Ervaring "GOUDSPUIT" (info)??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Ervaring "GOUDSPUIT" (info)??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 12:17

Hallo,

Nu vraag ik mij zo af wie er ervaring heeft met de zogenoemde GOUDSPUIT.

Deze zit vol vitamine/mineralen en word vaak als een oppepper gebruikt.

Vooral bij paarden die bijv. Bloedarmoede hebben.

Ik hoor er hele goede dingen over maar ook minder goede dingen.

Alle informatie is natuurlijk welkom.

Groetjes: Corina



Katja
Blogger

Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 18:56

Zitten ook hormonen in dacht ik.
Mijn pony kreeg ze vroeger wel eens in de opbouw naar het cross-seizoen, hij werd er in ieder geval erg fit van.

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 11:41

Verder niemand ervaring.

Goudenspuit of Wonderspuit word het genoemd.l

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 19:57

Heb er alleen slechte dingen van gehoord. Er zitten veel hormonen in. Je spuit je paard gewoon met anabolen. Ik zou veel liever een gewone vitamine injectie geven ipv anabolen steroiden erin te duwen....

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 12:54

Wat ik er van weet is dat er geen anabolen inzitten, maar een overdosis aan vitaminen etc. Wat een ex-DA mij gister nog vertelde, is dat het vaak bij reuma patienten gebruikt wordt. Verder weet ik er echt niets van.

Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg !!!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 19:17

Een meisje bij ons op de ponyclub had ook een pony die vaker kreupel was dan dat ie rad liep. Die kreeg ook eens in de zoveel tijd van die spuiten! Kant en klare rommel vind ik het! Met goed voer en een goeie verzorging is je paard net zo fit. Dat spul zit idd vol hormonen en vitamines, die pony liep er een paar weken weer goed op en dan zakte die weer als een plumppudding in elkaar.

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 10:38

je hebt ook goudkuren zonder hormonen. Maar als je al een tijdje aan het tobben bent om hem er lekker uit te laten zien en wat fitter te laten worden dan kun je wel een goudkuur geven. Maar je kunt dan ook een electroliten mix geven dat gaat over het voer en dat is bijna het zelfde alleen het duurt wat langer voordat het werkt

...Dreaming with my eye's wide open...

ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 14:24

Bij ons krijgen er 2 paarden iedere winter een goudspuit. Ze hebben altijd heel veel last van het koude weer en worden daar vreselijk loom van. Die krijgen iedere winter als ze last van hebben een goudspuit. Bij ons zitten er geen hormonen in maar bomvol met vitamines en mineralen. Je ziet ze er gewoon van opknappen, dus waarom niet?

Geniet van de momenten dat het goed gaat,
ze duren vaak te kort


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babootje, Bielsje, elin2412, fohadie, Iris_123, manubres, nadcha, Rubs en 29 bezoekers