Wie kent stal DE DRIE LINDEN in zeeland?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Wie kent stal DE DRIE LINDEN in zeeland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 16:48

Wie kent stal de drie linden in het plaatsje zeeland?
zeeland in provincie brabant en dus niet provincie zeeland
ik heb er wel al een internet site van gevonden, maar zijn er mensen hier op bokt die er wel geweest zijn of er staan??
hoe is het daar??(voor staigeres)


CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 16:50

ik ken het wel daar
strenge mensen, strenge regels, ik ben daar wezen kijken voor stage te lopen, maar ik had het al snel bekeken daar!
Later hadden ze zelfs nog gebeld of ik daar wilde werken, no way!

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 17:56

ow klinkt niet zo goed.....
wat bedoel je met strenge regels?
het is niet me eerste keus maar we moesten ook een 2e keus hebben en strijbos zei dat dit wel wat was voor my, maar kennenlijk dus niet...

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 18:19

Ik ben er alleen 2x geweest om wedstrijd te rijden, verder ken ik het daar niet. Ik vond het wel netjes verzorgd daar.

Toos paardloos

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 18:28

ik ben daar een keer wezen praten, ik moest daar ook stagelopen , tenminste , het was lekker dichtbij voor mij
nou een manege vind ik hartstikke leuk!dus ikke gaan kijken
kom ik daar aan, zie ik een oude pony van een oude vriendin van me (een connemara pony van ruim 20 jaar!! )
zit mijn aankomend stagebegeleidster op dat beestje, en lelijk doen tegen dat ouw ding (is manege pony geweest en superbraaf!)
was schijnbaar tegen haar zoontje niet zo braaf geweest, maar goed
toen het gesprek, ik kon mijn eigen paard niet meenemen, daar was geen plaats voor.ik moest wel verplicht daar slapen en had 3 tot 4 avonddiensten , op die avonden mocht ik dus savonds niet naar huis om mijn paard thuis te rijden !
en ze begon over dat ze de vijfde ster wilde verdienen , dus ik moest elke dag douchen van haar (mijn god!!! logisch , dat doe ik toch altijd na het werk? maar dat mens hoeft dat mij toch niet te verplichten ????)
maar goed, ze noemde zo nog wat meer dingen op, smam was erbij en meteen toen we in de auto stapten zei ze : maar hier ga jij echt niet stage lopen !!! wat een naar mens ! ik WILDE daar niet eens stagelopen!!!!!

maar goed, ik weet wel een heel erg leuk adres voor je, wel hard werken , maar erg fijne mensen en een leuke stal, dat is dion van groesen in mierlo, daar kun je ook intern en je paard kan mee maar daar gaan wel meestal hogere jaars heen geloof ik, je mag daar veel rijden en mee op concours.
verder heb ik een toptijd op manege de korze in veldhoven gehad , maar dat was voordat het zo'n dressuurmanege werd.

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 01:35

dion van groessen, ja die ken ik wel, die geeft soms wel eens les op school
maar ik zoek dus dan nog een 2e keuze voor als me eerste niet kan, weet jij misschien nog meer leuke adressen, ik wil wel graag een springstal en dat ik met me eigen paard mee op conours kan, veel kan rijden en eventueel ook lesgeven

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 07:21

lesgeven zal lastig zijn op een springstal.voor het eerste jaar raad ik altijd een manege aan, dat is kei hard werken, veel rijden en heel veel lesgeven.
ik heb op meerdere springstallen stagegelopen, maar die ga ik jou niet aandoen
alhoewel, mijn voorstage adres waar ik ook nog de hele zomer heb gewerkt, dat is kyra aaldering,daar kun je ook veel leren, alleen sja moet je wel met kyra om kunnen gaan, ze kan wel eens mopperen Schijnheilig
verder heb ik nog op een privestal stagegelopen, maar die heeft geen stagaires meer, daar heb ik het ook goed naar de zin gehad
pipo heeft ook op deurne gezeten, misschien weet die nog wat leuke adressen
oh ja ik weet er wel een, in volkel, ben even zijn naam kwijt, ook een springstal, daar heeft een vriendin van mij gezeten en die heeft het super naar de zin gehad, sjies kan echt ff niet op zijn naam komen, frans.....??? zoiets?
oh ja en john steeghs in horst dat schijnt ook een heel leuk adres te zijn
en als het zou kunnen (eerst niet) kun je fried van stiphout eens bellen, ik kan gen plek bedenken waar je meer zult leren als daar, maar dan wel vooral met jonge paarden.alleen weet ik dus niet of hij stagaires van deurne neemt

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 12:45

bedankt, maarre het is niet me eerste jaar hoor, ik heb vorig jaar ook op een prive springstal stage gelopen, waarik het super heb gehad!en heb ook al een keer op een manege stage gelopen

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 16:49

oh dan zou ik dion eens vragen , daar leer je echt veel en dion is echt een leuke mens!

