Ik heb een knollie erbij!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-01 19:08

IK HEB SEVEN!!!Over 2,5 week ongeveer gaan we hem ophalen Haha! Een arabhengstje van anderhalf
Lovers Hij is vos, met lichtgrijze/blonde manen. Afstamming: vader: Saporos ox, moeder is Mirebel, van Baccarat. Hij heeft NRPS-papier. Mar zoals jullie weten ook ataxie. Maar ik ga de grootste gok uit mijn leven wagen!!
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 13&start=0

_________________
Nonnie is aangenomen!



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Nonnie op 2001-10-17 20:20 ]</font>


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 19:10

Veel geluk ermee, hoop dat je er veel plezier van beleeft.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 19:57

een hele gok zeg veel plezier ermee

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-01 19:57

dank je, zal wel lukken denk ik Haha!

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 20:38

Owh wat goed!!Hartstikke leuk *LOL*

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 21:00

heel veel plezier en succes ermee
hoop dat het beestje nou een fijn leven krijgt *LOL*

Love the life that you live, live the life that you love

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 21:12

Hee, wat super van je!!! Geweldig dat je hem een kans geeft! Lovers

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 21:27

meid ik ben trots op je er zouden meer exemplaren van jou soort mensen moeten zijn!!! Party!! Party!!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 22:26

Wat gaaf dat je dat beessie nog een kans geeft!
Kan ie lekker met jouw jaarling-paardje spelen!
Heel veel plezier en succes met hem! Party!!

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 22:39

Heey meis, ik ben hartstikke blij voor jou.
En Indy denk ik ook wel, een beetje aandacht minder natuurlijk maar wel weer een speelkameraadje erbij en dan ook nog eens een van haar leeftijd.
Hoop dat ze de beste maatjes worden, tuurlijk gaat dat gebeuren of ze moeten zo jaloers worden op elkaar Cool , nee hoor.

Het is misschien nu een paardje met problemen, alhoewel dat nu ook nog wel meevalt denk ik, je merkt er denk ik weinig van, want ook al was ze op inrijdbare leeftijd, ze moet toch eerst ff op rust in een weiland, maar ze is nog lang niet op die leeftijd en dan is het ook beter dat een paardje opgroeit in de wei.
En als je dan gaat proberen te rijden en dat lukt dan niet, dan heb je pech gehad maar je wist dan van te voren dat dit kon gebeuren, en lukt het wel, dan ben je het gelukkigste meisje op de wereld.
Kheb er alle vertrouwen in dat het allemaal wel gaat lukken hoor.

En als het niet lukt, tja dan heeft Indy gewoon een gezelschapmaatje en Seven een mooi leven bij jou, niet werken maar de hele dag in het weiland met kameraadjes spelen enzo, bijna net zoals in het weiland, maar nu met aandacht van jou ed.
Anders was ie waarschijnlijk bij de slacht beland, dan is het tenminste nog altijd beter een leven op het weiland waar ie niks hoeft te doen, behalve leven/spelen/eten als ie tenminste geen pijn heeft, want dan wordt het een ander verhaal, veel paardjes dromen ervan als ze een beetje lui aangelegd zijn net zoals sommige mensen, hihi.

Oja, nog ff een qoute: Helaas kunnen de artsen niet aangegeven waar deze beknelling zit, het kan in de hals, borst of ergens anders zitten. Ook foto's ervan nemen is erg moeilijk en geven geen zichtbaar resultaat.

Ik zou je aanraden er eens een keer een paardenfysiotherapeut bij te halen, ik weet wel een hele goeie, want als ik dat stukje las leek mij dat een fysio misschien wel wat kon oplossen, omdat een fysio ook dingen kan oplossen als iets vast zit (een beknelling), en dat ziet ie niet maar dat voelt ie.
Misschien helpt het wel en misschien niet, het kan iig nooit kwaad, zo beredeneer ik het iig.

Maar veel plezier en geluk toegewenst met je nieuwe paardje, en Indy en Seven een goede gezondheid, dat Seven er niet meer last van krijgt en pijn gaat voelen en Indy dat ze maar weer eens wat bokjes moet laten zien, hihi.
XXX Marije Joanne.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 23:05

Leuk!!! En ik zal voor je duimen dat hij opknapt!!! Weet je of de oorzaak van de ataxie septich of aseptisch was??? Mijn vroegere bijrijdpaard heeft ook ataxie gehad, maar is daar weer helemaal bovenop gekomen, maar dat kan alleen als de oorzaak aseptisch is geloof ik...maar iig veel plezier met het mannetje! Party!!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-01 06:32

septisch os a-septisch??? Verward Ik weet wel dat dit aangeboren was, erfelijk dus

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 07:43

Saporos is toch de volle broer van Sjapoer en in bezit geweest van de Nieuwe Heuvel, net als Baccarat????
Heel veel plezier en succes met je paardje Nonnie, het komt wel goed met jullie!!!! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 08:12

hey wat super van je
veel succes

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 08:17

Goed van je dat je Seven nog een kans geeft! Ik hoop dat hij het goed met India kan vinden!

Foto's!!! Haha!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 08:38

goed man! veel plzr met hem, dat zal wel lukken en je bent helemaal top bezg ook al neem je een groot risico, maar nu kan hij tenminste nog een tijd van z'n leventje genieten en een leuk maatje voor Indy

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 13:34

Wat ontzettend leuk Nonnie Haha!
Heel groot compliment voor jouw nobele daad, meer mensen zouden zo moeten denken.
Ik wens je heel veel plezier en geluk Party!!
Zet je nog wel even een foto neer?

Poetic Dante Lunar 1.51 m en dus officieel E-pony!

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 14:43

Ik wist het al, maar ook nog veel geluk gewenst met kleine Seven!! Haha!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-01 17:47

ja, heel misschien dat wij hem maandag al op gaan halen!! Ik hoop het wel zeg! Maar ik beschreef zijn verschijnselen aan mijn DA, en hij dacht gelijk aan de kniebanden Verward Nou ja, dan moet is maar eens voor een grondig onderzoekje Haha!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 21:28

ohw wat super van je!!!! Ik wou dat er meer mensen zijn zoals jou!!! Echt super van je hoor!!!! En hij krijgt een goed leven, of hij nou wel of niet bereden kan worden, het zal vast een super paardje zijn!
wel foto's maken hè!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-01 22:25

het is nu zeker dt wij hem maandag gaan halen. Ik kan dan alleen geen foto's maken, want ik kan de digicam niet lenen Frusty Ik heb er zin in!! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bretsa, ComscoreBot, Ilonaa1994, Mira283 en 38 bezoekers