Heel tevreden met woningbouwvereniging

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Heel tevreden met woningbouwvereniging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 22:35

Jaja, je hoort het niet vaak, maar ben heel tevreden met de service van de wbr

Ik heb ca. een maand geleden het koopcontract getekend, en daarbij een etage in Rotterdam gekocht van de WoningBouwverening Rotterdam.
Toen bleek er van alles mis te zijn met m'n huis, intercom was kapot, verzakking in het terras, 1 lampaansluiting waar geen stroom uit kwam, ene kapotte muur (door vocht) en een verwarming zonder waterdruk.
Ik heb hier over gebeld, en een week later stond er iemand van de wbr op de stoep om een en ander te bekijken. Hij heeft alles genoteerd, en nu nog geen week later is alles keurig gemaakt. Geheel op hun kosten OK dan!

Ik heb gewoon een sleutel achtergelaten, en hoefde er dus ook niet voor thuis te gaan zitten. Ideaal!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:38

volgens mij komt gewoon omdat je nieuw bent in rotterdam..moeten ze natuurlijk wel een goede indruk geven.
bij ons komen ze dus gewoon niet langs en als ze al langskomen doen ze het niet goed zodat ze weer langs moeten komen...het zijn ook zulke aardige mannen die dan even je douche komen maken

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 22:54

Balen, dat het bij jouw allemaal niet zo goed verloopt...

Ik ben iig nog heel tevreden, laat me maar even in de waan dat ze altijd zo netjes werken Knipoog.
Doen ze vast omdat ik zo'n lieve, onschuldige student ben Haha!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 11:52

Als ze het echt goed hadden willen doen, zouden ze het dan niet al gemaakt hebben voordat je er in zou gaan wonen? Knipoog

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-03 11:57

Tja, heb je ook wel weer gelijk in.
Maar goed, het huis stond al sinds februari leeg dus ik weet ook niet in hoeverre ze er nog veel geweest zijn.
Behalve de intercom en de verzakking, kwamen wij er zelf ook pas achter toen we in het huis bezig waren.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 12:34

Heb je het gekocht of gehuurd? Ik wist niet dat je ging verhuizen, zo ver weg!!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-03 12:41

Gekocht...
Dan heb je toch ergens wat gemist hoor Knipoog
Ik studeer nu in Rotterdam, en omdat het niet te doen is om elke dag met de trein op en neer te gaan, verhuis ik dus die kant op.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie