Demonstratie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ilona-Sok

Berichten: 261
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Ermelo

Demonstratie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 10:54

Na de discussie rond het bit, Sorry Peter, deel 4 heb ik nog niet gelezen, ben ik benaderd door een dressuur stal.
Of ik een demonstratie wil geven aan de 6 instructeurs. Bloos!
Nu vind ik dit natuurlijk een hele eer om te doen maar ik heb nu wel in mijn achterhoofd dat ik voorzichtig moet zijn met wat te laten zien en waarover te praten.

Dus het wordt volgende week dinsdag een spannende dag!!! Ik denk ook maar dat ik voornamelijk mijn disciplines laat zien. Trail, horsemanship en pleasure.

Ik vind het wel leuk dat zo'n stal je toch een kans geeft om te laten zien wat het is. En als het aanslaat willen ze evt. een aparte avond westernlessen gaan geven met een westerninstructeur.
Spannnnneeennnd heee.............
Laatst bijgewerkt door Ilona-Sok op 17-11-03 11:01, in het totaal 1 keer bewerkt

NIEUW: kalender 2005!
www.westernkalender.nl


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 10:56

Ehhhhhhh dan gaan toch niet DIE instructeurs westernles geven hoop ik he?

Ilona-Sok

Berichten: 261
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 11:00

Die komen zelf op les hoop ik toch???? Hyper!

NIEUW: kalender 2005!
www.westernkalender.nl

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 11:03

Is het een beetje in de buurt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 11:04

Haha!
Blijven hopen kan nooit kwaad *LOL*

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 11:05

Goeie keus om geen reining te laten zien

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 11:05

Super dat je de kans krijgt een westerndemonstratie te geven OK dan! !! Wel een beetje beladen natuurlijk na de hele Bitdiscussie, maar daarom ook een goede kans om te laten zien hoe veelzijdig western is. You GO girl!

Ilona-Sok

Berichten: 261
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 11:31

In Ermelo is het.
Alleen dinsdag van 10.00-14.00.
Dus een moeilijke tijd lijkt me om te komen kijken.

Yes I go for it!! Haha!

NIEUW: kalender 2005!
www.westernkalender.nl

PeterV
Berichten: 2301
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 11:53

Ilona-Sok"]
Na de discussie rond het bit, Sorry Peter, deel 4 heb ik nog niet gelezen, ben ik benaderd door een dressuur stal.
[/quote]

Het is je vergeven. haha

[quote="Ilona-Sok"]
Of ik een demonstratie wil geven aan de 6 instructeurs. Bloos!
Nu vind ik dit natuurlijk een hele eer om te doen maar ik heb nu wel in mijn achterhoofd dat ik voorzichtig moet zijn met wat te laten zien en waarover te praten.
[/quote]

Je sterke kanten moet je laten zien, en daar over praten.
Maar bereid je voor op hun vragen.

[quote="Ilona-Sok schreef:
Dus het wordt volgende week dinsdag een spannende dag!!! Ik denk ook maar dat ik voornamelijk mijn disciplines laat zien. Trail, horsemanship en pleasure.

Ik vind het wel leuk dat zo'n stal je toch een kans geeft om te laten zien wat het is. En als het aanslaat willen ze evt. een aparte avond westernlessen gaan geven met een westerninstructeur.
Spannnnneeennnd heee.............


Ik heb laatst een demo gezien van reining, gegeven door, ik ben haar naam kwijt, maar zij is de vrouw van Peter Simons. Geweldig deed zij het, en liet dressuur rijdend Barendecht kijken en horen dat niemand zich aan reinig hoeft te storen.

Op twee paarden liet zij zien waarom het eigelijk gaat, dus misschien is het een idee om haar mee te vragen.

Peter.

Ilona-Sok

Berichten: 261
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 16:29

Dat is misschien iets leuks voor als het evt een demo met toeschouwers.
Dit is zo kleinschalig.
Maar thanx voor de tip! OK dan!

[/quote]

NIEUW: kalender 2005!
www.westernkalender.nl

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 17:24

Ilona-Sok schreef:
Dat is misschien iets leuks voor als het evt een demo met toeschouwers.
Dit is zo kleinschalig.
Maar thanx voor de tip! OK dan!


[/quote]

Geweldig dat je ze hebben uitgenodigd, mocht ik de tijd kunnen vinden, ga ik ff om het hoekje kijken, Cool .

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 18:32

Romkabouter schreef:
Goeie keus om geen reining te laten zien


Je kunt wel Reining laten zien zonder stops, rollbacks en spins. Is toch weer andere stijl dan pleasure.. Beetje changementen, snelle en langzame voltes.. vinden ze vaak het mooist. Tenminste dat merk ik vaak.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 18:34

Ilona-Sok schreef:
In Ermelo is het.
Alleen dinsdag van 10.00-14.00.
Dus een moeilijke tijd lijkt me om te komen kijken.

Yes I go for it!! Haha!


Is het niet een beetje lang, 4 uur lang een demo geven?? Of zijn het verschillende groepjes mensen waar je enkele demo's aan geeft??

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Ilona-Sok

Berichten: 261
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 18:48

Ja, alleen demo zou te lang zijn.
Maar ik wil ze zelf laten ervaren wat trail horsemanship en pleasure is.
Dus zij zitten ook op het paard.

En een lekkere lunch tussendoor hoop ik Tong uitsteken

NIEUW: kalender 2005!
www.westernkalender.nl

DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 18:56

Klinkt echt heel leuk om te zien Lachen

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 18:59

Jeetje Ilona, stoer!
Heel veel succes OK dan!

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Ilona-Sok

Berichten: 261
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 19:09

Dank je.
Ik zal verslag doen als ik geweest ben.
En hoe ze ertegenaan keken en kijken.
Ik ben nl heel erg benieuwd wat het bit en andere artikelen voor invloed hebben op hun.

NIEUW: kalender 2005!
www.westernkalender.nl

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 22:10

Malabarista schreef:
Je kunt wel Reining laten zien zonder stops, rollbacks en spins. Is toch weer andere stijl dan pleasure.. Beetje changementen, snelle en langzame voltes.. vinden ze vaak het mooist. Tenminste dat merk ik vaak.

Dat klopt, maar de associatie reining - western maakt bijna elke leek. Daarom is het juist leuk om een keer iets anders te laten zien Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

LisetteSugar

Berichten: 476
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 10:40

Wat leuk, Ilona! Volgende week dinsdag? Dan ben ik als het goed is vrij en kom ik zeker even kijken!! Bij de Sequoia Stables neem ik aan?

Pluk de dag
Voor je in een vaas eindigt...


Larissa1981

Berichten: 46
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 17:03

wat gaaf dat je een clinic mag geven Lachen. Hoop inderdaad dat je een ander beeld kan scheppen dan het meeste negatieve beeld wat mensen hebben Lachen. Ik wens je heel veel succes, ik heb een keer een demo gegeven voor kinderen die dressuur reden, maar liet ook meer zien over natural horseman ship en een andere manier van rijden, dan altijd maar zo standaard, was erg gezellig en leuk!! Dus veel plezier en succes!!! Lachen

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 11:36

Ik heb een keer een trail demo gegeven op een dressuur manege naar aanleiding van een feestelijke "kinder-dag".
Dit werd ook heel positief ontvangen en ik moet zeggen dat ik zelf ook heel tevreden was. Ik heb het allemaal op video, echt heel leuk.
En Ilona, als je nog een trail meedoener zoekt voor een uitgebreide demo: ik meldt me aan als vrijwilliger hoor!
We zullen iedereen wel eens laten zien wat western inhoudt en hoe leuk het kan zijn!!!

Banish-foto's van Gera in mijn profiel!!!

WWW.HUIZERD.NL/KONIJNEN

LisetteSugar

Berichten: 476
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 15:19

Ik ben net wezen kijken bij de demonstratie van Ilona en het was waanzinnig!! Ik vond het erg leuk om naar ze te kijken! (vooral lachwekkend! *LOL* ) Alle instructeurs hebben op manegepaarden gereden, wat voor veel opschudding zorgde! Bij de trail is er zelfs een paard zonder ruiter vandoor gegaan! *LOL* Een komisch gezicht!
Ilona heeft het supergoed en duidelijk uitgelegd allemaal en iedereen was er zeer over te spreken. OK dan! Sommigen dachten er zelfs over om westernlessen te gaan volgen! Vooral de barrelrace is in de smaak gevallen. Ik heb veel foto's gemaakt, die komen nog op internet, dan kunnen jullie meegenieten. Cheese!
De manege gaan er nu zelfs over denken om een westernavond te organiseren voor de mensen die graag westernles willen krijgen.

Pluk de dag
Voor je in een vaas eindigt...

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:02

Cool Cool !! Super dat 't zo'n succes was! Ik wacht met smart op de foto's *LOL* !

Ilona-Sok

Berichten: 261
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 21:32

Hier even mijn verslag van vandaag!
Ik heb mijn 1e clinic/demonstratie gegeven en het was super. Ik heb het heel rustig opgebouwd met een stukje vertellen over NH en ik heb de instructeurs laten lopen met hun paarden. Daarna een stukje trail....en horsemanship met pleasure en als laatste wat heel erg leuk was om mee af te sluiten was de barrelrace.
De meiden van mijn stal hebben nog een freestyle reining laten zien. Het was geweldig. In het begin vonden ze het maar vreemd. Maar aan het eind was het lol en vroegen ze of ik op de open dag in mei wil komen om een demo te geven. Dus dat was natuurlijk wel een compliment...... Bloos!
En ze willen ook wel westernles hebben..wie weet krijg ik een westernmanege om de hoek erbij. Spannend he...
Ik heb genoten van deze zonnige dag en blije mensen.

groeten Ilona en de foto's komen binnenkort op mijn site.

NIEUW: kalender 2005!
www.westernkalender.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers