wat was dat nouw weer??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

lola_lovster

Berichten: 318
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: glanerbrug ligt bij enschede

wat was dat nouw weer??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-03 21:05

Euhmmm ik heb iets heel raar meegemaakt moet je maar lezen

Ik was vanmiddag bij de shetjes haalde lola uit de wei zet haar op de poetsplaats en begon te poetsen en de hele tijd begon ze tog te hijgen en keek ik even naar haar of ze wat had en toen blies ze in men gezicht en ging ze verder met dagdromen Tong uitsteken even later wou ik de hoeven uitkrabben en in een keer wkam de van ales uit haar ''merrie geslacht'' Bloos
eerst dacht ik dat ze begon te plassen maar nee hoor het leek wel van dat baaroeder vlies ik stond dus met grote ogen te kijken en lola maar de lip optrekken en proberen brokjes uit men zak te pikken alsof er nix aan de hand is ik ren naar de eigenaren en vertel ze het rare verhaal waarop ze hun de dierenarts belden ..
ik heb haar toen maar even in de schone stal gezet niet veel later kwam de dokter die haar helemaal inspecteerde en lola stond gewoon rustig te eten de eigenaren moesten weg haden wedstrijd met simana (super mooie kwpn komt net van de trainer staat voor de kar loopt als een engel Knipoog ) maar goed dus ik was daar helemaal alleen en de dokter begon zo iets te mompelen van hmmm kan niks vind hmmm moet mee hmmm dus ik vraag wat er was zei de dokter jah ik heb geen idee wat er is maar denk miskraam Huilen Huilen Huilen en ik wist van niks ........

ik was wel in een schoktoestand dus toen moest lola mee morgen krijg ik bericht Huilen Huilen hoop dat het niks ergs is....


moest ik even kwijt Scheve mond Scheve mond Knipoog Knipoog Knipoog



( en als jullie vinden dat ik beetje blij ben , dat is niet zo weet gewoon niet wat ik moet doen kan niks doen Boos! Huilen )

*-------*ondertiteling*-------*


cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 21:16

Als ze drachtig was, dan lijkt het idd op een miskraam

Is ze nu bij de da dan? ik snap het laatste stuk van je verhaal niet helemaal.

Wel erg makkelijk van de eig, om jou ermee af te zadelen, lekker oenig.
tja zo'n kwpn paard is nu eenmaal belangrijker he!

lola_lovster

Berichten: 318
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: glanerbrug ligt bij enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-03 21:18

euhm het laatste stuk is dat ze wel mee gaat jah Bloos sorry dat het zo onduidlijk is

maar jah die kwpnner is nderdaar belangrijke dan zon shetje Verdrietig

*-------*ondertiteling*-------*

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 13:20

Wat een raar verhaal joh
ben benieuwd hoe het afloopt
hoop dat het niet ernstig is

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 13:23

ZOu je maar overkomen zoiets.

Hoop ook dat het niet ernstig is, en hou ons op de hoogte.

Brechfa Felicia 02-10-2016 Welsh Partbred / Wilana(15-05-2003) 21-02-2013 Met pensioen (27-06-2015) CarlandxBayard / Zazu R.I.P knappe meid (25-05-2004) (04-02-2010/29-11-2012) CarlandxVoltairexJoost / Noureyev R.I.P. kanjer (12-02-1995)(28-03-2003/12-10-2009) TCN PartoutxSymfonie

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 13:23

toen ik het verhaal las dacht ik eigenlijk ook al aan zoiets!ook met dat kreunen enzo erbij..

ik hoop idd dat het niet heel ernstig is wat ze heeft..sterkte

lola_lovster

Berichten: 318
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: glanerbrug ligt bij enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-03 14:49

dankje

ik ga er zo heen stal uit mesten enzow zodat ze lekker staat als ze terug krijgt...

*-------*ondertiteling*-------*

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 21:22

lovebonney schreef:
toen ik het verhaal las dacht ik eigenlijk ook al aan zoiets!ook met dat kreunen enzo erbij..



..ik dacht dat ook al!!...sterkte meid..hopelijk niks ernstigs!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fransje23, Jadero, Manieki, MyWishMax, sterregoud, Whizz en 137 bezoekers