S'Hertogenbosch, wie is er ook geweest?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dizzy

Berichten: 723
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 10:04

Hoi,

Ik was er samen met Mist. Vooral voor de kraampjes.
De Haflo-arabier, met die sterretjes op zijn kont, is van Marianne Scherps (volgens mij). Ik heb haar show niet gezien, maar weet dat ze er vorig jaar was.
Het was leuk (jammer genoeg minder halster-, borstel-, hebbedingetjes-kraampjes dan vorig jaar)
Heb jij die trailerlaadshow gezien? Ik was toen al weg (de paardjes verzorgen), maar ben benieuwd hoe zij dit aanpakken.

Mist

Berichten: 9485
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 13:45

Volgend jaar moet er toch een pakezel mee he ? het begon zo rustig.....en ineens hadden we onze handen vol aan alle tassen..dat het moeilijk was een weg te zoeken door de kraampjes, en laat staan alle mensen.

Suusje1986

Berichten: 1153
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 18:59

Ik ben ook naar paard en koets geweest Ik ben vrijdag geweest en ik heb oa de clinic trailerladen gezien. Ik vond het echt een goede methode Ik vond trouwens die andere clinic van dreamstables ook heel leuk.

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 19:59

inderdaad die haflinger met die sterren op zijn kont is van mij, hij heet Rudy en hij is een haflo-arabier.

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:56

Ik was er ook, heb geholpen bij de Singloefooters (al houdt ik meer van koudbloeden). Ook leuk keer achter kraampje. Heb Guusje ook gezien, wat een lijf!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:17

Guusje vond ik ietwat minder, die was naar mijn idee echt verschrikkelijk onrustig. Vond de kur er wel leuk uitzien op zich

En Marianne, het à la fleche rijden was erg leuk om te zien, maar als ik je 'n tip mag geven: de vuurshow is stukken leuker en spectaculairder. Dit à-la-fleche duurde nét iets te lang, als je eerder over was gegaan op de andere dingen die je deed was de aandacht er net wat beter bij gebleven.
Vind het wel erg gaaf trouwens dat je al die dingen gedaan krijgt bij die 2 heren van jou Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 10:15

gussje vond ik niet echt wat.

rudy was zoals altijd heel gaaf jammer dat de dier en show niet door ging hadden we nog naar de mac gekunt Knipoog

verder ben ik natuurlijk alle dagen geweest

Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 11:08

Ik ben zondag geweest, de foto's volgen nog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 11:37

Ik heb Guusje vrijdag in de kleine ring gezien en vond het echt een aanfluiting.
Heel erg veel verzet, z´n tong hing elke keer naar buiten en werd steeds blauwer Scheve mond

Zelf vond ik het 4-tal van de haflingers op zondag in de grote ring erg mooi.
Leuke proef die netjes werd gereden en tot op de centimeter klopte, alleen de muziek had iets vloeiender kunnen overlopen ipv de stiltes die er nu tussen zaten.
Ook vond ik de clinic van Tineke erg mooi, wat een ontzettend gave merrie

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 11:44

Ik was er ook het hele weekend en ik heb volop genoten. Ik heb zoveel gezien
Ik was erg onder de indruk van het achtspan Shires, heb de show van Marianne met het ala fleche ook gezien. Het zadelmak maken van de dream stables, daar was ik niet zo van onder de indruk, maar vooruit, ieder zijn ding. Ook Guusje was niet very impressive.
Ik heb het laatste deel van Suzanne en Imatador gezien en dat vond ik erg jammer, want het zag er prachitg uit!
En de haflingers, prachtig! Keurig verzorgd, leuke kleding, alles op de centimeter nauwkeurig en heel precies uitgevoerd.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 11:53

Heb je ons niet gezien jantina Verdrietig

Maar idd dat achtspan was echt mooi! En voor de rest ben ik het ook helemaal met je eens Lachen

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 13:45

ik ben zondag geweest, heb genoten van de New Forest show (Liberty) en de Haflingers waren ook erg leuk en zat goed in elkaar.

De clinic van Tineke Bartels was ook erg leuk Haha!

Jammer dat je door de mensenmenigte moet worstelen, omdat mensen het blijkbaar nodig vinden midden in doorgangen te gaan staan ouwenelen en vooral niet opzij gaan.
Dan in de drukte kom je mensen met een kinderwagen tegen, ook erg handig, vervolgens struikel je over hondenriemen met daaraan vast een hond of meerdere honden, gewoon dierenmishandeling Boos!
Kleine kinderen die overal met hun handen aan zitten en je vooral voor de voeten lopen terwijl je probeert een trailer goed te bekijken omdat je een nieuwe wilt kopen Boos!

