Mijn verslag van de pinkymeeting!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 18:15

He he eindelijk verslag van mijn kant, internet lag eruit, dus het kon niet eerder lo

S'ochtends eerst nog even centjes verdienen, maar daarna kon de pret beginnen! Om 10:15 uur nam ik de trein naar Eindhoven om daar vervolgens om 12:00 uur aan te komen...een half uur vertraging gehad Boos!

Inge (flygirl), Kim (Pinky_girl) en Nadia (Buster) stonden al op mij te wachten. Snel op de scooters richting Pinky, Mysty en Robin!! Ik had nog nooit op een scooter gereden, dus dat was wel ff spannend! Maar ik vind supergaaf haha *LOL*

En he opeens zag ik Robin met Nathalie en Ellen staan, Robin is groter dan ik dacht, maar echt een schatje Party!! Ondertussen kwam Monica (moontje) ook aangeraced, dus waren we compleet Party!!

Toen iedereen binnen was, gingen we eerst maar eens bruchen en kletsen natuurlijk Pling Het onderwerp kwam op de stal van Pinky & Mysty en die moest natuurlijk ook even geshowd worden! We kwamen weer terug in de wei en ontdekten dat: Jawel Pinky had een hap uit de ontbijtkoek genomen, de boef!! *LOL*

Kim zei dat ze niet vies was van Pinky en dat ze het stuk koek wel verder op zou eten. Oke bewijs het maar!! jakkie bah ze heeft het echt opgegeten Vingers aflikken

Na de bruch gingen we richting Iris de verzorgpony van Monica, met z'n allen op de scooters en gassen maar!! Nadat we Iris bewonderd hadden en enkele foto's van haar genomen te hebben, gingen we haar naar de wei brengen die een stuk verderop lag.

Daarna weer terug naar Pinky, Mysty en Robin en daar ontdekten we dat het al aardig laat was. Kim en Inge gingen toen maar patat halen en de rest ging nog even op Robin Party!!

Robin rijd echt lekker, hij wilde bij mij alleen niet meer in galop, maarja ach dat geeft niet.

Tijdens het eten kwam de oom van Kim vertellen dat de wei definitief voor hun was Party!! Party!! Gefeliciteerd hoor, het echt een geweldig plekje dat ze daar hebben.

Daarna was het tijd om op te stappen Verdrietig

Dag iedereen, het was heel gezellig, tot de volgende keer!! Lachen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 19:31

leuk verslag zeg!! met zijn alle op 2 scooters of wie had allemaal een scooter mee?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 19:34

Er waren 3 scooters.. En we zaten met zijn 3e op Kim's scooter. Haha! *LOL*

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 19:37

hihih ik, nath en ellen op 1 scoot, gaaf gaaf gaaf Haha!

ennuh, moon en ik zijn frietjes gaan halen, EN we hebben ze nog zelf voor jullie gebakken ook Haha!
De frietboerinnekes Lachen

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 20:18

Haha, nou denk ik er weer aan, toen Nathalie, Kim en ik samen op zo'n scooter zaten. Was echt grappig he Nath? *LOL* Het was echt gewoon super leuk! (Heb ik al bij alle topics over de meeting gezet Schijnheilig maar zo is het gewoon! Lachen )

moontje

Berichten: 331
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 22:26

thnx kim voelde me al bijna beledigt (sorry inge Haha! )
maare twas echt super gezelli
gegroet monica