Voor het eerst sinds 3 weken weer op Zorro!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Voor het eerst sinds 3 weken weer op Zorro!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 18:38

Tja, hij liep een week of 3 geleden ineens niet meer zuiver. Echt balen want er was eigenlijk een wedstrijd gepland (09/11) en een vakantie (die is wel door gegaan hoor Haha! )

Ik voelde met rijden dat hij niet echt goed liep met de linker diogonaal (rv en la) Hoefsmid laten komen omdat ik weer dacht aan een hoefzweer. Hoefsmid vorige week maandag geweest en niets kunnen vinden Toch voor de zekerheid het ijzer eraf gelaten en behandeld zoals je een hoefzweer zou behandelen. Donderdag hoefsmid weer geweest en nu was hij wel gevoelig op de tang maar de zweer zat wel heel hoog.

Nog maar weer biotexen en animalintex erom gedaan. Afgelopen maandag was de hoefsmid er weer en nu was Zorro niet meer gevoelig op rv, ijzer er weer onder gezet en nog 2 dagen stappen.

Vandaag dus weer voor het eerst erop. Ik had al een vermoeden dat hij zou gaan stuiteren en dat deed hij inderdaad en niet zo'n klein beetje ook Haha! Ik gaf been om te draven en hij had echt zo'n bol ruggetje, en ja hoor toen ontplofte hij een beetje. Ging lekker aan de kletter en bleef bokken. Toen hij weer een beetje rustig was kon ik weer "normaal" draven.

Ik kon niet goed voelen of hij echt weer zuiver liep omdat hij zo'n bommetje was maar de passen die hij enigszins ontspannnen liep voelden wel goed aan (gelukkig) Ik hoop dat hij morgen iets rustiger is en dat ik dan voor 100% zeker kan zeggen dat ik niets meer voel.

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 19:07

wat goed dat het weer wat beter gaat met je mannetje! ja hij zal wel goed fit geweest zijn na 3 weken. leuk dat je nu weer kan rijden gas je ook weer foto`s maken?

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 19:07

hahaha een bommetje !!
hoop voor je dat ie weer zuiver loopt..jammer dat je die wedstrijd heb moeten laten varen zeg..
volgende keer beter...Haha!

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 19:30

Saskia9 schreef:
hahaha een bommetje !!
hoop voor je dat ie weer zuiver loopt..jammer dat je die wedstrijd heb moeten laten varen zeg..
volgende keer beter...Haha!


Helaas is dat pas in maart Scheve mond

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:39

owwhh miljoes beter dat hij weer goed loopt ;D
he was het met agnehta en celvin gegaan?

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:48

Aangezien hij zich gedroeg als een bommetje zal hij zich wel weer een stuk beter voelen en geen pijn meer hebben! OK dan!
Was zeker wel weer fijn om er op te zitten he Haha!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 23:10

Wel beter dat hij weer goed is!!!

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 23:23

Wat fijn voor je, dat ie weer goed loopt!!! OK dan!

Krijgen we binnekort weer foto's van je mooie bommetje??? Bloos

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 12:58

Mooi!! Gelukkig dat hij weer goed loopt zeg!!

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 19:05

We zijn alweer een paar daagjes verder en ik heb hem gisteren weer voor het eerst in de paddock gezet. Na 10 min had ie pas door dat ie los stond Haha! en ging vervolgens kompleet uit zijn dak *LOL*

Vandaag was hij een stuk rustiger en kon ik weer normaal rijden, hij loopt weer goed en nu weet ik het zeker . Pff gelukkig Haha!

Jetta

Berichten: 3986
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:01

Wat gaaf! Die fotoos op je profiel! Ik vind het super dat je met je shet tussen de paarden start! Hij loopt mooi en is heel rijtypisch, mijn dochter was er helemaal weg van, zo'n groot mens op een mooie shet! Heel veel succes met rijden.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 22:08

beter dat ie weer dat ie weer goed loopt! veel succes in maart Knipoog

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 23:28

Jetta schreef:
Wat gaaf! Die fotoos op je profiel! Ik vind het super dat je met je shet tussen de paarden start! Hij loopt mooi en is heel rijtypisch, mijn dochter was er helemaal weg van, zo'n groot mens op een mooie shet! Heel veel succes met rijden.


Jippie ik ben ook een keertje groot Tong uitsteken

1,58m