was meteen een rekening!


Thermoboots maat 39 40 euro nog wat
Thermoboots maat 40 40 euro nog wat

TE BETALEN 81 EURO ( en nog wat )


Mijn punten waren ook al toegevoegd.
Of ik even wou kiezen hoe ik dat over wou maken? Per acceptgiro of iets anders etc.
Huh? Verward
Ik heb toch nooit gezegd dat ik ze wilde hebben, ik heb alleen maar achter laten houden.
En daarbij, wie neemt er nou 2 paar thermoboots met verschillende maten? Lips are sealed
Ik heb duidelijk gezegd dat ik 2 maten wou proberen vanwege mn steunzolen. Zeg ik daarmee meteen dat ik ze dan ook koop ? Dacht het niet.

Lekkere praktijken weer, No way dat ik die rekening betaal, ik heb die dingen niet eens, laat staan dat ik er 2 paar wil! >;)

Daarbij riep de cassiere dat de korting alleen gold als je én een broek én thermoboots kocht.
Terwijl ze op de site anders doen geloven. Schijnheilig
Niet dat me dat verder heel veel uitmaakt, ik moet toch nieuwe hebben, maar dan nog.


Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 10:26

Niet lollig. Maar bel of mail er in ieder geval over, zodat ze de
fout kunnen herstellen. Van alleen maar 'niet betalen' haal je je
hooguit (incasso)problemen op de hals.
Als je heeeeeeeeel boosj bent Knipoog annuleer je je reservering/
bestelling maar. Alleen is het dan wel verstandig dit middels
een aangetekende brief te doen.

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 10:32

Tsja dat is ook de reden waarom ik daar NOOIT meer kom............

Stelletje afzetters..... *zucht*

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 10:35

SANEX schreef:
Daarbij riep de cassiere dat de korting alleen gold als je én een broek én thermoboots kocht.
Terwijl ze op de site anders doen geloven. Schijnheilig
Niet dat me dat verder heel veel uitmaakt, ik moet toch nieuwe hebben, maar dan nog.


Dat de korting alleeen geldt voor de combinatie, vind ik wel duidelijk aangegeven hoor! Op de site staat ook vermeld:
combinatie-korting.

Maar verder kan ik me voorstellen dat je er goed van baalt Boos! , heb je al contact opgenomen met Divoza? Als je het uitlegt, is er misschien niets aan de hand? Nou succes ermee Knipoog !

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 10:38

LuvdaTossa schreef:
Tsja dat is ook de reden waarom ik daar NOOIT meer kom............

Stelletje afzetters..... *zucht*


Ik kom er al meer dan 10 jaar (Divoza in Leek) en heb eerlijk gezegd nog nooit ergens problemen mee gehad?
Terwijl ik er echt best vaak kom (als in: vaker dan goed is voor mijn portemonnee Bloos )! Of ben ik nu een uitzondering?
Bij elk bedrijf gaat wel eens iets mis toch, het is alleen balen als het JOU gebeurt, maar ik verwacht dat het in overleg met Divoza toch zo weer op te lossen is... Lachen !

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 10:40

hmm mij zusje heeft alleen de thermobroek besteld en die kreeg wel kortting.. hmm vaag Haha!
kan me voorstellen dat je er stevig van baalt!

Dag lieve mama...

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 10:43

Dat je een rekening krijgt voor beide is logisch, als ik 2 dingen "bestel" krijg ik ook voor beide een rekening, ik snap uit jou verhaal dat je ze nog niet hebt, maar ik doe het altijd zo dat datgene wat ik hou alleen betaal en de rest word gecrediteerd. Ik heb eigenlijk nooit problemen me ze en bestel geregeld wat via het web. en terugsturen geen probleem ze regelen het allemaal netjes....
misschien moet je ze gewoon even bellen. dat zal een hoop duidelijkheid geven.

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 11:16

Ja ik ga aankomend weekend even heen, denk dat het ook wel recht te zetten is, zal vast geen twee hoeven betalen, maar baal gewoon effe ervan dat het weer zo moet.
Is voor hunzef ook alleen maar erg lastig.
Moet allemaal weer rechtgezet en veranderd worden.

Op de site stond dit:

Beide producten kunt u afzonderlijk bestellen, de korting wordt automatisch verrekend op de factuur die bij uw pakket geleverd wordt.

Zoals ik dit lees, ga ik er vanuit dat het ook apart met korting verkrijgbaar is, of ik lees het verkeerd hoor...

