Verzorgster gevonden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Verzorgster gevonden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 21:21

Wat sommige van jullie misschien wel weten is dat ik een tijdje terug een verzorgstertje zocht voor April. Nu hadden er al een paar meiden gereageerd,maar een paar kwamen uit alkmaar, waaronder Emy van Bokt. Die in de winter het toch moeilijk hadden omdat het toch een aardig stukje fietsen is van Alkmaar tot Heerhugowaard Noord.

Nu waren er vorige week zondag 2 meisjes van 12 geweest. Opzich ging dat wel goed, alleen ze waren duidelijk nog wat jong. Ze deden goed hun best, maar April was ze toch wat slimmer af Schijnheilig
Nu mogen zij de Shetlanders op stal verzorgen Haha!

En gisteren waren er 2 meiden van 17 gekomen, Joyce (joyce17 op Bokt.) en Chanel. Dat ging erg goed, beter dan ik had verwacht zelfs Bloos!
Eerst probeerde April ze wat uit, zomaar poetsen terwijl ze niet eens bewezen hadden dat ze niet bijten kon toch niet zomaar. Stel je voor...
Dus eerst even opgejaagd, en grondoefeningen gedaan wat echt goed ging. April vertrouwde ze heel snel, zo mochten ze zelfs met een enge voetbal zo langs haar heen schoppen! *LOL* Was stiekem wel een beetje trots op mijn meisje, vorig jaar had ik soms weleens moeite met haar. En nu vertrouwde ze toch maar even 2 grote enge boze meisjes Clown

Vandaag was Joyce weer geweest, en het was weer erg gezellig.
Dus eindelijk heb ik een leuke verzorgster gevonden voor April!

"Be the change you wish to see in the world."
"Happy Barehoof"


zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:55

Fijn voor je dat je er een hebt gevonden en een goede ook!
Ik heb ff in je pro gekeken.. En ECHT een mooie pony!!! Kwijl

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:59

Leuk zeg, veel succes ermee Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 22:03

hee hartsikke goed dat het zo geslaagt is!! Ja het blijft altijd een gok he of het klikt, voor hoeveel dagen in de week vroeg je iemand dan?

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 11:42

Dankje Zilverster!
Ja het is echt wel lekker, ik zocht voor ongeveer 2 dagen in de week iemand. Meer of minder mocht ook natuurlijk. Ik zit nu namelijk met mijn enkel, en ik kan hem nog niet vol belasten, dus mijn vriend had al heel veel van mij overgenomen. Maarja dit is beter natuurlijk Lachen

"Be the change you wish to see in the world."
"Happy Barehoof"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, J30d, m9ara en 85 bezoekers