foto's bijrijdpaard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

foto's bijrijdpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 15:38

Dit is een van mijn bijrijdpaarden. Nielsson, hij is 8 jaar oud en ik rij hem haast iedere dag. Qua rijtechnisch valt er een hoop te verbeteren. Hij is hiervoor erg op het bit gereden en met sporen waardoor hij haast niet op de buitenteugel loopt en haast niet op het been reageert. Hij is erg stijf in zijn lijf en met name op de rechterkant is er bijna geen buiging in het lijf te krijgen. Maar we zijn hier mee bezig en doen het lekker rustig aan, ik heb de tijd.......
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Veni, vidi, vici


Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 15:44

Ahhhh Daar hebben Nielsson ... Lachen
Het blijft een mooi beest hoor Haha!

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 15:46

Haha! Ja, zit hier zelf ook haast kwijlend achter de pc. Is toch wel raar om jezelf te zien te paard, dank je wel voor de foto's Chantal!! OK dan!

Veni, vidi, vici

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 15:47

Np ... anders zondag even foto's van jou en nielsson buiten maken ... dat zijn ze wat duidelijker Lachen

Ow ja deze had ik ook nog van Nielsson ... die van in zijn stal ...
Hij is alleen niet zo duidelijk omdat hij meer met zen eten bezig was *grijnz*

Afbeelding

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 16:14

leuke foto's.. de 1e is ook wel spectaculair !

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 19:30

Chantalll schreef:
Np ... anders zondag even foto's van jou en nielsson buiten maken ... dat zijn ze wat duidelijker Lachen

Ow ja deze had ik ook nog van Nielsson ... die van in zijn stal ...
Hij is alleen niet zo duidelijk omdat hij meer met zen eten bezig was *grijnz*

Afbeelding


Ja, dat is en blijft toch zijn meest faforiete bezigheid!! Haha! Eten, het liefst zo veel en zo vaak mogelijk....... Hij had in zijn ethausiasme afgelopen week de voerbak al van de muur getrokken. Schijnheilig
(nee hoor, deze was doorgeroest, er zit nog geen andere aan de muur dus ik zet iedere keer de bak op de grond en als meneer dan is uitgedineerd dan vis ik de bak er weer uit.)

Veni, vidi, vici

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 23:52

Wauw San, lekker ding hoor!!
Enneeee, wat die voerbak betreft, had hij hem wel van de muur getrokken kon hij Kevin een hoef geven, dat is een echte rouwdouwer Haha! die haalt dat soort fratsen dus wel uit (dat is ook 1 van de redenen dat hij geen voerbak heeft en lekker van de grond eet Haha! )

Zeg, wat voor kleur deken staat deze mooie man het best? Ik popel eigenlijk al om er 1 te gaan maken voor hem

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 16:22

T@nj@ schreef:
Wauw San, lekker ding hoor!!
Enneeee, wat die voerbak betreft, had hij hem wel van de muur getrokken kon hij Kevin een hoef geven, dat is een echte rouwdouwer Haha! die haalt dat soort fratsen dus wel uit (dat is ook 1 van de redenen dat hij geen voerbak heeft en lekker van de grond eet Haha! )

Zeg, wat voor kleur deken staat deze mooie man het best? Ik popel eigenlijk al om er 1 te gaan maken voor hem


Ik zou het niet weten welke kleur hem het beste zal staan, ik denk wel een vrolijke kleur, blauw oid? Welke kleuren heb je allemaal liggen?

Veni, vidi, vici

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 20:17

Kobaltblauw, Lichtblauw, Geel Haha! , rood Haha! , soort van Aubergine, Beige, Bruin, Grijs en Zwart.
Ik kan aan meer kleuren komen (zijn niet echt wereldschokkend) maar ben even blut en moet voor 1 kleur meteen 15 meter bestellen........

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 20:26

T@nj@ schreef:
Kobaltblauw, Lichtblauw, Geel Haha! , rood Haha! , soort van Aubergine, Beige, Bruin, Grijs en Zwart.
Ik kan aan meer kleuren komen (zijn niet echt wereldschokkend) maar ben even blut en moet voor 1 kleur meteen 15 meter bestellen........


Tjongejonge, je maakt het me er niet makkelijker op met al die kleuren. Haha!
Denk dat ik die binnenkort maar eens even moet komen bekijken onder het genot van een kopje koffie Bloos
Heb je al wel een logo van je winkel dan, want die mag dan natuurlijk niet ontbreken. Stel je voor, een deken van mijn sponsor zonder het sponsorlogo, dat kan natuulijk niet Haha! Knipoog
De foto's van die vos staan ook op Bokt, die topics heeft Chantal geupload, deze zijn ook leuk, ze heeft vandaag met Nielsson gesprongen, aangezien ik dit zelf nog niet durf Bloos! Nielsson vond het in ieder geval erg leuk.

Veni, vidi, vici

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 01:33

Nou dat springen zal dan vanzelf wel komen bij je, als je paard het leuk vind is het meestal al een stuk minder eng

Zoooo, dus jij gaat reclame lopen voor mij Haha!
Natuurlijk heb ik een logo kijk maar op mijn site.
Alleen is dat deels een foto van Eirian en dat wordt een beetje lastig borduren Haha! (als ik dat al kan dus Haha! ) maar daar verzin ik wel wat op hoor

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-03 20:25

Nou, ik heb vandaag GESPRONGEN, nou ja, als je 30 cm springen kan noemen. Schijnheilig Nielsson draaide zijn hoef er in ieder geval niet voor om. Schijnheilig Hij vindt het wel erg leuk om te doen en ging er dan ook ruim overheen. Na mijn voorzichtige pogingen heeft Chantal nog even met hem gesprongen zodat Nielsson iig nog een beetje een waardig gevoel kon overhouden na mijn drempeltjes met hem.
Maar ik ben in ieder geval erg trots op mijzelf, en Chantal bedankt dat je even morele steun hebt gegeven OK dan!
En tuurlijk ga ik voor je sponseren Tan, misschien levert je het nog wel wat klanten op. En met dat logo, daar verzin je wel wat op, zo'n creatief iemand als jouw!! Haha! OK dan!

Veni, vidi, vici

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 20:29

leuke fotos ze zijn wel wat donker

<3

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 20:32

Ghehehe, No problemo San Lachen
Nog en even en je springt zo de 60 cm weer *echt waar*

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij


Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 01:19

Ik ben ook trots op je OK dan! Zie je wel, komt vanzelf weer hoor Ben het met Chantalll eens, nog even en je zit op 60cm en dan 1 meter en dan............ Haha!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 bezoekers