Klus-hond?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Klus-hond?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-03 00:24

Laatst was ik druk bezig met behangen toen mijn hond mij besloot te helpen:
Cajo behangen

Mocht iemand binnenkort behang moeten krabben en je vindt het verschrikkelijk: ik heb dus een vrijwilliger! Haha! [/url]

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 16:15

Leuk Haha!

Nu maar hopen dat die niet bij alle huizen behang eraf staat te trekken (waar het niet nodig is)


Mijn hond kan handig zijn met schilderen (door haar staart), als ze gaat kwispelen kan je haar staart in de verf dopen, hup muur of iets anders geverfd Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 16:21

Mijn katten hebben in het toilet besloten om daar het behang er af te halen.

Ikzelf heb al een keer voorgesteld dat ze minimaal 1 x per week even stofzuigen en hun eigen troep op ruimen.........................maar op de een of andere manier, liggen die alleen maar op de bank te maffen!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-03 18:12

Nou gelukkig gaat hij alleen met behang aan de gang als ik het zeg. Ik vind het nog wel een idee hem te leren opruimen. Ik ken namelijk een hond die bij het commando "ruim op" netjes al zijn spulletjes in zijn mand legt. Handig... Lachen

SanneVD

Berichten: 1607
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 18:31

Mijn hond is ook zo'n gevalletje, als je zegt "speelgoed weg", dan gaat ze haar speelgoed allemaal op haar plaats leggen.

Is wel handig, want ze maakt met haar speeltjes (waarvan ze er erg veel heeft Bloos! ) een enorme troep, dus tja moet ze het ook zelf opruimen Haha!

Miepmiept
Berichten: 2032
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:36

Wowie!! ideaal, een hond die z'n eigen speeltjes waar je altijd je nek over breek opruimt.. toch mijn hond ook es leren Lachen

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 03:54

SanneVD, dat heb je idd mooi geregeld! Ik zal morgen gelijk beginnen meneer dat commando aan te leren! Hij leert graag en snel, dus het komt vast wel goed...
En dan binnenkort maar eens de volgende kamer behangen, heeft hij gelijk ook weer wat te doen! Haha!