Moderatorfunctie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Natascha dH

Berichten: 995
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Tollebeek

Moderatorfunctie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 17:21

Voor iedereen die van westernrijden houdt: Lees even mijn topic over de functie van de moderator die, heel toevallig, verplaatst is naar een ander forum. De tekst zegt genoeg. En het slotje ook.
Oh ja, ik heb bewijzen genoeg.

Misschien kunnen meer mensen "begrijpend lezen"
(zo heette dat toch op de lagere school vroeger?)

Tot ooit, lieve luitjes.
Ik ben voorlopig weg hier


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:23

Mijn opmerking in dat topic was algemeen bedoelt Natascha. Jammer dat het geen normale discussie werd Scheve mond

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:23

Ook voor jou Natascha: ik heb het topic op slot gegooid omdat Sugarmiss niet online is en dus ook niet kan ingaan op het topic. Het staat haar natuurlijk vrij om het weer van slot af te halen als ze er zelf inhoudelijk op kan ingaan.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:31

Blijkbaar heb ik wat gemist want ik vind een aantal reakties toch wel zeer overdreven. Ik vind het prima zoals alles gaat eigenlijk.

Tenfold
Berichten: 1267
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:31

Citaat:
ik heb het topic op slot gegooid omdat Sugarmiss niet online is en dus ook niet kan ingaan op het topic


Over vriendjespolitiek gesproken!
Een topic waar een niet-moderator bekritiseerd wordt, wordt toch ook niet op slot gezet als die persoon niet online is?

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:33

Als iemand bekritiseerd wordt dan kan het idd voorkomend dat er een slotje op het desbetreffende topic gezet wordt. En ja, dat gebeurd heel snel als er met schaduwaccounts wordt gewerkt.

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:35

Apple schreef:
Als iemand bekritiseerd wordt dan kan het idd voorkomend dat er een slotje op het desbetreffende topic gezet wordt. En ja, dat gebeurd heel snel als er met schaduwaccounts wordt gewerkt.

Hmm heeft Blaze het weer gedaan Cool

Tenfold
Berichten: 1267
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:36

Volgens mij haalde iemand een grap uit met die schaduwaccounts en heeft dat inmiddels bekend, dat lijkt me dus in dit geval geen probleem.

Ik krijg toch sterk de indruk dat dit slotje niet zo snel geplaatst zou zijn als het onderwerp geen moderator betrof.

Ik ga nu trouwens off-line....
Laatst bijgewerkt door Tenfold op 12-11-03 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:36

Apple schreef:
Als iemand bekritiseerd wordt dan kan het idd voorkomend dat er een slotje op het desbetreffende topic gezet wordt. En ja, dat gebeurd heel snel als er met schaduwaccounts wordt gewerkt.


Omdat Blaze, als een van de vele posters, met een schaduwaccount zit te stoeien, wordt er een slotje op gezet?? En de rest dan??? Kan het gewone boktvolk toch niets aan doen, Schijnheilig .

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:38

Gewoon boktvolk, wat is dat? Tong uitsteken Knipoog Schijnheilig

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:40

Tja ik wilde iets duidelijk maken en inderdaad na 2 berichten was bekend dat het accounts van mij waren die ik *vroeger* nodig had om te blijven verschijnen op Bokt.om dit als rede van het slot te geven is weer eens een duidelijk teken van wat een moddie kan als hij/zij het wil,helaas op de verkeerde manier Cool

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:43

Toekie schreef:
Gewoon boktvolk, wat is dat? Tong uitsteken Knipoog Schijnheilig


Alle NIET- moddies, Knipoog Haha! *LOL*

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:46

Hahahaha! Weer een slotje hier daluk!! Knipoog Haha!

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:48

FlyingHigh"]
[quote="Toekie schreef:
Gewoon boktvolk, wat is dat? Tong uitsteken Knipoog Schijnheilig


Alle NIET- moddies, Knipoog Haha! *LOL*
[/quote]

en Blaze Cool

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:48

Blaze: als jij je schaduwaccounts nodig hebt om je punt te maken dan snap ik je punt (maar dan vind ik het wel een wat omslachtige weg).

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:52

Apple schreef:
Blaze: als jij je schaduwaccounts nodig hebt om je punt te maken dan snap ik je punt (maar dan vind ik het wel een wat omslachtige weg).

FF voor alle duidelijkheid wat ik tegen SM heb en waarom die accounts hoef jij helemaal niet te snappen Cool Wat je wel moet begrijpen is dat omdat je een slot plaatst je zelf aangeeft dat het topic waar is Cool

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:52

Blaze"]
[quote="FlyingHigh"][quote="Toekie schreef:
Gewoon boktvolk, wat is dat? Tong uitsteken Knipoog Schijnheilig


Alle NIET- moddies, Knipoog Haha! *LOL*
[/quote]

en Blaze Cool
[/quote]


Sorry, ik was vergeten je apart te vernoemen, bij deze dan alsnog, Clown . Het woord 'gewoon' haal ik wel ff weg hoor, dat hoort niet bij jou, Haha!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:56

Dat is wat kort door de bocht. Ik probeer aan te geven dat ik het wel net zo eerlijk vind als degene waarover de discussie gaat zich ook zelf kan laten zien in de discussie.
Om te voorkomen dat de discussie (mede door de schaduwaccounts) ontspoorde heb ik er een slotje op gezet. Het staat elke mod natuurlijk vrij dit slotje er weer af te halen.

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:00

Apple schreef:
Dat is wat kort door de bocht. Ik probeer aan te geven dat ik het wel net zo eerlijk vind als degene waarover de discussie gaat zich ook zelf kan laten zien in de discussie.
Om te voorkomen dat de discussie (mede door de schaduwaccounts) ontspoorde heb ik er een slotje op gezet. Het staat elke mod natuurlijk vrij dit slotje er weer af te halen.

Is het echt zo moeilijk???? na 2 berichten gaf FH al aan dat ik die schaduw was Cool en 1 bericht later bevestigde ik dat. DUS wat is het probleem??? zal ik je zeggen****moddie powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

ok moddies van bokt wie haalt het slot er van af??????????????

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:06

Was ik maar moddie... Schijnheilig Knipoog

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:08

Blaze"]
[quote="Apple schreef:
Dat is wat kort door de bocht. Ik probeer aan te geven dat ik het wel net zo eerlijk vind als degene waarover de discussie gaat zich ook zelf kan laten zien in de discussie.
Om te voorkomen dat de discussie (mede door de schaduwaccounts) ontspoorde heb ik er een slotje op gezet. Het staat elke mod natuurlijk vrij dit slotje er weer af te halen.

Is het echt zo moeilijk???? na 2 berichten gaf FH al aan dat ik die schaduw was Cool en 1 bericht later bevestigde ik dat. DUS wat is het probleem??? zal ik je zeggen****moddie powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

ok moddies van bokt wie haalt het slot er van af??????????????
[/quote]

Hallllooooooooooooooooo, heb ík je verlinkt???? Shiiiiips he...........wat slecht van me, Cool .

Ik vind al deze mod- topics behoorlijk uit de hand lopen, eigenlijk beginnen ze ronduit lachwekkend te worden!!!!
Dat er ontevredenheid is over een modje moet bespreekbaar zijn en moet er wel gelegenheid zijn om je ontevredenheid te kunnen uiten. Om nou slotjes erop te gooien creeer je een vreemd en heilig sfeertje over de moddies en da's naar mijn mening geen goeie zaak.
Welke mod durft het slot eraf te halen zodat een nette (!!!!) discussie verder kan gaan???? Enne Blaze, gedraag jij je dan ook effies, Cool ???

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:10

waar is dat topic dan?

'Paint' it 'Black'

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:10

ok ik gedraag me(alleen in dat topic Cool )
Maar mag ik wel mijn mening en ervaringen delen dan?????

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:12

ff voor de duidelijkheid: ik heb geen problemen met een moderator!! Maar net wat je zeg FH:

Citaat:
Ik vind al deze mod- topics behoorlijk uit de hand lopen, eigenlijk beginnen ze ronduit lachwekkend te worden!!!!

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:14

Blaze schreef:
ok ik gedraag me(alleen in dat topic Cool )
Maar mag ik wel mijn mening en ervaringen delen dan?????


Heb je dat nog niet gedaan dan???

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers