Wat een Kl*te dag!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Wat een Kl*te dag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-03 21:50

Loop al drie dagen rond met onstoken tandvlees,was dus al niet in een goed humeur.Krijg ik een voicemail bericht binnen,maargoed geen beltegoed.Ik helemaal naar de AH voor beltegoed,terwijl ik al met verhoging loop.Was het dus m'n bijrijder of ik haar even dringend wilde terugbellen.Afijn ik dus bellen,krijg ik te horen dat ze met Bud gaat stoppen Verdrietig Ik ben door een hel gegaan naar het zoeken voor een bijrijder,die een beetje op dezelfde lijn als ik zat,eindelijk gevonden en nu dan dit. Scheve mond
Waar vind ik nou zo snel weer iemand?Dat word voorlopig maar weer 7 dagen per week naar Bud en ik ga zo maar weer een advertentie typen..... Frusty


Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 22:00

em das neit zo fijn wat is de reden dat ze stopt en wil ze niet doorgaan totdat jij een nieuwe verzorger hebt?
je kan briefjes op manege marktplaats of in de supermarkt hangen verder kan ik je neit helpen...
heel veel suc6 met het vinden van een nieuwe

wipwop

Berichten: 205
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Opperdoes/Twisk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 22:02

vervelend voor je
en dan ook nog een nieuwe bijrijder moeten zoeken
wat kl*te voor je!!

Lovers Heidi,Pamba,Donna Lovers
Heidi we zullen je nooit vergeten... Verdrietig

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-03 22:15

horsewisper schreef:
em das neit zo fijn wat is de reden dat ze stopt en wil ze niet doorgaan totdat jij een nieuwe verzorger hebt?


Ze moet eerst onder het mes voor een knie operatie en daarna gaat ze verhuizen naar Groningen.Persoonlijk heb ik dan zoiets van stop er maar gelijk mee die twee keren dat ze zou komen nog kan ik zelf wel.Maar net als vandaag vond ik het toch wel heerlijk om een dagje thuis te zijn,dat ga ik dus wel weer missen.
Iig bedankt voor jullie lieve reacties Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, 3heathcliff5, Cjuan, estell__, idion, Lisewiesje, Selina, Telpeva, vilheide en 170 bezoekers