De eigenaar van Blacky leer het ook nooit he!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:03

Cayenne schreef:
Sorry,was even in de war! het was 50 Euro trouwens


50 euro voor bekappen???
Dan zocht ik heen snel een andere smid.
Ik betaal voor m´n paarden 25 euro en dat is al vrij veel als ik het topic over kosten hoefsmid las.


sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 19:11

Jessie88 schreef:
Ooow nee hè! En het ging net zo goed met hem nadat de hoefsmid was geweest de eerste keer... en nu dit... Ik hoop echt dat je hem mag kopen! Als dit zo doorgaat, dan kom ik persoonlijk even langs...
Waar ik eigenlijk benieuwd naar ben is: Waarom heeft hij überhaupt een pony? Hij zal vast niet op zoek zijn gegaan met het idee om een pony te kopen "omdat hij zo van paarden houdt."



Hij wil perse iets op zn wei hebben staan...daarom heeft ie blacky maar genomen.
Blacky heeft nu al 3 dagen geen water meer (net maar beetje water gebracht)
En vorige week was het kei vies

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Ann

Berichten: 13239
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:17

Dit kan toch niet, ik ben bang dat het weer tijd is om de DB in te schakelen.

Gillian

sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 22:48

Ik denk allemaal dat het te vroeg is en dat ze niks kunnen doen Scheve mond

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 23:04

idd snel die dieren bescherming bellen. het ging weer net zo goed met hem..
kom op meid. ik hoop voor je dat je hem kan kopen|!

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 23:06

Oh dat is k*t zeg!
Ik hoop dat de hoefsmid snel komt of dat je 'm snel kan kopen!
Wij betalen 18 euro voor bekappen....50 euro vind ik dan wel erg veel!

sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 00:56

Bedankt voor de reacties!!
Maar stel...ik zou betalen..
Dat vind de eigenaar wel makkelijk dan en dan gaat ie het zo voortaan iedere keer doen.
Niet dat ik niet wil betalen maar dat lijkt me ook geen oplossing. Ik vind dat de dierenbescherming nu wel meer mag gaan doen.
Ik heb ze een tijdje al een mail gestuurd, maar ik ga ze denk ik maar weer eens bellen.

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 01:02

sunshine schreef:
Bedankt voor de reacties!!
Maar stel...ik zou betalen..
Dat vind de eigenaar wel makkelijk dan en dan gaat ie het zo voortaan iedere keer doen.


Dat was ook mijn eerste gedachte. Dan heeft hij helemaal geen onkosten meer aan het dier.
Wat een eikel zeg!

זכור


sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 01:36

lis"]
[quote="sunshine schreef:
Bedankt voor de reacties!!
Maar stel...ik zou betalen..
Dat vind de eigenaar wel makkelijk dan en dan gaat ie het zo voortaan iedere keer doen.


Dat was ook mijn eerste gedachte. Dan heeft hij helemaal geen onkosten meer aan het dier.
Wat een eikel zeg!
[/quote]


Ja en hij geeft toch al niks uit aan Blacky...
Volgens mij heeft ie nog niet eens een halster voor hem...ik heb zo'n beetje alles voor hem moeten kopen.

Maar vorige week was het water kei vies (zand en beestjes...beestjes haal ik er wel uit).
Zitten ook vaak wormen in enzo...
Maar dat is heel vaak....
Nu heeft hij dus al 3 dagen maar een klein laagje water. Doet het water nooit verversen...alleen nieuw water bij gooien. Heel soms maakt ie de waterton schoon.
Waarvan ik een paar keer de ton heb moeten schoon maken.
Helaas is er bij Blacky geen waterkraan...dus dat was toen straks een heel gedoe om die flessen daar heen te krijgen.
In de winter staat er kei vaak een laag ijs op het water (die ik altijd moet breken).
Is misschien kei l*lig dat ik dit over hem zeg maar ik word er echt niet goed van.
Als je een dier neemt vind ik dat je er ook goed voor moet zijn. Je weet gewoon dat zo'n beest meer nodig heeft dan alleen een wei en water Boos!

Ik weet ook niet wat ik moet doen als hij um niet wil verkopen en de db doet er bijv. niks aan....

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Ngayalover

Berichten: 110
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 11:37

Wat een walgelijke man.
Ik hoop dat je hem kan kopen en ergens kan stallen.

Kijk, zonder handen!!!
Baf..au..
Kijk, zonder paard...

sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 11:41

Ja ik hoop het ook. Mn vriend belt vanmiddag de eigenaar..

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 12:05

sukses en laat horen hoe het afloopt

Z1+1

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 12:19

sunshine"]
[quote="Jessie88 schreef:
Ooow nee hè! En het ging net zo goed met hem nadat de hoefsmid was geweest de eerste keer... en nu dit... Ik hoop echt dat je hem mag kopen! Als dit zo doorgaat, dan kom ik persoonlijk even langs...
Waar ik eigenlijk benieuwd naar ben is: Waarom heeft hij überhaupt een pony? Hij zal vast niet op zoek zijn gegaan met het idee om een pony te kopen "omdat hij zo van paarden houdt."



