scheren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 14:37

Lois moet al een tijdje geschoren worden maar ik ben het steeds maar aan het uitstellen. Scheren doe ik eigenlijk het liefste zelf. Lois is niet echt makkelijk dus je moet goed opletten en alles zo snel mogelijk doen. En dan wel in 1 keer goed en de meeste mensen scheren niet zo netjes als het een beetje vlug moet.
Ik heb na lang wikken en wegen toch zelf maar een scheerapparaat aangeschaft. Een hele aansslag op mijn budget Haha! maar ik ben wel super blij dat ik nu lekker zelf aan de slag kan.
Als er nog mensen in de regio Arnhem zijn die hun paard geschoren willen hebben dan doe ik dat graag. Als je interesse hebt stuur maar een PB-tje.


Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 14:47

Hey Jippie, wat dacht je van een betaald uitstapje naar de Bollenstreek Haha! ?

Ik heb verleden jaar de tweede keer wel zelf geschoren maar toen zat het zadelmodel en de lijn bij zijn hoofd er al in. Ik zie daar nu erg tegenop: hoe krijg ik een mooie lijn bij zijn hoofd?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 20:36

whoa Jippie een investering!! Lachen Cool man. Welk apparaat heb je gekocht?
Ga je hem ook verhuren nu? (voor 100,- ofzo heb je dat geld er zo weer uit haha)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 22:37

Bollenstreek, helaas niet echt in de buurt van Arnhem. En aangezien ik echt geen postduif ben denk ik dat dat voo rmij zeker een uurtje of 4 rijden is Haha!
Een mooie lijn op de kaak krijg je door heel voorzichting de kaak te scheren en de lijn gelijdelijk over te laten gaan.

Laura, ik zou echt niet weten wat voor een merk het is, in ieder geval iets zwitsers. Het is in ieder geval zo'n grote machine, ook geschikt voor koeien en schapen. Het apparaat zelf is niet te huur. Wel ben ik zelf te huur inclusief apparaat en scheer dan je paard.


Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 22:58

Hey Jippie, de Bollenstreek is maar ongeveer 2 1/2 uur rijden, dus dat valt best mee!

Maar ik geloof niet dat ik je over kan halen, dus ik ga het maar weer zelf proberen dit jaar. Ik ben zo ontzettend handig, ahum .... ik zal het maar ruim voor een wedstrijd doen, anders loopt Fitz zo voor l*l.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 10:05

Ik wil mijn paard ook zelf scheren maar zoek nog scheerapparaat...is zo'n ding te huur? Want om te kopen moet je volgens mij wel heel veel centjes hebben toch???

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 10:08

verhuren doet bijna niemand meer,
alleen een nieuw stel messen kost al fl. 90,00 en aangezien je vrijwel altijd je apparaat terug krijgt met een paar afgebroken tanden...
Ik leen hem heel af en toe wel eens uit, maar dan stop ik altijd mijn oude messen er in.

Een nieuw apparaat is te koop vanaf de 500 gulden volgens mij...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 10:27

Bij mij in de buurt verhuren ze scheerappartaen voor f.75,- per dag. Voor f. 100,- is er meetsal wel iemand in de buurt te vinden die het voor je wil doen.


En eh Fitz, 2,5 uur rijden naar de bollenstreek, dat zegt de ANWB zeker. Als ik ga rijden wordt het zeker de dubbele reistijd Haha! [vrouwen en kaartlezen Schijnheilig ]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 bezoekers