clinic door een topspring- of sgw-ruiter

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

clinic door een topspring- of sgw-ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-03 09:15

even naar aanleiding van dit topic
[BM] Clinic door topdressuurruiter

dezelfde vragen voor de springers (crossers?) onder ons. Ik voel nog niet zoveel voor de organisatie (gribaldiFan wel Haha!), maar iiig wel interessant om alvast te inventariseren:

Citaat:
- wie er eventueel intersse zou hebben in een dergelijke clinic.
- welk bedrag jullie hiervoor over hebben.
- hoe groot de groepen moeten zijn.
- eventueel namen van wie jullie les zouden willen hebben
- reistijd die men er voor over heeft
- en of er naast de clinic behoefte is aan bijv. een demostratie

Daarnaast zou ik willen weten of er ook mensen interesse hebben om zonder paard te komen. Wat zij graag zouden willen zien op zo´n clinic en wat zij als publiek eventueel zouden willen betalen.

Ook vind ik het belangrijk te weten of men ook behoefte heeft aan een plek waar koffie en eventueel wat lekkers wordt geserveerd.

Oja. en op welke (centrale) plaats in nederland volgens jullie ideaal is voor het houden van een clinic. Algemene plaats of bij de des betreffende ruiter thuis?

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 09:48

nijmegen --- fried van stiphout , niet te duur ! om te kijken per man niet meer als 10 euro (als er veel man komen is dat ook zeker haalbaar )
maar ik vrees dat het nu niet de tijd van het jaar is om zoiets te organiseren ....het seizoen is bijna afgelopen en het weer is onvoorspelbaar

maar ik denk wel dat fried er zich voor laat lenen!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 12:31

Ik ben meer voor een springclinic Weet nog niet of ik met dit paard fanatiek ga crossen en doe volgend jaar de SGW-trainingen wsl mee.

- ik dus
- Wil er best redelijk voor betalen, maar het moet ook weer niet te gek Knipoog (max 50 euro)
- 3 man in een groep lijkt me een mooi aantal, als het mogelijk is ongeveer gelijk niveau
- concrete namen heb ik niet, maar als er genoeg animo is kunnen we daar nog over brainstormen. Wout-jan van de schans lijkt me wel wat bv
- het hoeft niet in Noord-Holland, maar regio utrecht zou wel fijn zijn Richting amersfoort vind ik ook nog te doen en den bosch is ook wel haalbaar, maar Nijmegen en omgeving gaat me echt te ver...Dan ben ik vier uur onderweg, daar gaat mijn mama niet mee akkoord Knipoog
- demo hoeft niet persé. Kan leuk zijn, maar is voor mij niet echt belangrijk

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 20:25

Vonneke wil wel een clinic van Wil Schellekens geloof ik Verward

Misschien handig om een link te maken naar het andere topic, maar het wil niet lukken bij mij Verward

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 21:40

Ik zal de link naar dit topic even aan mijn zusje doorsturen, misschien is zij wel geïnteresseerd in een SGW-clinic. Inmiddels zou vervoer geen probleem meer moeten zijn, eerder beschikbare tijd en wedstrijdschema's. Maar iig een leuk initiatief! Lachen

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 09:07

Ikheb in het dressuur topic ook een link gezet.

sgw: Rob Jansse, Alice Naber
springen: Piet Raymakers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 12:34

springen wil schellekens!!

heb daar enkele jaren gelest en hij is echt helemaal geweldig.

weet alleen niet wat hij er voor vraagt

cobiie

Berichten: 7304
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 23:55

Als er ook een stumpersgroepje komt (voor "angsthazen") dan heb ik zeker intresse, alleen heb ik een 19 jarig paard wat nu toch langzaam aan ouderdomsverschijnselen begint te vertonen. Ik weet niet wanneer en wat voor ander paard ik van plan ben aan te kopen. Wat dat betreft ben ik op dit ogenblik een beetje een onzekere factor.

Het bedrag dat ik er max voor over hebt is zo rond de 4 euro, graag in de buurt van Utrecht. Over welke instructeurs heb ik op dit ogenblik nog geen echte voorkeur.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 23:59

Ik zou dolgraag meedoen op het laagste niveau, maar ik zit altijd met een vervoersprobleem. Boos!

