Gratis zadel gekregen!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-01 19:16

Ik kwam vanochtend op de manege en Wim had een zwart zadel in z'n handen, 'uit de container gevist' vertelde hij.
Later vroeg ik wie het had gedaan en het was eigenarese zelf!
Hij paste op geen elke pony op de manege.
Ik vroeg of ze hem echt weg wilde hebben omdat ik namelijk een zwart vzh zadel zocht.
Ik mocht hem zo meenemen!!
Ik heb hem helemaal onderzocht en er zit alleen 1 kant bij de wrong een beetje los, de steigebeugels zaten er ook nog aan en de singelstoten zijn nog perfect!!
Ik heb hem net gepast bij Margot en hij past prima!
Zelfs als hij niet paste zou ik hem nog kunnen kunnen verkopen voor weinig geld, maar ik heb in iedergeval weer een zadel!! *LOL*

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australiƫ?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 19:42

wat leuk ik heb zelf ook 2 zadels
1 heeft een vriend van mijn broer ooit meegenomen na een optreden, het lag daar maar gewoon
het dekje gebruik ik en voor het zadel moet ik nog een singel kope

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 19:53

Gaaf zeg, echt super!
Wat je bijv. nog als extraatje kunt doen, zodat het zadel echt goed op de rug ligt: het laten opvullen bij een ruitersportzaak waar dat kan. Dan krijgt je pony in elk geval geen last van de rug.
Echt geweldig hoor, zo'n gratis zadel! Ik snap sommige mensen/bedrijven ook niet dat ze soms dingen weggooien waar anderen nog dolblij mee zouden zijn!
Maar vaak is het gebrek aan tijd om nog ff een advertentie te zetten, en geen plaats meer op de manege om vanalles nog te bewaren... Er komt een grote schoonmaak, en de oude dingen gaan de container in.
Ik denk dat ik maar bij maneges in heel nederland ga informeren wanneer ze de grote schonmaak gaan houden... *LOL*
Veel plezier met het zadel!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 21:22

Ik heb ook een gratis zadel gehad, en kreeg de pony er nog bij ook!! *LOL* Tong uitsteken


Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 21:28

Wauw gaaf Haha! ik wil ook wel een gratis zadel (en pony) en ik snap ook niet dat mensen iets weg gooien. ik gooi bijna nooit iets weg ik kan alles wel gebruiken *LOL* (nou jah alles Verward )

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-01 17:02

Ik heb al moeite om mijn bitje(die niet meer te gebruiken zijn!!) weg te gooien!!
Zal nog eens vragen waar ze nog meer vanaf wilt Haha!

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australiƫ?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Blijgeestig, Floemii, Gambler99, Iser, Larissajulia, nick_en_ik, Ptl4ever, sassefras, Vitas en 184 bezoekers