Racepony sunny :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-01 18:56

Slaapwekkende buitenrit gemaakt,sunny was druk,maar zweet enorm gauw en veel omdat ze al in der wintervachie zit en nie zoveel condi heeft. Gaaaap alleen maar gestapt... Gaaaap Sunny begon vlak voor het grote zandveld onrustig met haar oortjes te spelen,iik wist waar ze zin in had: racen Pling ...Ik liet haar in stap naar het begin van het zandveld lopen...Ik zette haar stil neer,ging een beetje naar voren zitten in het zadel.
Sun begon onrustig achteruit te lopen,en ik probeerde haar stil te houden...Ze stijgerde,ik kalmeerde haar...Telde af...3...2...1...Go! We gingen een stukje keihard galloperen,en hebben de rest weer rustig gestapt,met een tevreden sunny,en een voldane shalane Haha!

Starring: sunny & shalane
Writer: shalane

Dit was een waargebeurt verhaal van Zondagmiddag 14-10-01 Schijnheilig


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 19:03

aah wat stoer zeg. expensive is ook zon race pony beginnen wil ie dan niet maar als ie bezig is gaat ie steeeds sneller en wil ie niet stoppen Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 19:09

ik weet nog toen ik bij shalan was, ook op sunny gereden (zelfde zandveld shalan?) echt waaaaaaaam zo in galop ff wennen hoor een ukkie Haha! ze is echt heel leuk hoor Lovers leuk galopje he hihi


Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-01 19:10

Hihi,neuh,ander grasveld !

Maar wat een meisie,ik had verw8 dat ze helemaal niet in gallop meer wou,maar ze drong zelfs aan,en ging steigeren toen ik haar nog even wou laten wachten *LOL* Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: esje01, NorwayFjord, Sanet, stal_HD en 27 bezoekers