ik heb een gat in mn hand... jullie ook?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

ik heb een gat in mn hand... jullie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 11:17

hebben jullie dat nou ook?
Ga je naar de ruitersportwinkel, of je kijkt op het internet en ja hoor verkocht

Ik heb een beetje een gat in mn hand met die dingen geloof ik, ik hou absoluut niet van winkelen. Maar voor mn paardje koop ik alles!
Allemaal spulletjes, mn paard is verwend *LOL*
Ze heeft ondertussen al 5 halsters gekregen en 3 halstertouwen, ontelbaar veel verschillende borstels enz enz...
Wat ik in die vijf maanden al op heb gespaard echt niet normaal!!
En dan bedenk ik bij mezelf dat ze nog heel erg lang blijft haha ik zie me al zitten met en huis vol spullen.
We hebben kist speciaal gemaakt om al die spullen in te doen maar hij zit al gewoon kei vol!! Tijd voor een grotere *LOL*

Maar hoeveel geven jullie pm uit aan extra spullen meer voor de leuk dan iets anders? (ik ong. 50 euro)


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 11:39

Spullen voor mijn paard? Weinig, heb in de 5 jaar dat ik haar heb al heel wat verzameld, en hoop dat het dan ook haar dochter gaat passen (is nu 1,5 jaar)

Het is nu zelfs zo dat ik een ruitershop in kan en er zonder wat uit kan lopen....Haha!

Volgens mijn gaat het dan toch echt niet goed met mij....Lips are sealed

Je suis Charlie.

eefke

Berichten: 864
Geregistreerd: 03-09-03
Woonplaats: Kessel-Eik (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:01

ik sta nu weer inmiddels 109 euro in de schulden bij me moeder, omdat ik het paar wou scheren en daar toch dekens voor nodig had, hihihi, maar heb een regeling met me moeder dat ze er ieder maand 50 euro van wou, dus dat red ik nog wel hihi...

Pipi

Berichten: 4077
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Poeldijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:09

Een gat in mijn hand?
Volgens mijn lief heb ik helemaal geen handen Verward

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:11

Pipi schreef:
Een gat in mijn hand?
Volgens mijn lief heb ik helemaal geen handen Verward



Party!! Bloos

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:16

Hand?

*kijkt links, kijk rechts*

Waar???!!!

Maar het helpt als je geld op is en je geen schulden
wilt maken, hoor. Is mijn ervaring.

Haha!

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)


RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:23

Ikke heb geen gat in mijn hand dus...Tenzij ik naar de Divoza ga ofzo Haha!
Moet je Amanniej van bokt maar ff vragen...Sjongejonge als die ergens is moet ze wat kopen...Haar geld moet gewoon op...Niet normaal Tong uitsteken

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:24

Heb ook een gat in mijn hand volgens mijn moeder zelf een heel groot gat *LOL* Koop best veel voor mijn paard, maar dan zijn het meestal wel dingen die ze echt nodig heeft (heeft ze zoveel nodig dan!?!?!......) Een groot voordeel is dat als haar dekens stuk zijn (en dat is best vaak, ze staat nl met een sloopgraag paard in de wei Bloos! ) dat mijn moeder ze altijd wel wil maken OK dan! Dat scheelt al weer heel veel.

:+: Lady & Viƫnna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Tancreda4

Berichten: 24015
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:37

Heeeeeeeeeeeeel herkenbaar! Winkelen voor mezelf hou ik niet van, al helemaal geen kleren! Tja af en toe moethet natuurlijjk...

Voro mijn paardje kocht ik me bijna helemaal lam Haha! Genderose had maar liefst meer dan 8 halsters tot hara beschikking, en daarbuiten had ik al een zooi halsters Haha! Touwen, borstels, snoepjes, dekens etc etc.

Maar dat is ook zooooo verslavend Denk dat ik nu wel wat meer geld in mijn zak hou, nu ik gene paardje meer heb om voro te winkelen. Kan ik weer een beetje sparen tot ik een nieuwe kan vinden Haha!

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:44

Ik kan helaas geen gat in mijn hand hebben Huilen want dan kan ik mijn paarden niet meer onderhouden Dus ik moet helaas echt sparen als ik heel graag iets wil kopen. Ik heb per jaar ongeveel 100e over om spullen te kopen voor mijn paarden Cool . Maar gelukkig bestaan sinterklaas en verjaardagen Haha!

