Even naar het buitenland voor rijbroek chaps enzo

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Even naar het buitenland voor rijbroek chaps enzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 14:20

Ja dat heb ik net gedaan smane met mijn vriendin.
Maar ja zover is dat ook weer niet, woon namelijk vlak bij belgie. We zijn naar Oud turnhout geweest. Mijn vriendin was daar ook al vaker geweest en met het adres van iemand op bokt zijn we er sonder moeilijkheden gekomen.
Mooie winkel is het zeg en lekker groot! Veel groter als gierman in Tilburg waar ik tot nu toe alleen maar was geweest.
Rijbroeken wezen passen. 1 van 33 euro zat echt goed alleen was zo kort zat halverwege mijn kuiten. Ook nog eurostar maar die was en te kort en te wijd. Toen van een belgisch merk een ribrijbroek en die zit echt goed! En die is meer dan 10 euro goedkoper dan de 1 na goedkoopste in Tilburg. Ook chaps gekocht voor 5 euro minder en handschoentjes voor 1.56! Ook nog brokjes die door jos lansink goedgeurd zijn Haha! gekocht voor de pony's en na een best lange tijd daar geweest te zijn wee terug gegaan.
Even nog getankt Schijnheilig en langs zo'n bier handel voor mijn vader geweest en toen waren we weer in Nederland.
Ik ben blij dat we deze winkel hebben gevonden veel is echt stukken goedkoper en je word heel vriendelijk geholpen. (Het is echt een leuke taal, Belgisch. sjaps en sjoppers (uitspraak dan he) en de toog)
Ik ga zeker nog een keer terug alleen is het wel iets te ver om voor een zweepje en brokjes te gaan dus zo volgend jaar voor weer andere dingen Schijnheilig

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 14:31

Ik ga regelmatig naar Aken als ik kleding moet hebben, en start dan meestal ook in Belgie (dagje uit logeren bij mijn ouders, en vandaar uit naar Duitsland). De keuze is in het buitenland gewoon veel groter, en de kwaliteit beter. Ik heb in Nederland het gevoel alsof je gewoon belazerd wordt als je kleding wilt hebben. Zelfde geldt voor in Belgie.

Toevallig was ik afgelopen voorjaar in Duitsland, en de dag daarop in Belgie in een kledingzaak. Er hingen dezelfde dingen, van hetzelfde merk. Alleen in Belgie waren ze dubbel zo duur...Lips are sealed

Ik ga NOOIT meer in Belgie kleding kopen. Je wordt belazerd waar je bij staat....Lips are sealed

Je suis Charlie.


Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 14:38

Heb je het hier over gewonen kleren of ook de rijbroeken enzo? De jassen zijn even duur/ duurder dan in nederland (voor paardrijden) maar de rijbroeken juist echt 20 euro (zelfde merk zelfde broek) goedkoper en ze hebben goedkopere merken.
Van de gewone kleren weet ik het niet.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 14:46

Dit ging over gewone kleren. Je bent voor de wat betere merken in Belgie het dubbele kwijt dan in Duitsland (en het erge is, het wordt er nog voor verkocht ook)

Je suis Charlie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 16:33

Ik ging sowieso gewoon naar het buitenland voor mn paardenspullen. Een Nederlandse zaak zit gewoon veel verder weg Lachen Maar leuk dat je zo geslaagd bent. En met gewone kleren, heb ik juist de indruk dat t wat goedkoper is. Duitsland is idd nog wat goedkoper, maar dat is weer enorm ver rijden voor mij. En Brugge ligt maar op een 20-30 min rijden, en da's even ver als ik naar een fatsoenlijke Nederlandse klerenwinkel wil Haha!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 21:24

En nu ben ik er nog achter gekomen dat ik een mini boktmeeting heb gehad vandaag Tong uitsteken Alleen jammer dat we er pas later achter kwamen!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Maanon_, Sanet, VogeltjeM en 32 bezoekers