Maandag gaan Milena's krammetjes eruit

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 21:47

Morgen komt de veearts om de krammetjes uit Milena's knie te halen. Het is helemaal niet dik of warm geweest, en na de ellende van zondag is ze steeds braaf haar box uitgekomen en is ze weer helemaal mijn eigen vrolijke Mileentje. Ze loopt weer als vanouds de hengsten gek te maken (die vinden het wel wat, zo'n mooie Fjordenmeid) maar ze is nog steeds vreselijk kreupel in draf. Heb nu twee keer een paar pasjes geprobeerd, maar ze zou echt zo op haar bek gaan...... Ben benieuwd wat de veearts er van zegt.
Ik behandel haar nu al wel drie dagen met led-licht (bioscan) dus ik hoop dat er snel vooruitgang in komt. Ik laat morgen wel even weten wat de VA gezegd heeft. Groetjes, Sonja.


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 21:57

Mooi dat ze in ieder geval weer vrolijk is. Dat doet al een boel vind ik altijd!
We horen het morgen wel he? Ben benieuwd!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 21:59

succes dan morgen
Fijn dat ze qua karakter weer de oude is

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 22:08

Blije Milena is ook heel belangrijk.....hartstikke fijn dat het al weer beter gaat, en hopelijk loopt ze snel weer als de oude Milena.

Jacqueline


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 22:16

Das wel fijn ja!
Is er in stap nog veel te zien van d'r kreupelheid?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 22:19

Nee, haar stap is helemaal zuiver, en vanaf woensdagnacht ligt ze 's nachts ook weer gewoon in haar box (eerder kon ze niet gaan liggen, deed te veel pijn)
Vandaag is ze effe los in de bak geweest om te rollen, en ze staat makkelijk op. Alleen toen ze even in draf op Leo af ging om hem te bijten (hihihi, zeeeer complexe haat-liefde-verhouding!) toen ging ze dus bijna weer op haar plaat. Net of ze over de teen van haar rechter voet struikelt... Maar ja, dat was de eerste dagen met stappen ook het geval, dus het zal wel z'n tijd nodig hebben, toch?
Grtz, Sonja.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 22:25

vast wel maar je kunt het morgen altijd vragen toch?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Ineke2

Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 22:38

Fijn voor Milena dat ze zich weer wat beter voelt en haar oude streken weer terug krijgt, dan weet meestal dat het weer de goede kant opgaat.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 14:25

Gelukkig, maar het blijft nog even spannend zo. Als ze echt zo'n smak gemaakt heeft kan het nog wel even duren voordat ze weer de oude is. Tja, en foto's laten maken kan nu ook niet!

Groetjes Mieke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annash, Bolletje29, cissy, Damon26, Dartel, lauret, Niwla, SentiBot, soesie, turtlelito en 120 bezoekers