Stalling gezocht in 't Gooi

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chantal01
Berichten: 8
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: Zaandam

Stalling gezocht in 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 11:40

Hoi Luitjes !

Wie kan mij helpen aan een aantal adressen van pensionstallen in 't Gooi ? Zit te denken aan Laren, Blaricum of Eemnes.
Ik ga waarschijnlijk verhuizen naar die buurt en dan moet mijn paardje natuurlijk mee !

Groetjes Chantal

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 11:43

Bokker Chell woont in die contreien en heeft zelf een paard daar gehad (zoekt nu een verzorgpaard) die weet vast meer

WDCW
Berichten: 4
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Eemnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 12:12

Hoi !

Ik sta op een stal in Eemnes. Vlgs mij komt hier binnenkort een stal vrij. Dat is bij van Wegen op de Wakkerendijk.

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 12:16

Stal Heidehoek in Eemnes.. Stal Paardenvreugd in Eemnes.. Dan kwam ik gister ook nog een stal Eemnes tegen (ken ik voor de rest niet).. Dan heb je de Larense Manege in Laren.. Stal Staal in Eemnes.. En er stond laats hier ook een berichtje van iemand die stallen vrij had in Eemnes moet je even opzoeken met de zoekfunctie.. En op internet kan je ook een heleboel stallen vinden..

Chantal01
Berichten: 8
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 12:23

Hoi !

Dank je voor jullie snelle reakties. Kunnen jullie mij wat vertellen over de sfeer daar ? EN wat jullie aanraden ?

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 12:37

Larense manege Knipoog
daar rij ik en heb je ook pensionstallen, volgens mij zijn er wel stallen vrij.
binnenbak, 2 buitenbakken, stapmolen, word gemest en gevoerd, stapmolen, ligt aan hei/bos, spuitplaats enz.. Tong uitsteken
Als je telefoonnummer oid wilt, pb maar even dan Lachen

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 12:49

Hai hai,
Ik sta bij stal Pronk in Naarden, dat is een boerderij, wel vrij groot, zo'n 60 stallen, losgooibak, grote buitenbak, longeerbak, buitenrijden ook oke. Volpension of halfpension mogelijk, spuitplaats, paddocks, en weidegang van ong april/mei t/m november, afhankelijk van het weer. Het is niet superdelux, maar er is een vrouw die de boel regelt en verzorgt en dat doet ze super naar mijn mening. In verhouding met andere stallen is het ook echt niet duur. Succes met het vinden van een leuke stal en je verhuizing.

Chantal01
Berichten: 8
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 12:53

Dank jullie wel voor jullie tips ! Ik ben meer opzoek naar een wat kleinere stal. Als ik deze niet tegenkom dat zal ik jullie pben !

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 12:57

Ik heb toevallig net gehoord dat er een stal in Lossdrecht is, 10 stallen, met weide gehele jaar door en de prijs is echt belachelijk goedkoop, heb geen idee hoe het erbij staat, ik krijg eerdaag het tel.nr daarvan, dus mocht je interesse hebben, want het is wel wat uit de omgeving waar je eigenlijk heen wilt, dan zal ik het je laten weten.

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 13:18

Nijkerk is niet zo gek ver weg van Eemnes en wij hebben nog stallen vrij.. leuke kleine pensionstal met alle faciliteiten

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 13:25

Oef alles wat ik weet is al getipt Lachen mocht je geen volpension willen en mocht je het niet erg vinden om je paard regelmatig zelfs te voeren dan moet je het maar zeggen (ik verwacht alleen niet dat je het wat vindt Haha!)

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 20:28

ik sta bij stal staal en dat bevalt mij prima. al wordt het wel wat groter: 40 paarden en pony's. Verder hangt er een gemoedelijk sfeertje en goede uitrijd mogelijkheden.

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 20:50

Larense Manege is erg duur (€340,- en dan is de binnenbak weinig beschikbaar vanwege de vele lessen) maar de paarden staan er wel goed bij en de uitrijmogelijkheden zijn super OK dan! en de bar is errug gezellig (ik zit er bijna elke vrijdag avond dus als je eens niets te doen hebt....kom ff een biertje pakken Tong uitsteken Knipoog mag altijd want de bar hebben ze uitbesteedt en is dus geen eigendom meer van de manege OK dan! ) Stal Pronk daar sta ik zelf en dat bevalt me prima, niet duur en je hebt er paddocks en weiland en redelijke uitrijmogelijkheden. De buitenbak is net voorzien van een nieuwe toplaag van houtkrullen en er is een lekkere warme kantine met gratis koffie/thee/warme choco/soep/cappucino. Ennnnn we hebben een heus solarium Haha! En het is uiteaard super gezellie Tong uitsteken Knipoog