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 12:00

Nee, je leest het goed.
En het komt vast ook wel in orde.
Goed dat je, voordat je naar de winkel gaat, hier alvast
even afgestoomd Stoom uit je oren hebt.
Kan daar alleen maar in je voordeel werken, denk ik... Knipoog

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 12:50

Als er een order aangemaakt (of reservering in dit geval) wordt bij Divoza komt daar vanzelf een factuur van. Inderdaad wat verwarrend, maar je kunt ze rustig passen en alsnog 1 maat uitzoeken hoor Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 13:40

grandeur"]
[quote="LuvdaTossa schreef:
Tsja dat is ook de reden waarom ik daar NOOIT meer kom............

Stelletje afzetters..... *zucht*


Ik kom er al meer dan 10 jaar (Divoza in Leek) en heb eerlijk gezegd nog nooit ergens problemen mee gehad?
Terwijl ik er echt best vaak kom (als in: vaker dan goed is voor mijn portemonnee Bloos )! Of ben ik nu een uitzondering?
Bij elk bedrijf gaat wel eens iets mis toch, het is alleen balen als het JOU gebeurt, maar ik verwacht dat het in overleg met Divoza toch zo weer op te lossen is... Lachen !
[/quote]

Ik heb er ook nog nooit problemen gehad...Koop er bijna alle spulletjes die ik nodig heb (en altijd veel onnodige dingen voor de heb Bloos ) en er is nog nooit wat mis gegaan...Ze lopen altijd mee als ik een rijbroek wil passen en ze geven advies(en dan niet dat ik de duurste rijbroek ofzo moet meenemen wat bij veel winkels wel gebeurt Boos! )...Ik zou als ik jou was dus ook gewoon heen gaan en het nog eens uitleggen...Divoza kan toch ook eens een fout maken?

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 14:18

Ja fouten maken is menselijk, maar Divoza maakt wel vaker foutjes eigenlijk.
Ben er ook niet helemaal van over de zeik, maar je schrikt wel even als je ineens een rekening van 80 euro onder je snufferd hebt liggen.

Daarbij vind ik de service in de winkel ook niet echt geweldig, het zijn altijd dezelfde personen die mij met het verkeerde thuis laten komen.
Er is 1 medewerker die ik wel supertof vind en waar ik echt goed mee op kan schieten, waar ik ook goed advies van krijg.
Ik noem geen namen maar het is een toffe vent, hij weet nu ook dat ik alleen maar advies van hem wil haha Haha!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 14:21

Haha SANEX, dat heb ik ook, ik neem aan dat jij ook naar Leek gaat (ipv Zoetermeer) ??
Ik vraag ook altijd maar advies aan één en dezelfde medewerker, en ik denk dat wij misschien wel dezelfde bedoelen Haha! Haha! !
Van de rest hoef ik geen advies Bloos! Bloos! (eigenwijs he ?!)

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 14:23

Ja ik ga naar Leek, het exterieur van deze medewerker kun je vergelijken met dat van een shetlander haha, beetje klein en rond Knipoog Haha!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 14:33

Whahaha, "mijn" medewerker is meer een Welshje Knipoog , klein en smal.

Dan hebben we het toch niet over dezelfde dus... *LOL* *LOL*

Maar succes verder met je bestelling, komt vast wel goed allemaal Knipoog

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 14:45

Heb dit jaar voor het eerst dekens bij divoza besteld. Dat doe ik dus ook niet meer
Had 2 dekens besteld. Toen ik die dekens binnen kreeg, was de een goed en de andere was te klein ( niet hun fout, had ik hem groter moeten bestellen) Dus de te kleine deken stuurde ik terug in ruil voor 1 maat groter.
Kreeg na 2 weken die deken binnen, haal hem uit de verpakking en leg hem los op mijn paard en zie dat het een te dunne deken was (200 grams ipv 370 grams) Dus ik erover bellen en ik kon hem gratis terug sturen en ze zouden de goede deken dan weer opsturen.
Na een paar dagen gaat mijn telefoon, divoza aan de lijn. Dat de deken die ik wou hebben helemaal is uitverkocht en dat die pas volgend jaar weer binnen komt. En dat die deken die ik terug stuurde vies was en dat ze hem niet konden terug nemen (die deken kon bijna niet vies zijn want ik haalde mijn paard onder een deken vandaan dus die is niet vies, die deken heeft er nog geen minuut opgelegen en had hem ook niet vast gemaakt )
En ook nog dat er geen halster bij zat die er wel bij hoorde te zitten volgens hun. Dus ik uitleggen dat het halster er niet bij zat omdat ze de verkeerde deken hadden opgestuurd. Dat vrouwtje aan de telefoon een beetje moeilijk doen en toen zei ze we bellen je over een halfuurtje terug wat we gaan doen.
Na een half uur had ik ze dus weer aan de telefoon en ik kon een andere deken uitkiezen met korting (had hem in de kortingsweek gekocht)
Dus ik uiteindelijk een andere deken uitgezocht en besteld. Krijg ik die deken binnen en moet het hele bedrag betalen Boos! Dus ik weer aan de telefoon hangen dat ze geen korting hebben gerekend. Nou dat was dan hun fout en ze zouden het bedrag wat ik teveel zou hebben betaald zo snel mogelijk terug storten. Op dat geld heb ik uiteindelijk 6 weken moeten wachten, dat noem ik dus ook niet echt service
Maar als ik voortaan wat bestel daar dan bestel ik wel iets waarvan ik zeker weet dat het goed is en dat het niet meer terug moet