Verder heb ik zeker wel genoten van de rest van de shows, al waren ze beslist minder dan de eerder genoemde Haha!

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 15:18

Biepmiep schreef:
Ik was er ook, heb geholpen bij de Singloefooters (al houdt ik meer van koudbloeden). Ook leuk keer achter kraampje. Heb Guusje ook gezien, wat een lijf!



Me to, heb gister de hele dag mee geholpen bij de Singelfooters en zelfs met Souris mee gereden met een demo, echt gaaf! Haha!

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 15:20

Nimber schreef:
gussje vond ik niet echt wat.

rudy was zoals altijd heel gaaf jammer dat de dier en show niet door ging hadden we nog naar de mac gekunt Knipoog

verder ben ik natuurlijk alle dagen geweest


Volgens mij zag ik jou nog ff.
Liep met donkerbruin veulen naar buiten op het einde maar was druk dus weet het niet zeker.

ALS ER MENSEN FOTO'S HEBBEN, BEN HEEL BENIEUWD.
BAAL ER VAN DAT IK GEEN TIJD HAD OM PICS TE MAKEN.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 15:47

Ik heb foto's van mijn kur binnengekregen van 'Don Marcello', maar punt 1: ik weet niet hoe ik ze moet plaatsen
en 2: ik weet niet of het mag, eigenlijk...
ik moet ze nog bestellen iig

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 15:57

Ik hoorde van hem dat je ze wel op bokt mocht plaatsen, mits zijn copyright er op staat.

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 16:43

Voor mij was het toppunt toch wel dat Tango hevig opgewonden raakte van een plastik paard (vrijdag avond) Daar was ik even niet op bedacht, de hebbert. Knipoog

pferdtje
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 16:48

[quote="SuzanneHk"]Ik ben ook naar paard en koets geweest Ik ben vrijdag geweest en ik heb oa de clinic trailerladen gezien. Ik vond het echt een goede methode Ik vond trouwens die andere clinic van dreamstables ook heel leuk.[/quote]

Goede methode he? Dus een paard dat de trailer niet in wil meteen leren om er weer uit te gaan lijkt mij niet erg handig.
En op die manier zadelmak maken lijkt leuk is misschien ook handig maar het was een paard van 2 en een half die rij je nog niet in!!



Wie heeft de stand van de lusitano vrienden gezien??????

pferdtje
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 16:49

naiade"]
[quote="Biepmiep schreef:
Ik was er ook, heb geholpen bij de Singloefooters (al houdt ik meer van koudbloeden). Ook leuk keer achter kraampje. Heb Guusje ook gezien, wat een lijf!



Me to, heb gister de hele dag mee geholpen bij de Singelfooters en zelfs met Souris mee gereden met een demo, echt gaaf! Haha!
[/quote]

Die Singlefooters die heb ik ook gezien aparte paardjes zag er op zich wel leuk uit maar wat is nou het speciale er aan?

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 17:11

ik was er ook ister

Maar kom bijna elke dan in Den Bosch Tong uitsteken

Idooltje

Berichten: 2313
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 17:29

Ik ben ook geweest. De meeste show's waren heel erg mooi!! Vooral dat achtspan van de Shire's dat was echt een hele stofwolk! En ik heb natuurlijk de forresters gezien :p

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 19:07

Nee joh, die shetten hadden ook zo veel stof *LOL*

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:12

naiade"]
[quote="Nimber schreef:
gussje vond ik niet echt wat.

rudy was zoals altijd heel gaaf jammer dat de dier en show niet door ging hadden we nog naar de mac gekunt Knipoog

verder ben ik natuurlijk alle dagen geweest


Volgens mij zag ik jou nog ff.
Liep met donkerbruin veulen naar buiten op het einde maar was druk dus weet het niet zeker.

ALS ER MENSEN FOTO'S HEBBEN, BEN HEEL BENIEUWD.
BAAL ER VAN DAT IK GEEN TIJD HAD OM PICS TE MAKEN.
[/quote]

dat is tevens ook een vraagje van mij WIE HEEFT ER FOTO"S GEMAAKT VAN MIJN SHOW.
maar dat singlefoot veulen
ik heb hem gezien ooooooooohhhhh dat veulen is zoooo schattig