Vandaag was het dan eindelijk zover (na 2 jaar)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Vandaag was het dan eindelijk zover (na 2 jaar)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 20:09

Vandaag was de grote dag dat onze 2 shets in 2 span voor onze inmiddels 1.5 jaar nieuwe marathonwagen Bloos! gingen.
We hebben de marathonwagen 1.5 jaar terug nieuw gekocht.......helaas hadden we toen nog geen 2e span pony.
Die pony kwam er ongeveer 3 maanden later bij........ , helaas hebben we beide ponys nooit samen in kunnen spannen doordat onze nieuwste spanpony is komen te overlijden Huilen
Ondertussen was ik al wel de jongste Kismo aan het beleren maar door mijn zwangschap is dat ook stil komen te liggen Scheve mond

Maar nadat Johan is geboren ben ik snel aan de gang gegaan met de jongste Kismo en nadat zij 4 keer voor de wagen had gelopen zijn we begonnen om ze in 2 span voor de sleep te zetten.

Na een aantal keren voor de sleep te hebben gelopen was dan vandaag de dag dat ze ervoor gingen OK dan!
Banden waren intussen van het lange staan leeggelopen Schijnheilig
Het inspannen ging super, toen het naast elkaar zetten voor de wagen......ging ook goed.
Toen reden ze weg.........echt super gewoon OK dan!

Helaas naar een paar rondjes begon Kismo te donderen en de hele tijd Hump te happen....die daar op een gegeven moment heel vervelend van werd Boos!
Resultaat.......Hump begon te bokken en sloeg met zijn been over de langboom heen..........PANIEK!!!!!
Hij draaide klompleet door.......en ging er zo goed en kwaad als het kon vandoor.........Kismo meeslepend Verward .......
Hans probeerde ze tot stoppen te brengen maar dat ging niet echt goed.......dus voet op de rem Scheve mond ......nou ze trokken de wagen compleet door de rem heen........gelukkig kreeg hij ze weer rustig.
Been van Hump over de langboom heen terug gezet, even gekeken of hij niks mankeerde en is toen weer doorgereden.........
Daarna is het gewoon hartstikke goed gegaan......... OK dan!

[HAW] Eindelijk de shets voor de marathonwagen.
Laatst bijgewerkt door jacqueline op 02-11-03 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt


bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 20:16

oei was zeker wel even schrikken, gelukkig is alles voor de rest goed gegeaan leuk hoor !


Morgan1

Berichten: 161
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 20:49

Haha! Haha! Haha! toch nog goed gekomen he jac en geen mes nodig gehad Knipoog Knipoog en ik vondt het echt super gaan hoor OK dan! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 20:57

Gelukkig is het goed afgelopen.
Als Kismo de volgende keer weer begint te happen moet Hans hem met zweep goed op de buitenkant van de hals raken.
Door de oogkleppen ziet hij de zweep niet aankomen en omdat de tik aan de voorkant komt zal hij er niet zo snel op gaan bokken als met een tik op z´n kont.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 20:59

Oke ik zal het tegen Hans zeggen.......
Dat is misschien ook nog wel de medeoorzaak dat ze hapt......ze heeft geen oogkleppen op (hoofdstel is haar te groot hahahaha).


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, amaniblauw, criollo_yess, hollie, josien_m_, Macs, noox, Poldermenner, Swift, Tajmahal, Vagabondo, veerle92, xxPaige en 111 bezoekers