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 17:43

ja daar heb ik meer leuke verhalen over gehoort en verslagen van gelezen
kan je daar intern en je paard stallen?(of moet je zelf nog wat betalen?)

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 18:09

als je van vegen en grind harken houdt, kan ik je de drie linden van harte aanraden.........

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 18:54

Erg streng en vond ze ook niet erg vriendelijk.

- Offline -

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:04

Princess schreef:
ja daar heb ik meer leuke verhalen over gehoort en verslagen van gelezen
kan je daar intern en je paard stallen?(of moet je zelf nog wat betalen?)


ik heb daar in een caravan gezeten , stalling voor een paard is gratis
nu heb je daar volgensmij een kei luxe huisje om in te wonen, echt heel mooi!, toen ik daar zat zat daar nl ook een italiaans meisje die daar woonde,nu is zij weg dus neem ik aan dat de stagaires daarin mogen wonen
je kunt hem zowiezo eens bellen, vind ie vast niet erg,ik weet zijn nummer niet maar hij heet van groesen en woont in mierlo


Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:08

Ik heb 4 jaar op de drie linden gereden, ben er afgelopen zomer weggegaan. Het was wel gezellig, met ons groepje enzo, maar we kregen echt geen les
We hebben zovaak ruzie gehad met onze instructeur enzo, onze hele les was uit mekaar gevallen enzo.
Ben ook 2 keer op kamp geweest daar, was erg streng, het meost er altijd tiptop uitzien enzo springen mochten we ook niet vaak.
Die man vind ik wel aardig.

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 19:44

okeej ik weet genoeg ik ga daar niet stage lopen!!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 20:11

ja die man is idd heel aardig! maar die annemarie echt niet !

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 09:08

dat hoor je wel vaker op bedrijven, tja de man is springruiter en de vrouw dressuurruiter toch?

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 09:57

JA die man is heel aardig.......... Vooral voor iemand met wat vrouwelijke vormen. Schijnheilig

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 13:08

Princess schreef:
dat hoor je wel vaker op bedrijven, tja de man is springruiter en de vrouw dressuurruiter toch?



ja volgensmij wel, al rijden ze beide nie overdreven veel wedstrijden volgensmij

en idd op heel veel bedrijven is de vrouw de kattekop......
behalve op manege de korze, daar kon ik met beide heel goed overweg

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:35

Unity schreef:
JA die man is heel aardig.......... Vooral voor iemand met wat vrouwelijke vormen. Schijnheilig

Jij bent erg goed op de hoogte unity hahahah Haha!
Nee maar dat is verleden tijd Lachen
Anne Marie rijd voornamelijk dressuur, maar ook springen, theo alleen maar springen maar niet superveel want ze gaan altijd met de kids mee op concour

ekeuuhh
Berichten: 1
Geregistreerd: 05-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 17:41

ik rijd er nu bijna 6 jaar geloof ik en heb het erg goed naar mijn zin, Annemarie heb ik nooit gekent dus dat onderwerp laat ik voor wat het is. Theo is heel vriendelijk en wil je met alles helpen en wil dat je het goed naar je zin hebt maar wil ook dat als het niet lukt je toch even door moet gaan. hij heeft regelmatig nog een pony om na de les nog te rijden en geeft zelf ook regelmatig les. zowel springen als dressuur. qua stage weet ik het niet maar wat hier onder staat heb ik nog nooit gehoord. onze stagaires blijven niet slapen? en ze mogen hun paard wel op de manege stallen ( weet niet of dat dat gratis is ) Maar ik zou hem je wel aanraden ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 17:47

ekeuuhh schreef:
ik rijd er nu bijna 6 jaar geloof ik en heb het erg goed naar mijn zin, Annemarie heb ik nooit gekent dus dat onderwerp laat ik voor wat het is. Theo is heel vriendelijk en wil je met alles helpen en wil dat je het goed naar je zin hebt maar wil ook dat als het niet lukt je toch even door moet gaan. hij heeft regelmatig nog een pony om na de les nog te rijden en geeft zelf ook regelmatig les. zowel springen als dressuur. qua stage weet ik het niet maar wat hier onder staat heb ik nog nooit gehoord. onze stagaires blijven niet slapen? en ze mogen hun paard wel op de manege stallen ( weet niet of dat dat gratis is ) Maar ik zou hem je wel aanraden ;)

Topic is twaalf jaar oud...

Zoe_97

Berichten: 9443
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Wie kent stal DE DRIE LINDEN in zeeland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 17:48

dit deed ze net ook in een topic van 7 jaar oud over dit onderwerp...

Mystic Realms Border Collies
http://www.mysticrealms.be


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: monsera, Pova en 34 bezoekers