[AR] De ideale menhandschoen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

[AR] De ideale menhandschoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 20:48

Welke handschoenen gebruiken jullie? Materiaal? Type? Waarom die? Prijzen?

Ik heb nog steeds niet de goede gevonden, ze passen nooit precies goed. Of ze zijn veels te dik, en ga zo maar door.


Albert

Berichten: 5728
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 21:37

De beste menhandschoenen koop je bij Letty in Veenendaal. Ze is erg duur maar ook erg goed in mensportartikelen. Laat je geen gewone rijhandschoenen aansmeren, die slijten tussen de vingers te snel.
Ik heb er zelf een paar gekocht, jaren geleden en die bevallen goed.
Ik moet erbij vertellen dat ik bijna altijd met blote handen men. Dat geeft voor mij de beste grip en het beste gevoel.
Als ik vervolgens dressuur moet rijden moet ik altijd weer wennen aan de handschoenen.

3 Gelderse toppers en
Paardengebitsverzorger Klik hier voor mijn website

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 21:42

Ik heb hem nog niet ontdekt moet ik zeggen. Ik heb al van alles geprobeerd, maar wat het beste is.... Ik heb een paar geheel lederen rijhandschoenen, die zijn tot nu toe het fijnst. Die zijn lekker soepel en niet te dik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 23:48

Ik men dus ook altijd "blootshands" maar in sommige gevallen zijn handschoenen wel fijn lijkt me. Ik heb graag het gevoel met de leidsels, maar met handschoenen ben ik dat altijd kwijt.
Over Letty heb ik wel al het een en ander gehoord, heeft zij misschien een website?

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 01:27


Goedgekeurd onderschrift :)

Gerjanne
Berichten: 65
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Heerde Gld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 19:13

ik heb ook menhandschoenen van letty. hele dunne. ze zitten erg goed en je hebt goede grip. maar zonder handschoenen mennen heeft mijn voorkeur. maar officieel zijn ze verpicht.

Albert

Berichten: 5728
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 19:57

[***] schreef:
maar officieel zijn ze verpicht.

In dressuur wel en in de vaardigheid ook; maar dan is er niemand die er op let. In de marathon zijn handschoenen niet verplicht.

3 Gelderse toppers en
Paardengebitsverzorger Klik hier voor mijn website


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 20:08

Albert"]
[quote="[***] schreef:
maar officieel zijn ze verpicht.

In dressuur wel en in de vaardigheid ook; maar dan is er niemand die er op let.
[/quote]

Dat ligt er maar niet aan wie je als jury hebt. Ik heb zelfs een keer gehoord dat iemand een lagere score kreeg, omdat de gesp van de leidsels aan de verkeerde kant zat. Verward

Unitas

Berichten: 215
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 19:21

Ik heb voor 25 euro een keer lederen handschoenen gekocht en die moest je nat maken en dan dragen en dan vormt ie een heel eind naar je hand. Kangeroe leer geloof ik. Zitten wel lekker maar zijn niet gevoerd. Heb wel gevoerde ook nog, waren 10 euro ofzo op een beurs een keer. Maar daar krijg ik nog 1 koude vinger in, voering stuk Boos!



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DieL_Zor, GrapeshotBot, Iris_Casper en 35 bezoekers