Arme poes :-(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Arme poes :-(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-03 23:37

Afgelopen avond wou ik naar boven gaan en toen hadden 2 van onze katten ontzettende ruzie. Heb ze uitelkaar gestuurd en dacht het toen wel over was. Komt 1 van die katten na half uurtje bij mij op de kamer, helemaal mank (kan bijna niet meer op zijn linker voor pootje staan). Dus ik heb hem maar bij mij op bed gelegt, zodat ik even naar zijn pootje kon kijken. Ik dacht aan een lichte kneuzing ofzo omdat hij zo gevochten had, want er was namelijk niks te zien (dacht ik). Ik mocht niet teveel aan zijn ondervoetje komen, want dan begon hij te bijten. Dus daar bleef ik dan maar vanaf. Gaat hij even later op me bed staan, zit me hele laken onder de bloedvlekken, dus ik probeer nogmaals te kijken. Heeft hij een wondje in zijn kussentje onder zijn voetje zitten. Echt zielig, ik weet eigenlijk ook niet echt goed wat ik hieraan moet doen. Misschien morgen als het nog niet over is even naar de DA??
Hij ligt trouwens nu lekker languit op mijn bed te slapen en ik denk dat hij aankomende nacht niet weer weg gaat Ach gut

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.


Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:39

Sterkte ermee!
Misschien is het morgen al weer wat beter met de kat.


BlueStar

Berichten: 2341
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: FR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:49

even in de gaten houden of de kat er geen grote likwond van maakt en natuurlijk dat het niet gaat ontsteken. Eigenlijk moet het vanzelf genezen.
Bel anders even met de dierenarts of het belangrijk is om langs te komen. Dit geeft jou meer zekerheid.

Jouw eigen weg, vind je niet in een routeplanner.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, criollo_yess, Ilona__, J30d, Lisette1987, lynn_Joy, lynnXtubbie, meniekske, Mo_Noah en 75 bezoekers