Zo moest ook ff m'n verhaal kwijt nadat ik deze topic las Schijnheilig Bloos

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo


_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 15:05

Ik kan hier maar 1 ding op zeggen.....:

Echt NOOIT meer iets kopen bij Divoza!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 15:53

Hm, ik heb ook nog nooit echt problemen met divoza gehad (ik kom wel eens in Leek), maar wat ik nu weer hoor?! Verward Slechte service hoor

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 17:33

k'heb ook wel eens wat slechts gehoort over die service daaro. maarja tis de dichtsbije paardenwinkel.......

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 17:58

Hmm, bij mij gaat het juist goed!

Thermobroek was te klein en laarzen ook. Thermobroek was er niet meer groter. Zeiden ze: dan krijg je thermobroek deluxe voor dezelfde prijs Haha! OK dan!

Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 18:00

Sanex:

Op de site stond dit:

Beide producten kunt u afzonderlijk bestellen, de korting wordt automatisch verrekend op de factuur die bij uw pakket geleverd wordt.

Het is een combinatieaanbieding dus...koop broek EN thermoboots en ontvang korting = combinatieaanbieding.

Hier staat dat je de produkten afzonderlijk (dus apart van elkaar in de winkelwagen kan doen) en dat de korting van de combinatie aanbieding op de factuur wordt verwerkt.

[/quote]

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 18:11

ik heb ook nog nooit problemen gehad bij divoza. ik heb er juist alleen maar hele goede ervaringen mee. altijd klantvriendelijk en gemakkelijk. Lachen

pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 19:13

Je moet de "rekening" gewoon zien als een berichtje dat deze producten voor je klaarstaan , het apparaat waar dat briefje uit komt rollen zal wel niet anders weten dan het ZO neer te printen Haha! .

Zie de reacties van Naz en Dione : helemaal niks aan de hand dus.

Het is een BEETJE Knipoog knullig gebracht , maar als je nu gewoon daar naar de winkel gaat waar die laarzen op je staan te wachten , is er vast geen fluit aan de hand.....

Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 19:21

pmarena schreef:
Je moet de "rekening" gewoon zien als een berichtje dat deze producten voor je klaarstaan , het apparaat waar dat briefje uit komt rollen zal wel niet anders weten dan het ZO neer te printen Haha! .

Zie de reacties van Naz en Dione : helemaal niks aan de hand dus.

Het is een BEETJE Knipoog knullig gebracht , maar als je nu gewoon daar naar de winkel gaat waar die laarzen op je staan te wachten , is er vast geen fluit aan de hand.....



Klopt, het is inderdaad een bericht dat de produkten die je besteld hebt binnen zijn en voor je klaar liggen om afgehaald te worden.
Er staat inderdaad een bedrag op het afhaalbericht maar volgens mij staat er niet dat je het moet overmaken o.i.d.
Je kunt dan in de winkel de keuze maken wat maat betreft en het door jouw gekozen artikel afrekenen aan de kassa.

Alja

Berichten: 25519
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 19:32

ik kom ook redelijk vaak bij divoza maar heb nog nooit problemen gehad..
maar gaan ze die dingen brengen of moet je nara de winkel om te passen??
zou er gewoon even over bellen of dione PBen Haha! Haha!

ONDERSCHRIFTLOOS


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KikiCelinevs, knockout1, Lanoca, Maanon_, Mark0919, OmgiliBot, Sanet, SusanH, tienus63, Tyke en 36 bezoekers