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 03:29

Naar Alice wil ik ook wel mee. Springen hoeft voor mij niet zo nodig. Alice is ook nog lekker centraal (biddinghuizen). We kunnen ook een keer met z'n allen het federatiecentrum onveilig gaan maken?? ('t is maar een idee)

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 09:52

Oeps, kom nu pas deze link tegen. In het vorige topic had ik ook een reactie geplaatst.

Mocht er een springclinic worden gehouden houd ik mij van harte aanbevolen. Afstand is geen bezwaar. Tja Wout jan vd Schans/Roelof Bril/Eric vd Vleuten/Piet Raymakers. Ik kwam zelf op de Schroder broertjes, maar die zitten wellicht voor de rest van bokt te ver weg de stal ligt in Lochem Gelderland omgeving Apeldoorn-Zutphen.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 15:15

Lochem vind ik ook nog wel te doen. Is 2,5 uur ofzo voor mij *LOL* Dat gaat nog net Knipoog

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 16:41

Ik bedenk met net dat ik nog een connectie heb die HEEEEEEEEL misschien wel eens kan navragen of Dermott Lennon (je weet wel) niet een clinic wil geven. Ik denk echter niet dat zo'n clinic geschikt is voor groen/b-niveau.
Dermott zit denk ik wel vrij centraal, hij heeft zn paarden op stal staan bij Jurgen Stenfert in Bemmel.
Ik zal eens even kijken of er wat te regelen valt namens Bokt.

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 19:29

he ik wil ookwel mee doen maar ik moet wel ff kijken hoe ver het is want ik ga echt geen 2,5 uur rijden met de trailer, tenminsten dat wil mn vader niet
of ik moet met iemand mee kunnen rijden Verward Bloos Haha!
die mij op wil halen in heiloo??

ik zou wel graag op het laagste niveau ook mee willen doen

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 20:08

Ik weet niet of je een pony of een paard hebt lars Verward Een pony kan er wsl nog wel bij, paard trekt de auto niet
En Heilo is soms redelijk op de route(en anders brengt je vader je eerst naar Den Helder).

Dat zou wel gaaf zijn ratjetoe Knipoog En dan kan ik meteen bij Jurgen op stal gluren Haha!

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 12:01

Citaat:
Ik weet niet of je een pony of een paard hebt lars Een pony kan er wsl nog wel bij, paard trekt de auto niet
En Heilo is soms redelijk op de route(en anders brengt je vader je eerst naar Den Helder).

Dat zou wel gaaf zijn ratjetoe En dan kan ik meteen bij Jurgen op stal gluren


he
is goed het is een pony (Arabier) ja is goed, mn vader wil me wel naar den helder brengen denk ik Haha! ga ik ff jou paardjes kijken!!!!!!!
ik heb er wel zin in is er al iets bekend???? of door wie het wordt wanneer?

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 12:03

ik zou trouwens erg graag een SGW clinc willen

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 12:34

Er is nog niets bekend, dit topic is alleen om te kijken of er animo voor is volgens mij

Ben zelf meer voor het springen, omdat ik nog niet zeker weet of ik met dit paard SGW ga rijden (en anders doe ik de crosstrainingen wsl ook al mee )

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 13:05

lijkt me leuk, ik ga voor het springen!!
als ik me pony nog heb zou ik het leuk vinden om mee te doen!
cross is idd ook niet echt de tijd voor, je zit met het weer endergelijke
geef mij maar een springclinic!

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 17:00

Even een schopje, is er nog animo voor een clinic/les springen?

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 17:52

Bij mij wel, maar het hangt er wel van af waar, wie en wanneer Knipoog

En de kosten moeten ook niet overdreven hoog zijn. Meer dan 50 euro heb ik er echt niet voor over

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 17:53

aaah cool Lachen ik zou eventueel ook wel mee willen doen!!!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 17:54

Maar als het tever is kom ik gewoon zonder pony dan ga ik lekker foto's schieten Lachen

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 09:24

Wat vinden we van Gert Jan Bruggink, als ie naar een centrale plaats in NL wil komen?

samirah

Berichten: 1145
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 13:03

spring clinic lijkt me leuk b-niveau, maar ik zit met het eeuwige vervoersprobleem. Anders kom ik als toeschouwer, je steekt er altijd wat van op