Update Nicoline

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Update Nicoline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 20:03

Ik heb inmiddels alweer zo'n 6 maanden privéles; tijd voor een update!
Een tijdje geleden heb ik een paar weken geen les gehad, want het ging niet zo goed met het paard van mijn instructrice, maar sinds we weer gewoon les hebben, gaat het super! Nicoline begrijpt mijn aanwijzingen beter, ze is wat gauwer los met rijden en ze begint niet bij alles wat ik vraag te vechten. Galop gaat echt lekker: ik kan gewoon op mijn kont zitten en er op letten hoe ze galoppeert i.p.v. er voor te zorgen dat ze niet tegen de bakrand opknalt Knipoog.
Doordat het zo goed gaat, zijn we ook met wat nieuwe dingen bezig. Nic heeft de zijwaartse hulp al hartstikke goed door, in stap wijkt ze perfect, in draf vindt ze het nog wel wat moeilijk tempo te houden, maar het gaat steeds beter. We hebben ook al een paar keer de schouderbinnenwaarts behandeld. Eerst ging ze nog wat staken ( verzameld stappen, wijken Schijnheilig ) en nu heeft ze het door.... Wat ben ik toch trots op dr Party!!.
Middendraf doet ze ook niet moeilijk over, dan heeft ze juist de grootste lol ("Jippie! Ik mag hard, hard, hard!") en is ze zelfs lichtelijk verontwaardigd als ze weer in arbeidstempo moet draven Tong uitsteken.
Ik ben vandaag in stap met tempowisselingen aan het werk gegaan. Verzameld stappen kan ze dus ook wel als ik het vraag, superknollie! Ben echt zo benieuwd hoe het volgend jaar gaat, na de winter. Denk wel dat ze naar de keuring gaat als ze zo vooruit blijft gaan OK dan!.
Ohja, Friet en Nic zijn geschoren.... Ze zijn nog wel een beetje beer hoor Haha!. Deel van het hoofd, hals, schouders, buik, flanken, benen en een deel van de achterhand moesten er aan geloven. Zal zaterdag wel ffies foto's maken!

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 20:08

Wat fijn dat het rijden zo goed gaat!!! Binnenkort weer foto's? Schijnheilig

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 21:55

Echt wel beter dat het zo goed gaat!!!
Nog veel succes verder met rijden!!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:04

he klasse!!!! OK dan!

ben ook erg benieuwd naar nieuwe foto's haha !
Groetjes joyce en sparky

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 10:37

dagami schreef:
Wat fijn dat het rijden zo goed gaat!!! Binnenkort weer foto's? Schijnheilig

Foto's komen heel misschien zondag, en anders volgende week Knipoog.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 13:43

Goed zo hoor!

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 17:44

super!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 18:56

Fijn dat het rijden zo lekker gaat!
Super joh! OK dan! Maar ja,je hebt dan ook wel de gezelligste instructrice van Drachten en omstreken uitgezocht. Haha!

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 20:01

Fijn gevoel he als het lekker gaat!! Veel succes nog en hopen dat die stijgende lijn erin blijft zitten de komende tijd OK dan!