Asielpoesje naar nieuw baasje gebracht!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Asielpoesje naar nieuw baasje gebracht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-03 20:24

N.a.v. [EA] Goed tehuis voor lief asielpoesje!
en [AM] Mijn nieuwe aanwinst Haha!

heb ik vandaag het lieve asielpoesje naar Sprintje gebracht. Haar Ot is een heel mooi pikzwart poesje, die de indringer toch niet zo aardig vond. Cool
Ik heb er vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen.
Toch vind ik het zielig voor het kleintje. Zit ze eerst 3 weken hier, heeft het reuze naar haar zin. Hoeft niet meer opzoek te gaan naar eten (zwerfkatje) want dat kreeg ze hier gewoon, lekker warm tegen de verwarming, lieve mensen waar ze steeds meer vertrouwen in kreeg, etc. Nu heb ik haar daar achter moeten laten in een vreemd huis, vreemde kat, vreemde mensen, (ook lief maar dat weet ze nog niet...) en het enige vertrouwde stemmetje wat de hele tijd bij haar is geweest (ikke dus Haha! ) is nu ook al weg. En ze is al zo bang aangelegd Huilen

* Bloos eigenlijk mis ik het poesje gewoon heel erg Bloos *

Maar zoals ik al zei, ik heb er het volste vertrouwen in dat ze het daar naar haar zin gaat hebben. Het zijn lieve mensen die zeker weten goed voor haar zullen zorgen. OK dan! Sprintje zou me op de hoogte houden, dus ik wacht geduldig af.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 21:31

Geweldig, het werk dat je doet! OK dan!
Natuurlijk mis je het poesje. Huilen
maar helemaal top dat je een tehuis voor haar hebt kunnen regelen, zodat ze niet terug naar t asiel hoefde!

juval

Berichten: 13188
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 23:42

Het zal inderdaad wel even wennen zijn voor het poesje (gaat ze echt Azrael heten??). Maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze een heel goed tehuis heeft gevonden!! Ik kan goed begrijpen dat je haar mist hoor. sterkte daarmee.... misschien kun je met Suus een bezoekregeling afspreken?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 23:59

Ze zal idd een goed tehuis hebben gevonden bij Sprintje En gelukkig heb je iemand kunnen vinden die de zorg voor haar, op zich wil nemen....
Gaat vast goedkomen!

Maar ik snap heel goed dat je haar mist, heb zelf het afgelopen jaar twee keer twee poesjes in huis genomen, die meer dood dan levend waren (mensen riepen al dat ie binnen een half uur dood zou gaan). En beiden hebben het overleefd, dan bouw je toch wel heel snel een band op met zo'n beestje. En hoewel je weet dat ie het goed krijgt, en dat ie niet kan blijven is het toch moeilijk om zo'n beestje achter te laten. Tegen beter weten in, heb je toch altijd het idee dat iemand anders minder goed voor hem zal zorgen.
Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 00:03

Sprintje en haar man kennende zal ze het heel goed krijgen. Sprintje is super voor de dieren ( soms beetje te goed Haha!) dus daar geen enige twijfel. Snap dat je het moeilijk vind, maar probeer maar te denken dat over enkele weken dit kleine witte monstertje gelukkig is en voor de rest van haar leven een goed tehuis heeft!!!

juval

Berichten: 13188
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 00:05

ik zal als 'tante' uiteraard ook een oogje in het zeil houden!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 18:43

Hahaha, thanx voor jullie begrip. Ik weet ook zeker dat ze goed zit bij Sprintje. Ik heb daar een zeer goed gevoel over. Vond het alleen zo zielig voor het poesje (wat nu dus Azrael heet Haha!), stiekem ook wel voor mezelf hoor. Ze zou me op de hoogte houden en ik verwacht dat haar Otje, ook snel maatjes zal worden met haar. Even duidelijk maken wie de baas is he