hmm...wedstrijdkriebels...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

hmm...wedstrijdkriebels...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-03 12:02

Bij het kopen van mijn paard stond ik voor een klein dilemma....Of wedstrijden rijden,of een eigen paard...Ik had hier echt niet bij nagedacht,want ja....Was echt helemaal verliefd...En dat ben ik nog steeds...

Nu het alsmaar beter gaat,begint het toch echt weer te kriebelen!!
Ik ben zo benieuwd hoe ze zal reageren op vreemd terrein,wat de jury van onze kunsten vind,of we een beetje mee kunnen draaien....
Ik mis die spanning van de uitslag...OF ik misschien wel een winstpunt heb, of zelfs wel bij de eerste 3 zit..
Het lachen als mijn moeder weer eens iets veel te vroeg voorleest,zich dan bedenkt en een rare 'Woeepss" kreet slaakt waardoor we allemaal in de lach schieten...
Het zien van mijn 'groomteam' aan de kant,die vol spanning kijken hoe ik mijn proefje rijd...
Mijn ouders die tijdens het wachten op de uitslag het paard laten grazen....

Argh....Er moet maar snel een trailer komen!!

Afbeelding


Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 15:55

Oeh ja, da's ook precies wat ik mis!

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.


Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 16:58

Ja ik wil ook super graag wedstrijden gaan rijden, de baas van m'n pony heeft ook wel een trailer, maar wij hebben geen auto die de trailer kan trekken en ik weet niet of hij wel wil rijden, ik moet het nog steeds een keer vragen, maar het "goeie moment" is nog niet geweest.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-03 17:34

Het ergste is...Ik heb haar vandaag een wedstrijd outfit aangemeten...En het mistaat haar zeker niet!
Ook nog een wit schabrakje onder het zadel gestoken,maar daar helaas geen foto's van....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Net echt he. Verdrietig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange1a, Bretsa, Dunkeedoo, joyce83, Karintich, Liaan, Maaike_Ma, Neon, Orchideee, Renkle, SemrushBot, Varekaj, vera_pino, Whizz, xColorCross en 139 bezoekers