Kamer voor lieve Doreé

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-01 15:16

Okee, misschien ben ik heel dom, maar ik vind noooit wat ik moet vinden bij die sites. Ik dacht nl, kom ik ga eens ff kijken of ik op zo'n manier advertenties kan vinden over kamers te huur, dus ik typ in: kamer+apeldoorn en dan krijg ik alleen maar Kamer van Koophandel en meer van dat soort dingen.
hoe moet ik dit doen?? Verward Huilen

[edit:BartVB]Titel aangepast Haha![/edit]
[edit:Dorée] Titel aangepast Haha! [/edit]
_________________
Of toen die avond aan het strand
geen idee meer hoe ik daar ooit was beland...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-10-17 23:20 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorée op 2001-10-18 17:24 ]</font>


dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 16:14


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 16:16

Als je een plusje gebruikt, dan begrijpen de meeste zoekmachines je niet. Je kunt beter zoeken op een hele zin.

Tik bij http://www.google.com eens in "kamer in Apeldoorn", of "woonruimte in Apeldoorn" (wel steeds inclusief de dubbele aanhalingstekens). Et voilá! Lachen

BTW: doe eens ff iets aan die titel, die is echt veeeeeeeel te lang! Extreme duivel

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-01 16:20

Jaja modder-eter Karin, zal ik doen, was ook alleen ff uit nood, omdat niemand mij wou helpen! *snik* Huilen
Zo goed Karin?? Schijnheilig
_________________
Of toen die avond aan het strand
geen idee meer hoe ik daar ooit was beland...
<font color=red>*Acda en de Munnik*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorée op 2001-10-17 16:21 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 16:22

Haha, voor wat hoort wat hè? Haha!

Hoop dat je iets leuks weet te vinden. Blijf je niet in Hilversum werken dan?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-01 16:37

Nee, dit is trwns sowieso ook maar voor een paar weken, hoor!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 17:13

GA JE IN APELDOORN WONEN?!?!!?!?!!

jeeeuuuh!!!!
dat is echt een goed idee van je !!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-01 20:39

(Gerdien, zie trouwens ook: Voor de A's, ook hier in Algemeen)
Het is nog niet zeker ofzo...
Maar omdat ik dus nu bij die mensen in huis woon, die dus naar alle waarschijnlijkheid een hotel in Belgie hebben gekocht(is nog nie helemaal rond) en daar dus heen gaan en er dan eigenlijk voor mij geen plek is, moet ik toch ergens heen. En mijn moeder zit tot maart in Frankrijk op iemands huis te passen en dan zijn er oppassers in ons huis in Bloemendaal en om daar nou gezellig bij te gaan zitten.....
En bij mijn vader in A'dam wil ik niet.
dus tja, dan moet ik toch wat he, en ik ga sowieso in Utrecht studeren (weet nog niet helemaal wat, maar ach, maar wil wel sowieso naar Utrecht) en nou kan ik daar wel een kamer ga zoeken, wat ik ook wel ga doen, maar dat krijg ik toch niet op korte termijn... En ik wil natuurlijk wel een beeeetje leuk in Utrecht zitten, dichtbij centrum en niet ergens in een of andere buitenwijk..
Dus toen dacht ik, waar is het dan niet leuker wonen voor een half jaartje voor mij dan in Apeldoorn. Wonen best veel vriendinnen van mij en kan ik fijn veel paardrijden..
Wel goed bedacht toch?? Ik vond het zelf iig best een goed plan! Alleen nu ik dit lees, die mensen moeten sowieso per half december hun huis uit.... dus het is eigenlijk best dringend dat ik een kamer vind...!!! Scheve mond\
Karin, ga jij ook maar voor mij een beetje polsen in Utrecht!! Knipoog

_________________
Of toen die avond aan het strand
geen idee meer hoe ik daar ooit was beland...
<font color=red>*Acda en de Munnik*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorée op 2001-10-17 20:53 ]</font>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 22:33

Citaat:
Op 2001-10-17 20:39, schreef Dorée:
En ik wil natuurlijk wel een beeeetje leuk in Utrecht zitten, dichtbij centrum en niet ergens in een of andere buitenwijk... (...)
Karin, ga jij ook maar voor mij een beetje polsen in Utrecht!! Knipoog


Utrecht heeft best leuke buitenwijken hoor, ik woon er nu in eentje en het is maar een kwartiertje fietsen naar de Dom! Heb 7 jaar in Lombok gewoond (west), veel studenten en nog geen 10 minuutjes fietsen naar het centrum. Heb overigens nooit de ambities gehad om in het centrum te wonen, mij veel te druk en je moet idd heel veel geluk hebben met het vinden van betaalbare woonruimte want Utrecht is wat dat betreft een ramp. Maar wel de leukste stad van Nederland! Party!!

Nu ik 'werkende vrouw' ben zit ik niet meer zo in het 'kamercircuit', maar als ik iets hoor dan laat ik het je natuurlijk weten!

[Edit] !@#$% heb je nou wéér een verlengstuk aan die titel gebreid??? Extreme duivel

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE">Als liefde het antwoord is, kan de vraag dan nog even herhaald worden? </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-17 22:33 ]</font>

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-01 23:06

Ja, sorry hoor!! zal het nooooooi meer doen!!
(maar ik ben altijd heeeel zielig in de winter!!) Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 09:28

Hey Doree, kan je niet bij Frans terecht? Of wil je liever wat meer in het centrum.

Ik kan het proberen bij Floris, mijn vriend, hij woont 5 min, van het centrum. Hij woont samen met zn pa in een huis en er zijn 3 kamers vrij. Ik mocht er wel bij komen wonen, maar dat doe ik toch maar niet, ik kan vragen of ze de kamer aan jou willen verhuren?

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 11:01


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 11:01

Ah Dorée, wat ben je snielig... Je bent een beetje thuisloos... Zullen we een actie opstarten: thuis voor Dorée...
We vinden er wel wat op hoor... Lovers

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-01 11:11

Citaat:
Op 2001-10-18 11:01, schreef Laui!:
Ah Dorée, wat ben je snielig... Je bent een beetje thuisloos... Zullen we een actie opstarten: thuis voor Dorée...


Ja heeeeuuuul snielig!!!!
En ik ben wel voor zo'n actie Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 13:09

haha als het maar niet bij mij in huis is *LOL*

arme dododee kun je niet bij Frans in? en anders bij die kennisen van Frans waar die Marieke ook heeft gezeten ??jeweet wel die af en toe op Zeske of Floor kwam rijden

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 13:21

Aaaaah, Dorée wordt het huis uitgekickt. Wat snielig!!!! }> (NOT!)

Maar om je toch maar een beetje te helpen.... het is wel niet in Apeldoorn, maar wel redelijk dichtbij. De familie van Bon aan de Krimweg in Hoenderloo hebben een vakantiehuisje. Misschien is het een idee om daar eens te informeren. Zit je gelijk tussen allemaal hele lieve Fjordjes!! Party!!

Laat maar even weten of het je wat lijkt, dan kan ik het eens navragen

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 13:26

fam. van Bon van het fjordenstamboek!! Ik ben daar geweest, echt prachtig is het daar!

ik zou ook ff voor je vragen bij de snackbar Kokkie aan de Loolaan , want daarboven zijn nog kamers vrij (kan je der gelijk gaan werken)

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-01 13:37

Nouhou!! Ik ben heeeeul snielig!!!!!!!!
En dat vinden jullie ook!! Doe maar niet net alsof!
En ik wil boven de snackbar!! kan ik weer frietjes bakken hahaha *LOL* Haha! En dan komt iedereen bij mij eten (met speciale boktkorting natuurklijk!!)
Behalve Maarten en Nimber, want die doen niet lieffffff Haha!


_________________
Of toen die avond aan het strand
geen idee meer hoe ik daar ooit was beland...
<font color=red>*Acda <font color=blue>en <font color=purple>de Munnik* <font color=orange>Want rood en blauw maakt paars Lachen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorée op 2001-10-18 13:38 ]</font>

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 13:43

ja want ik ben verslaafd aan patat he??
en das ook nog eens vlak bij mij, dus das mooi
gaan we samen op de brommer naar Fransje, das echt lagge want die brommer komt dan bijna niet meer voorruit *LOL* *LOL* *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CupCakes_, Esther, friendly, GoogleAdsense, hagelslag, IASCrawler, Mamarleen, Miriam91, Rooss_24, Traiectum, WendyShet, xPearl en 151 bezoekers