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:45

Ik heb ook een mega gat in mijn hand. Geld heb ik niet, maar spullen des te meer! Haha!

[o]

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 16:33

gat in mijn hand ?

Welke hand ? Haha!

Geld moet rollen zeggen ze altijd. En ik blijf er voor zorgen dat dit gezegde voort blijft leven ! Tong uitsteken

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 16:48

Ik probeer het binnen de perken te houden, zoals bijvoorbeeld niet meer halsters dan nodig (lees: eentje voor dagelijks gebruik, en eentje in reserve) enzovoort. Bij alles wat ik wel zou willen hebben/kopen, eerst heel diep en lang nadenken of het echt wel nodig is en of het echt wel veel gebruikt zou worden. Is het antwoord nee, dan komt het er niet en verbied ik het mezelf echt.

Is iets echt nodig, dan komt het er ook. En dan wordt er niet gekozen op kleur, maar op kwaliteit. Ik probeer wel een beetje dezelfde kleuren aan te houden, maar alleen als de kwaliteit er dan niet voor onder moet doen. Zo loopt mijn pony bijvoorbeeld 's winters met een schreeuwlelijke-kleur-groen Nieuwzeelands dek, maar dan ben ik ook gewoon blij als dat ding bruin is van de modder, en mijn schimmeltje eronder mooi wit is Knipoog

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 17:11

Geld moet rollen!

Helaas heb ik niet zoveel meer om te laten rollen door alle paarden-spullen die ik dan weer MOET kopen om de en of andere duistere reden.

Zijn hier ook cursussen of therapieen voor eigenlijk?


Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 17:14

geld moet rollen, maar dan wel mijn kant op Haha!


ik kan dus wel een ruitersportwinkel binnen lopen en
dan met lege handen er weer uit lopen

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 18:07

wat betreft spullen voor mezelf kopen niet maar spullies voor mn paardje???? dat is een heeeel ander verhaal...ik kan bijna geen paardewinkel in lopen en met lege handen terug komen....want dat ik weer wat gevonden wat ze eigenlijk echt moest hebben ....met de best bedachte argumenten hoor!! maar ja als je dan weer een keer naar je bankrekening kijkt is dat toch altijd wel weer schikken!! Bloos ...maar ze is t absoluut waard!!! *LOL*

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 18:14

* schaam*

maar ik durf wel toe te geven dat ik lichtelijk koopziek ben !
als ik iets wil, dan koop ik het .
maar ik moet erbij zeggen dat ik kleren bijvoorbeeld altijd op de markt of in de aanbieding koop, dat scheelt weer een hoop he?

Chaira

Berichten: 5
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 18:22

ik was pas jaareg en had rond de 100 euro gekregen , en t' geld was na een week al allemaal weg!!!!!! volgens mijn mams ben ik ook beetje koopziek Bloos Haha!

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 18:24

wat paarden betreft ben ik ook zo'n koopfreak........ Bloos Vooral dekens en dekjes gaan er aardig in......en het ergste is, dat ik het meestal ook nog kan betalen Haha! .Met de rest, kleding en andere dingen kan ik goed geld vasthouden (ik vergelijk het met wat ik voor dat geld in een ruitersportzaak kan kopen, en meestal heb ik dat in de ruitersportzaak liever Haha! )

Sancho, Nationaal Kampioen M1 Haflingers 2010 !

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 18:26

ik ben ook al zo koopziek als ik geld heb ren ik menteen naar de winkel maakt me niet uit wat ik na koop of het voor de paarden is of voor me zelf maar ik kan geen winkel uitlopen zonder dat ik wat gekocht heb

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:07

Ik ben echt een ramp. Ik koop me suf bij de paardendrogist en Divoza. Voor mezelf houd ik dan bijna niets over.... Haha!

Rona, Linanda en Oackly

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:24

Ik ben ook koopziek.. Echt alleen tja heb er t geld niet voor om t te zijn.
Kijk elke dag wel 100 keer op marktplaats naar alle leuke dingen die worden aangeboden.
Nu bijvoorbeeld wil ik heeeeeel graag een geruit dekje. Vind die dingen prachtig.
EN wil ook een bordeaux rood dekje en bijpassende bandages.
helaas heb ik t geld er echt niet voor maar anders had ik vandaag nog bij Hyppo gestaan Boos!

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, Aranel, Cantheon, DanaxxLester, Earth, Jet, Kimm4, Kimmej, Miran, Patriesje, Raamzicht, tienus63 en 131 bezoekers