Bokkers ik ben heel erg boos!!!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-01 22:36

Heel erg boos. Ik vind het werkelijk absoluut geen stijl en ben op dit moment dan ook witheet. Ik doel nu op een zgn 'zoek de verschillen' topic. Verder wil ik geen namen noemen maar dit is toch niet normaal??? Boos! Boos!
Mensen die hierop gereageerd hebben, ga je HEEL ERG DIEP SCHAMEN. Gatverdamme zeg. Ik had toch wel iets beters verwacht van de gemiddelde bokker. Je gaat iemand toch niet zo ongeloofelijk afzeiken?? Wat is dat nou voor godsgruwelijk kinderachtig gedrag. Ik heb ook nog een berichtje gelezen uit de tijd dat ik naar Amerika was, waarin mensen dus gewoon uitgescholden werden. 'Wat vind jij nou van die en die?' Open en bloot... en dan gewoon reacties als 'ja ughhh echt een stom mens' oid.

Denk eens aan elkaars gevoelens hee. Zou jij het leuk vinden als men zo op jouw reageerde? EN ga nou niet roepen dat iemand dat uitlokt want dat is Koe shhit. Op uiterlijk ga je iemand niet zo veroordelen.

Werkelijk, ik kan er gewoon niet over uit. Ik ben vroeger als kind wel eens gepest. Niet akelig ofzo, maar genoeg om mij een rotgevoel te geven. Ik dacht dat ik dat ontgroeid was.. dat het aan de leeftijd lag. Had ik blijkbaar mis. Ik kan niet geloven dat volwassen mensen zo hard kunnnen zijn

Kloosterzuster Laura , die echt heel pissed off is Schijnheilig Boos! Misselijk


Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 23:46

helemaal mee eens soms wordt ik ook gek van zulke topics!!!!of hoor ik bij die mensen die stom doen??nee toch??

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 23:55

helemaal met je eens Laura. volgend mij zijn er zat mensen die hun fatsoen kwijtraken zodra ze op internet komen.
Errug jammer

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 00:35

Ik heb me er inderdaad ook aan geërgerd, maar was te slap om er op te reageren Boos!
Bij dezen dus mijn excuses

Goedgekeurd onderschrift :)

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 06:33

uh heb ik iets gemist ofzo?
Welk topic was dat precies?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 06:51

Geheel met je eens Laura.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 07:20

Netjes gezegd Laura, ik durf niet te reageren in zo'n topic ben bang dat het dan alleen maar erger wordt.
Ik ben vroeger ook gepest en daar hou je best wat van over! Boos! Frusty

:evaw:

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 07:30

Ook ik ben er een van die in zo een topic alleen maar lees en bij mezelf denk, waarom nou.
Ik bemoei me er ook niet mee, om het niet nog erger te maken dan het al is, maar daarmee laat je iemand wel in de kou staan. Misschien is het een tip om als `volwassenen`elkaar hier op te wijzen als het weer gebeurd.
Heel goed dat je het eens neergezet heb.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23368
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 08:00

Ook ik vinddat je groot gelijk hebt. Ik ben jaren lang gepest en weet hoe afschuwelijk het is.
Ik hoop ook dat dit soort topics, en andere topics waarin mensen afgezeken worden snel stoppen en evt verwijderd worden, dit is ZONDE van bokt!

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

janna

Berichten: 4535
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 08:23

a
Laatst bijgewerkt door janna op 09-04-22 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 08:26

Waar staat het dan?? Verward

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 10:11

Ik heb het net even opgezocht en gelezen, dat slaat inderdaad helemaal nergens op!
Wat een kinderachtig gezever zeg Boos!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 12:06

Laura,

dat topic is inmiddels al een heel stuk veranderd. Ik denk dat een aantal schrijvers er zelf achter kwamen dat het niet helemaal kon.. In ieder geval is het goed om een klein beetje na te denken voor je post.

Als mensen bot willlen doen, kunnen ze zich altijd nog intekenen in het leger van George W. Misschien komt er dan nog iets goeds van die negatieve energie.

Joost

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 12:17

Ik heb zelf niet gereageerd omdat ik dat niet nodig vond en ook niet goed kon verwoorden wat ik dacht.

Maar het geval is wel zo dat de betreffende persoon via PB diverse malen om deze foto vroeg. Hij heeft er ook div. maken op een forum om gevraagt Verward. Dan wordt deze foto geplaatst en dan komen er reakties ?. Ik praat het niet goed dan mensen zo reageren maar die betreffende persoon had ook van te voren kunnen weten dat mensen zo konden reageren. Dus had hij kunnen vragen om deze foto via PB of mail.
Ik had ook mijn mening of de foto maar omdat ik het niet netjes kon verwoorden heb ik dus niets gezegt.

Het is nu al vaker gebleken op bokt (denk ook op andere fora hoor) dat bepaalde foto´s reakties oproepen die niet goed zijn. Dus het blijkt dat je heel voorzichtig moet zijn wat je plaatst. Als je dus twijfels heb over bepaalde dingen zeg of zet het er dan niet op.

Als er van mij zo´n foto was genomen had ik ECHT gevraagt hem NIET te plaatsen Verward.

Lovers
Quote uit http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 9&forum=20
Nee hoor, niets gemeens aan. Ze zittten me al twee dagen via PB lastig te vallen of die foto's nog komen.
/quote

Nog een Quote:
Ja, ik ben ook benieuwd naar de serie van Bart. Ook naar de foto's die Ime gemaakt heeft trouwens
/qoute

qoute uit ander topic:
En foto's van Ime? Staan die ook ergens op een site?
/quote


_________________
Ik ben NIET verslaafd aan bokt helemaal NIET hoor.

Ik haat Apeldoorners die een rode pet willen Lachen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prisca op 2001-10-17 13:25 ]</font>

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 12:32

Daar gaat het helemaal niet om, Prisca. Feit is dat een hoop mensen gewoon totaaaaaaal niet nadenken over wat ze allemaal in reacties zetten. Of die foto's geplaatst zijn of niet is totaal niet relevant. Tuurlijk was er niets aan de hand als dat topic niet gestart was maar daar gaat het toch niet over? Probleem dat ik met dit gebeuren heb is dat sommige mensen extreem kinderachtig bezig zijn. Veilig vanachter hun computer tegen andere mensen aanschoppen. Dat kan ik best slecht hebben.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 12:33

Ik denk dat de personen in kwestie ook snappen dat zulke foto's nou eenmaal heel erg verschillende reacties uitlokken.

Wat mij bevreemd is dat er een aantal mensen het gelijk voor volwassenen opnemen, terwijl ze niet weten waar t over gaat. En dan op een manier waar een ander zich weer gekwetst door kan voelen, terwijl (de personen in kwestie kennende) het gewoon als een geintje bedoeld was. Als je die humor niet snapt, dan moet je je er niet mee bemoeien, je schouders ophalen. Het was (volgens mij) allemaal gewoon heel erg leutig bedoeld, en ik vind vooral de reacties nogal overtrokken.
En nee: ik was er niet bij, maar ik denk dat het allemaal super onschuldig is (heb overigens de verwijderde reacties niet gelezen)...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 12:38

Bah bah bah, HOE kinderachtig...
Inderdaad niet verwacht van de meeste bokkers!
Boos!

OOK BOOS Boos!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 12:41

Bart, ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Ik heb zelf ook een meegedaan en ik heb daar ook mijn excuses voor aangeboden.

Maar ik draai het nu even om. Je kan deze reakties ook voorkomen toch ?? Door het gewoon niet te plaatsen. Het praat de reakties niet goed maar veel ellende had voorkomen kunnen worden Verward .
Vooral als je weet dat het ellende kan veroorzaken. Of diegene moet echt een plaat voor zijn kop hebben Schijnheilig (om het maar banketstaaflig te zeggen sorry) .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 12:59

Je kan toch ook vooraf toestemming vragen of die foto's openbaar gemaakt mogen worden? Dan maakt het niet uit hoe ze reageren, want dan kan je erop anticiperen. Ik denk van alle mensen die hebben gereageerd, zij zelf ook zulke reakties mogen verwachten over zichzlef, als ze hun foto op het i-net zetten.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 13:01

Die toestemming was er dus ? Zie qoutes van mij.

Dus die reakties die dan komen denk ik van eigen schuld dikke bult Party!! . Maar de mensen konden zich wel iets liever uitlaten dan wat ze nu hebben gedaan Haha! .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 13:18

Nou vanwaar dit gezever dan? Je kan erop zitten wachten. Ik zou niet zo reageren, maar genoeg mensen zullen dat soort dingen zeggen (maar bijna iedereen zou het denken). Hoef je niet ONvolwassen te noemen denk ik. Wel hadden bepaalde dingen iets afgezwakt kunnen worden uit respect. Maar then again; iedereen is toch net ff anders op het Net, dan in het echt......

gr,
Prima

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 13:21

Goed dat je er wat van gezegd heb Laura. Vind ik ook. Ik heb ook mijn klep maar gehouden, maar vond het ook te ver gaan...niet leuk meer. Wist eiggie niet wat ik las...zo l*llig.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 13:25

Ik snap niet dat mensen zo kunnen reageren Frusty .

De enige zekerheid is dat men van niets zeker is...

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 13:32

Ik ben het helemaal met je eens

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 14:10

Oke even mijn mening! Haha!

Ten eerste vind ik het niet erg dat er zo'n topic wordt gestart met die foto, ook al is het misschien een beetje een vage foto, of hoe je het noemen wilt. Iedereen staat er wel een keer belachelijk op, of van heel erg dichtbij en daar wordt ook niet moeilijk over gedaan als dat wordt geplaatst.

Alleen de reacties op deze foto, dat is waar het nu om gaat. Overigens heb ik het meeste niet eens gelezen omdat er al het een en ander was weg gehaald. Maar goed, dat is dan het enige waarvan ik zoiets heb: dat had iets minder gekund.

Maar verder...wat is het probleem??

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl