kent iemand trainingstal starnmeer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-01 12:58

talida gaat daar waarschijnlijk staan voor deze winter, dus ik ben erg benieuwd naar reacties


Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 14:18

Hoi!

Daar staat mijn Bo ook!!
Dus ik kom er dagelijks! *LOL*
Het is er heel gezellig!

Wat wil je weten? Verward

Groetjes,
Saskia & Bo Lovers


Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-01 14:21

kweenie, iets van of ze wel lief voor de paardjes zijn, geen rare verhalen e.d. Tallie komt dan bij de jaarling merries te staan. Ik kan dan niet iedere dag komen, alleen in het weekend dus ik wil haar wel een beetje vertrouwd achterlaten (snif), snappie

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-01 14:23

wel leuk als ik al iemand een beetje 'ken' Lachen
ik was zaterdag even langs geweest(na lang zoeken), zag er veelbelovend uit

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 14:24

Als kind heb ik daar gereden, het was toen nog een gewone manege, Manege Clausen heette het toen, volgens mij is dat nu Trainingsstal Starnmeer, maar ik kan me vergissen.

Twee mooie binnenbakken (1 hele grote), mooie stallen en kantines. Maar goed, ik ben er al 20 jaar niet meer geweest, kan best veranderd zijn! Over de trainingsmethodes kan ik je dus niets vertellen, bovendien heb ik geen verstand van western! Haha!

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 14:29

Hoi!

Wij zijn heel goed voor de paardjes!
Overdag gaan ze zoveel mogelijk naar buiten, tenzij het heel slecht weer is. Dan mogen ze een tijdje in de binnenbak los. 's Avonds staan ze in groepjes binnen.
Als je niet vaak kunt komen is er altijd wel iemand van ons die je paardje een poetsbeurt en een knuffel wil geven. *LOL*

Ik zag Talida op de foto bij je profiel. Wat voor paardje is het? Verward

Groetjes,
Saskia & Bo Lovers

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-01 14:30

ik zou het wel leuk vinden als tallie wat western basis principes naar binnen krijgt, ik vind die paardjes altijd erg goed opgevoed. verder heb ik ook geen verstand van western, dus ze kunnen me nog veel wijs maken Verward

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 14:30

Hoi Mieke!

Volgens mij heb je het fout!
Twee binnenbakken zie ik alleen in mijn dromen *LOL* *LOL* *LOL*

Bedoel je misschien manege Kalverhoek? Daar komt Evelien in eerste instantie wel vandaan.

Groetjes,
Saskia

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Paintje op 2001-10-16 14:32 ]</font>

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-01 14:41

ik vroeg me ook al af of ik die binnenbakken zo maar over het hoofd heb gezien *LOL*
talida is een hele lieve kwpn'tje (maar ik geloof dat ze al een tikkie groter is dan de jaarlingen die ik daar heb gezien). Ze staat nu overdag op het land met een reuze merrie van 6 jaar (als ze haar laten staan) die ze helenmaal niet leuk vindt (en terecht, dat beest is 6x zo groot) dus ik wil haar graag bij wat speelmaatjes zetten. en bij ons in de buurt zitten wel wat adressen, maar daar kost het of minstens het dubbele (en geen leeftijdgenoten), of ik hoor slechte verhalen of het is gewoon niet in de buurt (ik wil wel minstens 1x per week langs kunnen komen, anders mis ik haar teveel). vind het (als westernleek) wel heel grappig om haar daar te zetten, heb nog even naar de les staan kijken enzo, allemaal nieuwe dingen voor mij!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 19:08

2 vriendinnen van me hebben daar ook hun paarden staan en hebben het daar reuze naar hun zin!!! Ze vinden de verzorging helemaal top, dus dat zit vast goed!!! Haha!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 10:37

O, dan heb ik een andere stal voor me, waar ze geloof ik ook wat aan westernrijden doen, vandaar de verwarring. I'm so solly! Haha!

seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 14:35

mijn hengstveulen staat ook in starnmeer bij evelien en ik ga ook 1x per week heen. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de gang van zaken. Ze gaan overdag naar buiten en snachts staan ze binnen in een hele grote loopstal, ze krijgen heel veel hooi en als er wat is wordt er direkt aktie onder nomen. Evelien telt overdag wel tien keer of ze er allemaal nog zijn. Echt toppie daar hoor. Zeker aan te raden om daar je veulen op te fokken. Het is een zeer goede stal.....

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 10:04

Hoi!

Vikki, wie zijn die vriendinnen van je of hoe heten hun paardjes?? Verward

Seapy, die Dribbel van jou is een erg mooi hengstje!!

Mieke in het verleden zijn ze begonnen met Western rijden op manege Spijkerboor, daar hebben ze ook twee bakken. Er werd en word nog steeds vooral Engels gereden. De Western-groep van Spijkerboor is op gegeven moment naar de Kalverhoek gegaan.

Talida tot ziens binnenkort!

Groetjes,
Saskia & Bo Lovers

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-01 13:28

tot binnenkort en ik zal eens even op zoek gaan naar Bo en Dribbel en ze aan tallie voorstellen Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 22:28

Hihihi...ik had het oa over Seapy Paintje... Haha! Mooi paard is Dribbel he?!!! En haar andere hengstje Seapy is ook al zo mooi... Lovers

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-10-18 22:29 ]</font>

seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 19:34

he vik, dank je voor je lieve complimentjes. Jij hebt ook een moppie van een paard hoor. En over een aantal maandjes heb je er een klein droppie bij. Zie je gauw...

En Dribbel is echt heeeeelll lief.... Zijn gehele naam is Big Dribbel Dun It. Grappig he, en seapy heet eigenlijk Sanberine Man.... Ha ha ha.. en seapy gebruiker heet eigenlijk Cindy....

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 12:26

Hoi,

Leuk nog wat meer mensen tegen tekomen hier die op Starnmeer staan. Paintje ken ik, en ik weet ook wie Seapy is. Ik zelf heb er een merrie staan, en we hebben het er super naar ons zin. Mijn merrie is drachtig van Docs Golden Partner, en het veulentje blijft daar volgend jaar na het spenen ook voor de opfok staan. Leuke stek hoor Talida, en het jonge grut (lees: de veulens) worden er heel goed behandeld.
Ik hoop je binnenkort zelf op Starnmeer te kunnen begroeten. Kunnen we een mini boktmeeting houden!

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-01 12:57

he gezellig, krijg er al helemaal zin. 3 november is het zo ver!
tot dan allemaal
groetjes
Belinda&Talida


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers