present's ouders en oma

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

present's ouders en oma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 15:10

hej hej allemaal
laatst even naar mn vz paardjes geweest nou ja vroegere nml de ouders van present en haar oma er zitten een paar hele mooie pics tussen vindt ik zelf maar ik laat jullie effe oordelen Tong uitsteken

ik begin maar met mama audrey van de langenieuw

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
en dit was toch wel de allermooiste hierboven Lachen
daar kijkt ze echt lief audrey is dan ook een onwijs lieve merrie helaas zo goed als wat volledig blind aan een oog als je er langs staat kan je het goed zien het is helemaal wit gelig op die plek
maar op de foto's zie je het niet maar voor de mensen die het toch willen weten als je naar de foto's kijkt is het het linkeroog

en dan future van de langenieuw een volle zus van audrey maar tevens de moeder van ramon en zowel tante als oma van present

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
en dan als laatste pic ook weer de allermooiste van future
future is ook een erg lieve merrie maar ook erg gevoelig met alles wat je doet en een beetje eenkennig ze houdt het meeste van dr baas. en vindt mij maar een beetje druk Tong uitsteken zoals je ook op de eerste pic kan zien moest ik effe wegblijven Tong uitsteken
maar het is een schat en ze rijdt heerlijk Lachen

en dan nu ramon de zoon van future en neefje van audrey en vader van present.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
en ondanks dat deze laatste pic een beetje wazig is vind ik hem super
ramon is een paardje apart werkt zeker niet voor iedereen als ie uberhaupt al werkt. hij is niet erg voorwaarts onder de man maar voor mijn vriendin kristel wou die altijd wel doorlopen dat was echt een fantastisch koppel
alleen rijdt kristel tegenwoordig een ander paard en staat ramon niet bepaald om de hoek dus rijdt ze hem eigenlijk niet meer wat toch wel jammer is Boos!


alledrie de paardjes worden westernbereden en hebben de vrijheidsdresuur geleerd
ramon kan daarbij ook nog erg goed springen.

ik vind het 3 kanjers van paardjes en hoop dat ik ze nog vaak kan zien en op de foto vast kan leggen en wie weet komt audrey binnenkort ook wel mijn kant op daarover zijn we nog aan het onderhandelen Tong uitsteken
(neej ik ga haar niet kopen hoor 2 paarden is duur zat )
ik hoop dat jullie ze leuk vinden groetjes fabske

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 15:14

mooie paardjes hoor! Haha! leuke foto's
maar waarom staan ze aan een ketting?! dat vind ik best wel gevaarlijk... een pony bij mij op de manege had iets heel ergs met zijn been en moest afgemaakt worden omdat hij vast zat in zijn ketting waar hij mee vast stond! (stand)

rachel15

Berichten: 408
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 15:17

waarom staan ze eigenlijk vast? wel leuke paardjes zeg!

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 15:29

hej hej thnx voor de complimenten deze paarden staan zo al bijna 15 jaar dus die zijn het wel gewend hoor Tong uitsteken ze zijn nml van een circusartiest en dus reizen ze veel rond en kunnen ze niet altijd los in een wei lopen
ze staan ook niet hele dagen zo als ie ergens een wei heeft zet ie ze nml gewoon daarin.
en ze worden veel gereden en gepoetst alleen ik heb deze pics al erg vroeg op de dag gemaakt en toen was dat nog niet gebeurd.
de paarden hebben nog nooit iets gehad ook geen ongelukken. ik vind het ook niet leuk om een paard aan de ketting te hebben staan mijn present stond eerst ook zo maar ja het zijn niet mijn paarden hej dus heb er niks over te zeggen en ik weet dat die man alles voor zn paarden overheeft en er het beste mee voor heeft.

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 16:16

schattig Haha!

shabash

Berichten: 377
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 13:20

Present lijkt wel op haar familie he?? xx

xjessiex

Berichten: 715
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: wkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 13:35

Wat een poepie.
vooral die bovenste woohwiej OK dan! .
Kwijl

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 13:48

jups pres lijkt heel veel op dr familie
qua uitdrukking
en qua karakter en de kleur en patronen heeft ze van iedereen een beetje wat Tong uitsteken

en ik ben het helemaal met je eens xjessiex

groetjes fabske

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 14:03

leuk hoor.. ze lijken allemaal op elkaar Tong uitsteken
maar waarom zouden ze niet aan een ketting kunnen staan. ze weten heus wel hoe ze ermee om moeten gaan..

Escha

Berichten: 18779
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 14:07

leuke foto's
maar waarom staan ze aan kettingen??

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 14:07

hej hej tja ik kan het me wel voorstellen hoor dat mensen het eng vinden vind het soms ook wel eens eng maar deze paarden zijn er super mee die zijn sowieso heel erg makkelijk Lachen

overal mee ook met vastzetten aan een boom bank of paal of wat dan ook allemaal geen probleem
groetjes

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 14:09

edda : omdat het paarden zijn van een rondreizend circus artiest en die niet altijd de mogelijkheid hebben om de paarden ergens in een wei te zetten en je mag ook niet altijd zomaar een eigen wei afzetten ergens en zo doende hebben ze al heel vroeg aan de ketting leren lopen
zoals je ziet doen ze dat nu nog wel eens.