Clinic Patrick v. Coninckxloey 23 november zeeland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Clinic Patrick v. Coninckxloey 23 november zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 10:41

A.S. zondag 23 november is er op Manege de Eendracht in Vrouwenpolder een clinic van Patrick van Coninckxloey. OK dan!
De organisatie is in handen van de vereniging Western For Pleasure Team. Kosten voor niet leden EUR 60.00. Er is nog plaats voor slechts 2 deelnemers.
Wil je meedoen, dan kan je dit melden bij Katinka Koens tel. 06 51 57 41 64.
Aanmelden via dit forum is niet mogelijk.
Let wel...VOL IS VOL!!
Haha!


saxtrail
Berichten: 103
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 13:36

wat voor een clinic?????
pleasure trail reining horsemanship.......

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 18:22

Meer info bij Katinka Koens!

TK homozygoot zwarte volb arab hengst van 2018: uit onze zwarte volbloed arabier Bas Almost June
en EA Jameel!!!
Ter dekking homozygoot zwarte slipped overo Paint Horse https://www.facebook.com/countreeranch/

Donjaja

Berichten: 190
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 20:49

Clinics van Patrick zijn altijd erg leuk & leerzaam. Als er nog iemand uit de buurt van Rotterdam gaat, zou ik het fijn vinden als mijn Haffie mee mag liften naar Zeeland.
Wel na een vraaggesprek over de trailer, en de rijkunst met trailers enzo want ik ben nogal een neuroot als het op trailervervoer aankomt.... Haha!
Overigens ben ik zelf ook van de partij, in het kader van "theorieles" is ook les!
Groetjes, Donjaja.

Donja, 1.37 klein, maar dápper.........
Zyphra HT, zus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 12:21

is kijken kostenloos? of zijn kijkers niet gewenst? zou ook wel graag mee doen , maar dat laat mijn buikje niet toe helaas Haha!


CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 12:54

Kijken is niet kostenloos, meer info Katinka Koens tel. zie boven

TK homozygoot zwarte volb arab hengst van 2018: uit onze zwarte volbloed arabier Bas Almost June
en EA Jameel!!!
Ter dekking homozygoot zwarte slipped overo Paint Horse https://www.facebook.com/countreeranch/

damaxes
Berichten: 256
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 23:09

kijken kost 5 euro hoorde ik en word reining les gegeven.. wou eerst ook mee doen maar ja..
wel op ieders nivo natuurlijk..

ilseb

Berichten: 154
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Hulst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 12:24

Op welk tijdstip vindt deze clinic plaats? Ik wil wel komen kijken, maar moet 's middags weer vrij vroeg thuis zijn.

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 12:48

ilseb schreef:
Op welk tijdstip vindt deze clinic plaats? Ik wil wel komen kijken, maar moet 's middags weer vrij vroeg thuis zijn.


Zover ik weet begint de clinic om ca. 9.00 uur, duurt de gehele dag en wordt er in groepjes gereden. Maar als je het precies wil weten, ff bellen!

Donjaja

Berichten: 190
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 18:52

Hoi,
damaxes, ik ben wat in de war, ik snap jouw antwoord niet?
Hoezo op ieders niveau? Een beetje instructeur past zich aan het niveau van jou en je paard aan...en Patrick kan dat zeker!
Of bedoelde je dat niet?
Groetjes, Donjaja.

Donja, 1.37 klein, maar dápper.........
Zyphra HT, zus.

janedoe

Berichten: 693
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 19:15

Ja Damaxes, je kunt toch gewoon mee doen. Het verschil in niveau maakt voor hem niet uit en hij kent jouw paard heel goed want Pigger is van hem geweest.

damaxes
Berichten: 256
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:48

hoi ja dat is wat ik bedoelde hoor beetje krom neergezet zie ik haha..
ja weet het janedoe maar.. mn vader moet rijden en die heeft geen zin om elke week te rijden op zondag.. Schijnheilig dus ik doe gewoon een andere keer mee.. en ben ook nog geen lid.. Verward
wel mee bezig dus je ziet ons nog een keer verschijnen OK dan!

saxtrail
Berichten: 103
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 20:01

wie is patrick noit van gehoordt

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-03 20:05

"Een westerntrainer" uit Belgie? Gaat er nu misschien een belletje rinkelen?? Tis geen onbekende hoor!!! Bloos!

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-03 20:15

Donjaja schreef:
Clinics van Patrick zijn altijd erg leuk & leerzaam. Als er nog iemand uit de buurt van Rotterdam gaat, zou ik het fijn vinden als mijn Haffie mee mag liften naar Zeeland.


Niet meer nodig, wij pikken donja op....(peter zijn paard is helaas kreupel Ach gut en dus hadden we een plekje over). Donja, welcome on board!!! En ik verzeker je....op verzoek rijdt Leen nog voorzichtiger!! Haha!

Eneh Ella .....is dat de ella met Baljasow??? Dan ga ik nog ff snel bob en lillian bellen!!!

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-03 22:35

oeps Balasjow!! foutje.

TK homozygoot zwarte volb arab hengst van 2018: uit onze zwarte volbloed arabier Bas Almost June
en EA Jameel!!!
Ter dekking homozygoot zwarte slipped overo Paint Horse https://www.facebook.com/countreeranch/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 11:48

helaas we wilden komen kijken vandaag , maar hebben het te druk.. mischien volgende keer, ben benieuwd hoe het was..

Donjaja

Berichten: 190
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 13:07

Hallo allemaal!
Helaas, in verband met ziekte zijn CounTree en ik niet in staat geweest om de clinic bij te wonen.
Voor ons een teleurstelling en voor de organisatie ook niet echt leuk, denk ik.
Maar, dit is een kwestie van overmacht, hier kan niemand iets aan doen, hopelijk volgende keer beter?

Beterschap voor Huize Countree, en groetjes van Donjaja.

Donja, 1.37 klein, maar dápper.........
Zyphra HT, zus.

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 14:30

Ja echt balen, Boos! had zo graag meegedaan. Zelfs een wedstrijd niet meegedaan om aan deze clinic wel mee te kunnen doen. Tis ook zoooo ontzettend leerzaam.!!!

Had hij vanmorgen geen hoofdpijn Ach gut gehad dan had hij ons zeker gebracht. Zo is Leen!! OK dan! Lovers

Maar ja, inmiddels is Leen's barstende hoofdpijn na twee flinke anti-hoofdpijn pillen gezakt, maar hij heeft duidelijk last van het griepvirus..snot verkouden, spierpijn etc.

Tja...je doet er niets aan..............wellicht moet ik zelf eens dat E-papiertje gaan halen.......auto en trailier is geen probleem......maar ja! Zoek hiervoor nog een leuke sponsor....... Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers