Zo dom kan je toch niet zijn !!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Zo dom kan je toch niet zijn !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 19:17

vandaag hard gerent!

er galopeerden 2 pony's over de voorweg, ruiterloos(met zadel dus en 1 zonder hoofdstel Verward )
dus ilona roept "tonca, komen! er lopen 2 pony's over de voorweg!! "
wij rennen achter ze aan maar 2 andere meisjes op hun pony's hadden ze te pakken maarja 4 pony's en 1 zonderhoodstel... dus ze konden wel wat hulp gebruiken. Ik had van de ene pony de teugels er af gehaalt zodat ilona hare wat beter kon vast houden (pony's waren namenlijk helamaal overstuur en klets nat)
Die andere meisjes waren voor de ene pony een halster gaan halen en te paard daarna de ruiters gaan zoeken
wij hebben toen de pony's wat uitgestapt, toen de ruiters er aan kwamen, wel heel gelukkig.

Ten eerste zonder cap!!! het waren moeder en kind van 7 jaar ong kan ik niet geloven dat je je kind zonder cap door het bos laat crossen!
en ze kwamen aan en bedankten ons een beetje en zei toen , zo nu zal ik die pony eens fink gaan aan pakken!

en iloon en ik tegelijk nou doe dat maar niet !daar is het een beetje laat voor nu!
vrouw: oja oja, nou ja dan geen snoepje maar Scheve mond

Ik wilde trouwens ook wel eens weten waarom haar dochter geen cap op had van 7,
vrouw : nou ja euhm ... die was ze vergeten , en ik zag het pas toen ze op haar pony zat .

dat vond ik echt onzin en heb gezegd dat je dan maar gewoon niet moet gaan rijden met zo'n klein meisje. het had ook heeel anders kunnen aflopen.

maarja hoe kunnen deze mensen nou paard gaan rijden ik snap het egt niet
eerst met je kind zonder cap gaan rijden, val je er af dan maar je pony na een half uur in elkaar rossen waar hij dan niks meer van snapt....

hoe kan dit nou mogenlijk zijn....


Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 19:21

ik kan niets anders zeggen dan dat dit wel héél onverantwoordelijk is. Ik zal het iig nooit met mijn eigen kinderen doen, op 7-jarige leeftijd zonder cap in de bos crossen, want ik geloof niet dat ze een rustig bosritje hebben gemaakt als de paarden zo overstuur waren.

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 19:24

kan maar een ding zeggen: arme paarden en arme kinderen

There is no reality, only perception.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 20:13

wie weet hoe ze die paarden in stal dan behandelen als ze zon dom antwoord geven Stoom uit je oren


loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 20:19

ellenlouise schreef:
kan maar een ding zeggen: arme paarden en arme kinderen


precies, echt heel onverantwoord van die moeder!!
zo te horen iemand die er niet echt veel verstand van heeft.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 20:20

jeetje..er zijn echt eigenwijze mensen bij zeg..krijg spontaan medelijden met die paardjes...en mensen natuurlijk..

Karaat_the_newforest op Instagram

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 22:38

ohwww dat was er dus aan de hand. ik reed er vanmiddag langs op een (groen achtige)scooter, ik was diegene die er even tussendoor kwam rijden terwijl er fietsers stonden te wachten ofzo Bloos wat ben ik asociaal he Tong uitsteken ik zag daar allemaal pony's staan enzo dus ik d8 van wat is daar nou weer gebeurd?! (jou zag ik ook ff snel Tong uitsteken )

Gamble

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 23:04

_Michelle_ schreef:
ohwww dat was er dus aan de hand. ik reed er vanmiddag langs op een (groen achtige)scooter, ik was diegene die er even tussendoor kwam rijden terwijl er fietsers stonden te wachten ofzo Bloos wat ben ik asociaal he Tong uitsteken ik zag daar allemaal pony's staan enzo dus ik d8 van wat is daar nou weer gebeurd?! (jou zag ik ook ff snel Tong uitsteken )


ja ik zag je nog, maar ik ben echt onwijs boos op van dorp ook ik kan echt niet tegen die stal.

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 23:10

dus die 2 mensen kwamen van van dorp? waren er ze er nou afgevallen ofzo of zijn die pony's het erf afgerend tijdens het opzadelen aangezien 1 er geen hoofdstel om had Verward

Gamble

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 23:12

ze zijn er afgevallen en dat hoofdstel was gewoon flut en niet goed omgedaan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dolor, Miiej, pluisje88, TamaraFloor, Telpeva, tienus63, Umeo en 107 bezoekers