nostalgische gerechten??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

nostalgische gerechten??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 01:12

Naar aanleiding van het pan-pizza topic kwam ik weer helemaal terug in mijn jeugd. Een pan-pizza dat was toch wel iets heel aparts. En heette het nu PizzeRIEja of PizZEEria? Wij waren het er niet over eens.

En fonduen, dat was toch wel wat hoor! Allemaal rond een potje vet met een stinkend spiritus brandertje er onder waarin aan je eigen vork [eigen kleur] je gehaktballetje aan het pruttelen was. En ondertussen vraten we ons vol met stokbrood en shaslik saus van Golden Wonder.

En wie kent er nog de bami en nasi uit blik van Suzi Wan?

Wie kent er nog meer van die exotische maaltijden uit vervlogen tijden Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 11:39

Hahaha wat dacht je van SHOARMA!!! Was het nou Scho-ar-ma of Sjoo-ar-ma? En wat was het? In eerste instantie dachten we toch echt dat het gebakken hersens waren hoor, en knoflooksaus was echt not done, dat kon je niet maken tegenover andere mensen! *LOL*

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 12:01

Oh, het is maar goed dat ik van na die tijd ben Haha! Knoflooksaus not done... dat zou ik niet overleven! Haha!
Wel grappig om te lezen dat die dingen eigenlijk nog niet zo lang aanwezig zijn in NL

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 17:58

en toen gourmetten voor het eerst opkwam, allemaal zitten kliederen in die pannetjes *LOL*

Carpaccio, rauw vlees eten?

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 20:42

Jippie schreef:
En wie kent er nog de bami en nasi uit blik van Suzi Wan?


Wij eten de nasi van Suzi Wan nog wekelijks.

Verder bruine bonen met stroop en dobbelsteentjesspek Vingers aflikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 10:41

O jasses mijn ouders waren er gisteren en die gingen 's avonds groen met witte (bonen) eten met gebakken bloedworst erbij... Gruwel!