Hij wil perse iets op zn wei hebben staan...daarom heeft ie blacky maar genomen.
Blacky heeft nu al 3 dagen geen water meer (net maar beetje water gebracht)
En vorige week was het kei vies
[/quote]


als jij nu eens drie schapen voor `m kocht... in ruil voor blacky ... aan schapen zit een heel stuk minder onderhoud voor hem en niks geen gedoe ....
en dan neem jij blacky mee naar huis...

of misschien zelfs zeggen van als jij nu een aantal schapen regelt van een ander iemand en die daar neer zet heeft hij niks geen kosten en een ander iemand een stukje land die hij kort houd met zijn schapen ...

is vast wel te regelen .... als je wat rond vraagt bij dichtbijzijnde boeren met schapen of wat dat ook ....

laura1979

Berichten: 574
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:07

ben benieuwd of ze blacky mag kopen van die eigenaar, sorry ben erg nieuwsgierig

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:18

Ben best wel nieuwschierig nu, weet je al iets meer? Zo kan het echt niet verder met dat arm paardje.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Klopping
Berichten: 295
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Retie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:20

Aan schapen is ook verzorging, die moeten ook fris drinkwater hebben en de wei moet met gaas afgezet worden. Als ik begrijp dat hij een hangslot op zijn portemonee heeft dan zal dat er ook wel niet afkunnen. Eventueel heb ik wel een paar schapen te koop, maar bij hem zie ik ze niet graag staan. Schapen hebben net zo veel rechten als een pony of paard. Trouwens een plaatje van een pony, hoe oud is hij eigenlijk? Wat vraagt hij ervoor, als hij hem verkoopt???

Groetjes Marije

profiel gemaakt.

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:12

Klopping schreef:
Aan schapen is ook verzorging, die moeten ook fris drinkwater hebben en de wei moet met gaas afgezet worden. Als ik begrijp dat hij een hangslot op zijn portemonee heeft dan zal dat er ook wel niet afkunnen. Eventueel heb ik wel een paar schapen te koop, maar bij hem zie ik ze niet graag staan. Schapen hebben net zo veel rechten als een pony of paard. Trouwens een plaatje van een pony, hoe oud is hij eigenlijk? Wat vraagt hij ervoor, als hij hem verkoopt???



ja dat is waar ... maar er zijn vast wel boeren in de omgeving die bereid zijn zo af en toe eens een paar schapen op de wei te zetten om `t kort te houden ... als hij dan toch zo graag wat op die wei heeft te staan kun je zoiets vast wel regelen ... hoeft hij niet eens die schapen te kopen ofzo ...
zo is het hier ook een keertje opgelost ...

sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 17:22

Schapen wil hij niet
Dat heb ik al eens gevragen...

Ik weet ondertussen nog steeds niks...vriend is namelijk niet online. Maar zo gauw ik het weet laat ik het jullie meteen weten.
Ik vind het ook best spannend... Scheve mond

Blacky is 13 jaar oud...
Ik zou echt niet weten wat hij ervoor zou willen hebben....

Ik snap niet dat hij dit Blacky aan kan doen....tis echt zo'n lief beesje..

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-03 00:29

Ooh hij heeft vandaag geen tijd gehad om te bellen...hij zou het nu morgen doen.
Teminste...dat hoop ik maar

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 12:01

succes ik duim voor je!!!

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 12:50

ik zou toch de dierenbescherming weer even bellen als ik jou was
want hij heeft geen vers water&moet nodig naar de hoefsmid

toen ik de dierenbescherming de vorige keer heb gesproken over blacky zeiden ze dat alles vanaf toen in orde moest zijn, zowel water als zn hoeven enz

ik hoop dat hij blacky wil verkopen!

succes!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Klopping
Berichten: 295
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Retie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 13:36

Als je nu eens iemand die hij niet kent, met de dierenbescherming mee laat gaan om Blacky te kopen(voor jou natuurlijk). Aan een vreemde zal hij hem misschien wel verkopen, om jou te pesten omdat je de dierenbescherming er weer bij roept. Het is niet helemaal eerlijk, maar hij is ook niet eerlijk tegen Blacky. Ik ben er niet voor , maar extreme gevallen vragen extreme handelingen.

Groetjes Marije

profiel gemaakt.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 18:07

Klopping schreef:
Aan schapen is ook verzorging, die moeten ook fris drinkwater hebben en de wei moet met gaas afgezet worden. Als ik begrijp dat hij een hangslot op zijn portemonee heeft dan zal dat er ook wel niet afkunnen. Eventueel heb ik wel een paar schapen te koop, maar bij hem zie ik ze niet graag staan. Schapen hebben net zo veel rechten als een pony of paard. Trouwens een plaatje van een pony, hoe oud is hij eigenlijk? Wat vraagt hij ervoor, als hij hem verkoopt???


OK dan! OK dan!

Schapen moeten zowiezo 1 x per jaar geschoren worden, moeten ook bekapt worden ook ontwormd worden, moeten ook geent worden, het is wel goedkoper als een pony, maar toch hebben die dieren ook onderhoud nodig...

Succes met Blacky verder!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Farjen

Berichten: 7962
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 18:19

Wat lief trouwens dat je vriend samen met jouw Blacky wil kopen!
En ik hoop echt dattie hem verkoopt

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:53

en weet je al meer?
ben zo nieuwschierig! ik hoop echt dat het lukt!

Dag lieve mama...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Celebi, Cjuan, Myrthe_bz, Poekkie, Vagabondo, vordur en 77 bezoekers