pipo met de kar

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marjolein_

Berichten: 2390
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: Medemblik, NH

pipo met de kar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 20:07

ik was vandaag naar pipo toe (mijn vezorgpony)
we hadden hem gepakt en gingen lekker poetsen
en ik pakten de spullen en ging hem het hoofdstel in doen en pakte mijn zweep mijn vriendin was er ook want die heeft daar ook een vezorgpony die igor heet en mijn andere vriendin is er ook en die heeft ok een vezorgpony casper maar die was dit weeked bij haar vader dus priscilla die dat vezorgpaard had igor waar ze niet op mag rijden pakte casper want dat casper moest ook op gereden worden dus die hadden we gepoets en hoofdstel ingedaan toen jumte pris op casper en ik sprong op pipo en reden naar de bak we hadden lekker ene uurtje gereden
en reden terug naar de stal toen hadden pris en ik honger dus hadden we casper en pipo in wei gezet en gingen nara het tankstationhadden we lekker snoepie hgehaald en hebben het op gegeten toen hadden we casper en pipo weer gepakt en gingen pipo voor een karetje spannen we gingen eerst over het erf naast hem stappen en wij hadden al meteen door dat pipo het hartstikke leuk vond dus we probeerde en drafje en dat ging ook uitstekend toen hadden we een strobaal op het katje gelegt en brachten dat naar de grote stal en gingen hooi halen en brachten dat ook dus nu is de vooraat weer bij gevuld door pipo en we gaan het heeeeel gau overdoen

Yelte! :+:



miepjevlug11
Berichten: 984
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:13

hahahaha dat moet ik zien

Onderschriftloos

miepjevlug11
Berichten: 984
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:14

ik ben aan het leren (snik)

Onderschriftloos

miepjevlug11
Berichten: 984
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:20

hahahaha dat moet ik zien

Onderschriftloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: brittms, GoogleAdsense, hokke, Jet, Lisewiesje, M1994, onpaard, Poety, quni, Vagabondo en 22 bezoekers