Naar stal gaan of niet?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Naar stal gaan of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 21:12

Vorige week is mijn lievie dus afgemaakt, en heb daar twee dagen enorm veel verdriet van gehad. Daarna was het over. Ik weet zelf wel hoe het komt, omdat ik niet meer op stal kom en er ook niet mee geconfronteerd wordt. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik een soort vakantie hou, mijn meisje gewoon nog op stal staat, maar gedaan wordt doro anderen. Ik zeg het wel steeds tegen mijzelf, maar het lijkt niet aan te komen, probeer het me te realiseren dat ze er echt niet meer is, maar het lijkt me niets te doen.

Ik zit er over te denken om snel weer naar stal toe te gaan... Ik begin het paardenleven toch best te missen, en ook Maris en natuurlijk ons Flufje...

Nu is Mariska donderdags altijd de hele dag vrij, en zit er over te denken om donderdag richting stal te vertrekken, omdat ik toch wel graag wil. Maar aan de andere kant durf ik niet echt, omdat ik tot nu nog niet echt verdriet heb gehad van Genderose, enkel de eerste dagen, en ik een beetje bang ben over hoe het zal gaan en ik niet opeens helemaal vol schiet daaro... Dat alles weer boven komt, de klap pas echt komt en ik eindelijk realiseer dat ze echt nooit meer terug komt...
Aan de ene kant mischien wat langer wachten, zodat ik wat aan het idee wen, maar ik heb zelf het idee dat ik helemaal niets te verwerken heb, omdat ik gewoon geen verdriet heb, en het gewoon nog steeds niet kan geloven. En mischien is het dan wel goede als ik er heen ga...

Ik wil dus wel, maar durf ook weer niet echt... Wat zouden jullie doen, of raden julle me aan?

Overigens had ik laatst dit topic geopend over mijn 'verdriet'
[PP] Een raar en vaag gevoel... Wat met verdriet?



Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 21:16

Ik denk dat je toch het beste wel kan gaan, als je verdriet voor jou gevoel over is, heb je het volgens mij ergens nog niet helemaal bewust meegemaakt. Als je ermee geconfronteerd wordt en de klap komt hard aan, kun je het alsnog gaan verwerken. Het is ff moeilijk, maar zo te lezen is er op die donderdag ook iemand die je kan steunen. En nu kan je waarschijnlijk ook op meer steun rekenen dan als je het nog ff uitstelt, dan hebben andere mensen misschien wel zoiets van 'Het is alweer een tijdje geleden, stel je niet aan.' Iig heel veel succes met wat je ook gaat doen!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 21:46

Ik heb het een 2 jaar geleden gehad en ik ben toen een dag niet op stal geweest ook ivm met het ophalen enzo maar als je weer gaat dan is het niet makkelijk maar thuis blijven dan kom je er nooit meer....

...Dreaming with my eye's wide open...

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 00:08

ik zou ook naar stal gaan
ookal weet je dat je er misschien veel verdriet van krijgt
maar misschien is dat wel even goed
laat je even gaan en huil uit
dat is beter dan het wegproppen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 00:34

Je gaat haar geheid missen, het ergste is die lege stal. En het is al helemaal een harde klap voor je als je ziet dat er eventueel een ander paard in staat. Kun je daar tegen? Kun je die boer weer in de ogen zien, na alles wat hij je heeft geflikt? Het is helemaal je eigen keus of je naar stal gaat of niet. Ik zou persoonlijk daar geen voet meer over de drempel zetten, na dat wat die boer je geflikt heeft. Er zijn zoveel andere stallen waar je eventueel een verzorgpaard kunt krijgen, En waar mensen wel eerlijk tegen je zijn.

Een ding kan ik je wel vertellen: als paarden in je bloed zitten, kun je wel proberen het te verdringen, maar het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan. Je kunt er maar beter aan toegeven....helemaal zonder paarden zal toch niet lukken.

Je suis Charlie.

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:02

Kun je niet ergens heen gaan waar de eigenaars wel zijn te vertrouwen? Ik zou het heel moeilijk vinden terug te gaan naar die boer, zoals Cassidy het zegt.

Weet je, dan hecht je je daar weer aan een ander paard en gaat het weer precies hetzelfde, dat is toch iets wat je niet wilt? Ik snap dat je paarden mist, maar ik zou hooguit nog een keer gaan om het af te sluiten en dan op zoek gaan naar een andere stal.

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 07:32

Ik wil daar niet weer gaan verzorgen. Gewoon zo nu en dan met Mariska mee om Otto en de katjes even weer gedag te zeggen, want ook hun mis ik erg. Het is zeker niet zo dat ik daar weer een paard ga doen, want dat ben ik echt niet van plan.

De boer onder ogen zien, tja dat kan ik dan natuurlijk niet vermijden, maar ik laat me niet zo snel houden. Ik denk dat ik het ga proberen, hopelijk heb ik niet onderweg zo iets van Ik ga terug...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 08:39

Als je samen met Mariska gaat, dan heb je aan haar toch steun?

In ieder geval wens ik je veel sterkte.

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: simoneeee, sterregoud en 50 bezoekers