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 20:55

ik sta op dezelfde stal waar Chell stond met haar paard.
Het is in Eemnes bij een boer, een kleine buitenbak, goede uitrijmogelijkheden en dicht bij de rijvereniging.

het is in de winter volpension en in de zomer 24/7 wei met de mogelijkheid je paard af en toe binnen te zetten (doet bijnanooit iemand, alleen als er een paard ziek is)
er is volgens mij nog 1 box vrij nu, pb maar voor meer info

Barvrouwke
Berichten: 3706
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 21:20

Kimberley77 schreef:
Ik heb toevallig net gehoord dat er een stal in Lossdrecht is, 10 stallen, met weide gehele jaar door en de prijs is echt belachelijk goedkoop, heb geen idee hoe het erbij staat, ik krijg eerdaag het tel.nr daarvan, dus mocht je interesse hebben, want het is wel wat uit de omgeving waar je eigenlijk heen wilt, dan zal ik het je laten weten.


over welke stal heb je het? er zitten er zoveel in loosdrecht.

In loosdrecht zit een hele goede pensionstal, stal hilverzicht. Er staan ong 60 paarden, maar daar heb je totaal geen last van hoor. 2 gedraineerde buitenbakken met verlichting. Stapmolen 8 paddox en eventueel kan je een graskampje afhuren. Van april tot ong november weidegang, ligt aan het weer. Mogelijkheid tot het voeren van kuil. Je moet alleen zelf voer halen, maar dit wordt ook wel bezorgt. Zelf uitmesten en voer klaarzetten. Er is ook een stableserves voor als je een dag geen tijd hebt.
Wil je meer weten, dan hoor ik heb wel.

Chantal01
Berichten: 8
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 22:26

Hoi luitjes !

Ontzettende bedankt ! Ik heb jullie reakties bekeken. Op enkele heb ik via een pbtje gereageerd. Een stal met 60 paarden vindt ik echt te groot maar ik hou t in gedachten hoor mocht het bij die stal van Van Wegen en de Heidehoek niet lukken.

Weten jullie mij wat meer te vertellen over die stallen daar ? Over de sfeer bijvoorbeeld. Hoe staan ze te boek ?
Ik sta nml op een stal nu waar het roddelgehalte errug hoog is en dat ben ik behoorlijk zat !

Groetjes Chanti !

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 23:14

Heidehoek, ik verzorg daar een aantal paarden, het bedrijf bestaat al een aantal jaren maar is sinds kort uitgebreid, heeft allemaal vol pension stallen. http://www.deheidehoek.nl/ hier alle info, tis wel erg duur hoor!
De sfeer die vind ik best ok, er staan niet zoveel verwaande figuren Haha! en er staan veel bokkers! Alleen er is geen kantine :S en das wel jammer, maar misschien komt die nog. Ow ennuh, die vervelende Stoom uit je oren frisdrank automaat verpest wel de sfeer, je stopt er geld in maar hij doet het niet'-:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 02:45

lunatje schreef:
Ow ennuh, die vervelende Stoom uit je oren frisdrank automaat verpest wel de sfeer, je stopt er geld in maar hij doet het niet'-:(-


Als het goed is doet ie het weer gewoon hoor! Ik had hetzelfde probleem en dit even gemeld. Kreeg keurig mijn geld terug Haha!.

Maitai

Berichten: 1286
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 11:46

Ik weet een leuke kleinschalige stal in Vreeland,dat is 6 km van Hilversum.\
Het is een boerderij met 11 stallen buitenbak,poetsplaats,30 hectare weinland.
Er word gemest gevoerd buiten gezet,binnen gezet.Dit alles voor 150 euro per maand excl.krachtvoer.
Is echt de moeite waard,door de kleinschaligheid ook nog eens een gezellig clubje.Groetjes!!Meer weten??PB me maar.

Karnat
Berichten: 521
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: verwegniestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 12:04

Ben er wel eens geweest en moet zeggen dat het er erg gezellig uitzag. Mooie stallen en weilanden zien er goed uit.

Gezelligheid kan ik niet over oordelen

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 12:17

Bij ons is ook alles volpension en ong 40 paarden 2 buitenbakken, 1 binnenbak etc etc... en niet duur voor de regio

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 13:29

Ik sta bij stal Stolk in Ankeveen. Een ontzettende verbetering tov de vorige stal in Naarden. Ruime stallen, superweilanden, altijd goede bak, paddocks, longeerbak, op 15 min. afstand van bos en hei, spring- en dressurles mogelijk door ervaren instructeurs, en één van de fijnste dingen: men is heel serieus bezig met z'n paard, en niemand bemoeit zich met elkaar, of roddelt over elkaar. Echt een verademing! Lachen