Niet eerlijk tegen over pony?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-01 20:12

Hoi,

Er wordt veel gereden op bronwy, ze is dan ook de favo pony van de kibo.
Als er gereden wordt, sta ik altijd voor haar klaar hoor, na het rijden geef ik haar de verzorging die ze dan nodig heeft (ook als ik zelf niet heb gereden maar andere wel) ik vind dit prachtig om met de paardjes aan de gang te gaan ik vind het overigens ook niet erg!

Alleen er lopen nog 2 paardjes, Loes en Punky.
Niemand maar dan ook echt niemand behalve ik neemt het initiatief wat met hen te gaan doen.
Ik kan niet na schooltijd in een uur 2 ponies doen, ik vind het niet eerlijk tegenover loesje en punky.
Omdat ik er nu voor gezorgt heb dat er iemand wat dingetjes wat met punky doet zodat ik loesje voor mijn rekening kan nemen (dat deed ik al een langere tijd) en doe dat ook met plezier hoor eerlijk waar!

Goed voorbeeld:

Laatst was de beheerster op vakantie (zij is elke dag aanwezig en heeft met mijn hulp browny ingereden, wij zijn dan ook de 2 die het meest op browny rijden) was op vakantie, er werd mij gevraagt door de andere beheerster of ik browny wou rijden, dus deed ik dan.
iemand liep de hele tijd met mij mee en ik zie anders ga je wat met loesje of punky doen zei diegene "nee ik weet niet wat ik moet doen en heb er geen zin in " en diegene liep weer mee met mij.
Op een gegeven moment vroeg ik of diegene ook op browny wou en dat wou diegene wel Boos! Boos!

Ik vind dit niet eerlijk tegenover loes en punky, maar vooral tegen over loesje, want punky en browny zijn toch de grootste favorieten, ik vind persoonlijk browny ook de leukste, haar karaker trekt mij aan, maar ik neem wel het initiatiief om met punky en loesje bezig te zijn en ook al is ze oud........

groetjes Melissa

_________________
*Lieve Browny,*

dat ik van je hou heb ik al vaak bewezen
dat ik van je hou heb ik ook al zo vaak gelezen
dat ik van je hou zul je nu wel weten
dat ik van je hou DAT mag je nooit vergeten

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Melissa op 2001-10-17 20:14 ]</font>


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 21:54

dus JIJ neemt niet browny voor je rekening? wat ontzettend lief van je zeg om toch die andere 2 te pakken/verzorgen
wat stom van die iemand het ging haar/hem gewoon om het rijden denk ik. wat als je nou een vriendin mee neemt ook al is het voor een keertje dan haal je het misschien wel met de tijd?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-01 22:15

hoi,

Ja eigenlijk zijn het ook niet mijn ponies maar verzorgponies.
De kinderboerderij sluit dagelijk om half 5 en ik ben meestal half 4 pas uit.
In vakanties ga ik met punky en loesje altijd naar het bos of de "heksenweide"(is een heel groot stuk gras/hei achter de kinderboerderij) en longeer loesje af en toe, maar zoals ik al zei is ze al op leeftijd en ze heeft een littekenweefsel bij haar longen dat heeft ze vroeger opgelopen door longworm? (hoe heet dat ook alweer wat ze krijgen als ze bij ezels lopen)
Ik rijd browny dus wel maar ben ook degene die zich vaak met loesje en punky bezig houd!
Nou ja ik vind het wel leuk hoor een paardje voor mezelf *LOL* maar vind het wel zielig dat altijd browny gekozen word omdat ze daar op kunnen rijden daar draait het tenslotte alleen maar om!

Bedankt voor je berichtje!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 22:20

ja daar gaat het em om, om het rijden. bij mij is dat niet zo hoor, idd fijn dat je lekker pony voor jezelf hebt maarja...toch wel weer banketstaaflig

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-01 08:08

Ja idd

Het rijden hoeft voor mij niets eens!
Als ik maar bij ponies ben Party!! dan is het al goed!

Geef je ex een knuffel van me?

groetjes Melissa

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 09:21

ja ik zal em een knuffel geven (net alsof ik dat nooit doe Knipoog )
lekker wandelen ofzo is toch ook heerlijk ik heb ongeveer 2 jaar ninja een falabella verzorgt kon ik ook niet op rijden maar dat hoeft ook niet

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-01 14:08

ihih
punky is ook een falabella, die is echt grappig, ik wil hem kunstjes leren maar dat lukt niet :S

hiih

groetjes Melissa

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balou_k, DDDara, Lanoca, Maanon_, Mizora, MyChoice, Niwla, onpaard, PipMarly, Vagabondo en 126 bezoekers